Jojo szemszöge.
Reggel Jason karaiban èbredtem ès ...na várjunk mit keresnek itt a többiek?Ahogy rájöttem ,hogy itt vannak tènyleg ès nem álmodok kiugrottam Jason karjaiból ès a csajokra vetettem magam ìgy mind a 3 a földön kötöttünk ki.A fiuk csak röhögtek szokás szerint,ès Zoe mintha ez olyan termèszetes lenne ránk ugrott .Na ezem mindenki röhögött.Ès amikor a fiuk vègre segìtettek fel állni Jason halkan a fülembe sugta.
-Jo ez a látvány csak nem kiszeretnèm sajátìtani ,Masok caorgatják rád a nyáluk hercegnő.-suttogta
Na ja .Ès èn itt jöttem rá,hogy csak egy bugyi meg egy melltarto van rajtam.Ès olyan vörös lettem ,hogy egy rák megirigyelhetnè az tuti.
-Ööö srácok ,èn most felöltözök ès jövök utánatok.-mondtam lesütött fejjel.
-Ja asszem èn is-mondta Jason ès megvakarta a tarkoját zavarában...
Amikor kellő kèpp kiröhögtek ,elkezdtünk öltözködni .Èn ezt vettem fel.Jasonon meg ez:
Ahhhh olyan sexy.De mièrtttttt? Nem tudom ,hogy ez szerelem vagy csak fellángolás de vele akarok lenni nem birnám ki ha elveszìtenèm.
-Jojo.-kezdte halkan.Itt valami nincs rendben.-Èn mindennèl jobban szeretlek de ...ez ...mi...nem lehetünk eggyütt .Ès hidd el nekem is nehèz....-mondta Jason de fèlbeszakìtottam.
-Ne .Ne folytasd .Kifelè a szobámbol most ès vissza se gyere .Utállak.Hogy lehetsz ekkora parasz.Tudod èn tènyleg hittem benne ,hogy eggyütt leszünk erre tessèk.Akkora szemèt láda vagy.- kiabáltam neki ès elsirtam magam.
-Jojo èn sajnálom tènyleg -kezdte bünbánoan.
-Ès mire megyek a sajnálatoddal? Indits kifele a szobámból MOST.- kiabálom neki.
Ahogy kilèpett a szóbábol lecsusztam a fal mentèn ès zokogni kezdtem.Hirtelen felindulásból felugrottam ès leszaladtam a lèpcsőn mèg mindig sirva.A többiek sajnálkozva nèznek rám de nem èrdekel.Kimegyek a konyhába ès előveszek egy tálcát ès rárakok 1 zsemlèt ,1 medvesajtot,1 szeletelt szalámit ès kis sárga paradicsomot ,majd keresek egy èles kèst ès elindulok a tálcával fel az emeletre.
-Mit csinálsz Jojo?- kèrdezi Derek.
-Megyek eszek egyett-mondom ártatlanul.Erre ő közelgajol a fülemhez ès belesuttog.
-Ugy e nem csinálsz hülyesèget?
-Megnyugodhatsz nem.-hátul x be vannak az ujjaim hihihi.
-Oke.- mondja megadoan.Felmentem a szobába ès leraktam a tálcát az asztalra.Mindenki nyugodjon meg nem kajálni akarok csak jellet egy álca ,hogy ne fogjanak gyanút.Olyan kis ravasz vagyok.
Itt eszembe jutott ,hogy mièrt is kellet az a kès ,hogy mi miatt csinálom ezt az egèszet ès megint zokogni kezdtem.Megfogtam a kèst ès bementem a fürfőbe.A szobám ès a fürdőajtom is zárva van ,nem jöhet be senki.Leülök a földre ès elgondolkozok,miközben a kèst a karomhoz rakon.Mièrt csinálta ezt velem?Hogy tehette ,hisz èn szerettem ès ő is azt mondta szeret.Talán tul kevès vagyok neki.Első vágás.Talán sose szeretett csaj kihasznált.Második vágás.Ès ìgy ment egèszen addig amig el nem kezdett homályosodni minden.Egyszer csak sötètsèg ,de mindent hallok körülöttem.Jasonèk az ajton dörömbölnek .Egyszer csak reccs ès a szobaajto már biztos kivan ütve.Utána a fürdő ajto ès tádá Jason ott termett előttel,legalábbis őt èreztem.Kezei közè fogja az arcom ès ezt kèrdezi.
-Mièrt kellet hercegnő?Minden rendben lessz igèrem .Derek hivd már a rohadt mentőket.Siess.-a vègèt már kiabálta
Minden erőmet ösdzeszedtem ès utoljára megszólaltam
-Mert szeretlek te idiota.-mondta de hangom suttogásnak hangzott.De ő mègis meghallotta mert hìrtelen az ajkait az enyèmekre nyomta ès forro csokot lehelt ajkaimra .Ezután vagy inkább közben teljes sötètsèg lett .Se kèp se hang.The end
Na jó van na csak szivatlak mèg koránt sincs vège most jön csak a java😘😊😊😂😂😂😂😂😂🙊🙊🙊🙊
Remèlem tetszik😘bocsi a kèsèsèrt nem volt sok időm ès elèggè fáradt voltam de itt van megjött az új rèsz😘😘 örüljünk neki😂😂😂kommenteljetek vèlemènyt jöhet hideg meleg😜😘😘😂😊puszi mindenki😘😘😘🙊😍😜😂😘😊😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...