Ez Egy Vadbarom

439 30 3
                                    

Egy meleg test préselődödtt hozzám, elöntött a melegség és megkönnyebülés. Amilyen jól esett olyan hirtelen vágott melbe a hideg amikor megláttam az idegen lányt magam mellett meztelenül. Ő nem az akire vágyom, nem az akit magammellet akarok tudni, a széltől is óvni, felnevelni a közös gyereküket és egyszerűen mindent megadni neki, hogy boldog legyen.. Ő nem az... Ő nem Jojo.
A lány mozgolodni kezdett és nekem fogalmam sincs mit csináljak. Az ajtót dörömbölés rázta meg.. Dylan nyitott be az ajton majd ahogy megláttott elkerekedett a szeme. Csalódottságot, dühöt és.. kétségbeesést láttam a szemében. De miért lenne kétségbe esve? Na basszus jobb lenne ha nem tennék fel ilyen kérdéseket.. Az ajtóban Jojo jelent meg kérdő arccal de amikor megláttott kifutott az arcábol minden szín...
-Én.... Ne haragudjatok de nekem most dolgom van... - próbálta eltakarni de én még láttam ahogy egy áruló könnycsepp legördül a fájdalommal ittas szeméből.
-Te akkora egy genny láda vagy.. Azért jött, hogy elmondja mennyire boldog, hogy ma megtudta, hogy a fiadat várja erre te egy másik lánnyal hemperegsz az ágyban.. A Ti ágyatokban.. Egy utolsó szemét vagy-mondja sőt inkább morogta Dylen. - Remélem tudod, hogy nagyvaloszinűséggel most basztál el mindent. -Miután mindketten kiviharoztak csak magam elé meredtem és néztem a nagy semmit..Egy vihorászás rántott ki a gondolataimból,ami mellőlem jött..                                                                                                                                                                                                   -Mekkora luzer ez a csaj...Még a pasiját se tudja magamellett tartani és  még teherbe is esik..pf..a kis ribanc.-vihogott tovább.                                                                                                                                                 -Lányokat nem bántok,az távol álljon tőlem,de még egy rossz szo Jojora és ruhanélkül repülsz az utcára.És amugy te fekszel egy tök idegen pasi ágyában,szoval nem tudom ki a nagyobb ribanc..-azzal lelöktem az ágyról.-10 perced van,hogy felöltözz és elhuzz innen a francba...-szóltam még vissza neki.Hallottam ahogy azt suttogja,hogy,,seggfej,,   -de valahogy nem tudott érdekelni..Ahogy a kávét főztem tudatosult bennem,hogy mi történt..Jojo elakarta mondani,hogy fiunk lesz és meglátott azzal a ribancal,akiről azt hittem,hogy ő ..Ráadásul Dylen is látott és a fejemhez vágta az igazságot ..Valoszínű most vesztettem el életem szerelmét és a kisfiamat...Hogy én mekkora barom vagyok...Az elmúlt hetekben is csak sajnáltattam magam,leittam magam de nem volt könnyebb egy kicsit sem de folytattam mert akkor legalább volt mire fognom a goromba ,zsémbes és arogáns viselkedésemet...A barátaim mind végig mellettem voltak de én eltaszítottam ŐKET..A gondolatmenetemet a telefonom csörgése zavarta meg..Derek..

-Szia haver...bocs hogy ilyenkor zavarlak csak Dylent hívtam az előbb a zenekarral kapcsolatban akartam kérdezni valamit de totál ki volt akadva és valamit arról magyarázott ,hogy már megint elbasztál mindent de most szó szerint stb..mi történt öreg?-na ezt ledarálta az biztos.

-Csak annyi,hogy tegnap nagyon berugtam és összekevertem egy kis ribit Jojoval,mert pont olyan volt a haja de mindeggy is..Jojo ma reggel idejött Dylennel,hogy elmondja,hogy fiunk lessz és pont akkor ébredtem fel és tudatosult bennem,hogy egy tök idegen csaj fekszik mellettem..de már késő volt,meglátott és elrohant..-mondtam szomorúan.

-Haver ez gáz..De először is gratulálok a fiadhoz..másodszor meg...-kis szünetet tartott és gyorsan témát váltott..-Bocs hogy a saját problémimmal zargatlak ilyenkor de van egy lány és izé,eléggé bejön de fogalmam sincs mit érzek..Izé,te hogy érzel Jojo iránt,mármint milyen érzés?
-Szeretem,mindennél jobban,megakarom védeni az életem árán is,még sok sok kis Jasont és Jojot akarok,egy boldog közös jövőt vele..És hogy mit érzek?szerelmet...de hogy az milyen érzés azt csak igy tudnám leírni ,hogy olyan mintha ketten repülnénk de hagynánk egymást szárnyalni de ha egyikünk zuhan a másik a fél szárnyát odaadja neki...(ezt egy idézetben olvastam csak nem emlákszem pontosan rá ,bocsi)..-fejeztem be mondandom..

-Haver és nem gondoltál arra,hogy ezt Jojonak is elmond?Mert szerintem sokat segítene a jelenlegi helyzeteden..Amugy meg bocsi nincs semmilyen csaj csak azt akartam,hogy ezek a mondatok a felszínre jöjjenek-mondta és hallottam a hangján,hogy vigyorog..-Ja és még valami,ha még egyszer bántod a hercegnőmet én kinyirlak...-azzal letette..

-Basszu,hogy ez eddig nemjutott az eszembe..Ha szavakkal nem is tudom elmondani még elénekelhetem...

Sziasztok bocsi  a késésért csak közbejött 2 tábor is és nem volt időm,de hát ez a nyár és arra van hogy kiélvezzük és jól érezzük magunkat..tegyétek ti is ezt..menjetek strandra,nyaralni,fesztiválokra vagy bárhova ahová akartok és érezzétek jól magatok..

Nem tudom mikor lesznek részek de amint tudok irok és fel is rakom nektek..PUSZIIIIII MINDNENKIII :* :)) :) :*

Ha a sors ùgy akarja..Where stories live. Discover now