Már 3 hèt telt el azota a buli óta.Hát a fiuk elèggè rendesek voltak ès türelmesek.Minden fiú közeledèsètől összerezzentem.De a Jasonèk nem voltak rám ilyen hatással .Valami megmagyarázhatatlan erő nem engedte ,hogy eltávolodjak Jasontól.Mirára nem volt ilyen kemèny hatással.Valamièrt nem volt neki annyira ijesztő ès ha Dylen mellette van olyan mintha semmi nem törtènt volna.
-Csak èn vagyok ennyire szánalmas.!-mondom a fiuknak ès Mirának miközben a folyoson haladunk a szekrènyeink felè.
-Nem dehogy is ,engem is ugyanugy megrázott mint tèged de elismerem ,hogy neked kicsit rosszabb volt.-probál vigasztalni Mira.
-Ez nem igaz rajtad nem látszik semmi.-mondtam a sirás határán .Jason odahuzott magamellè ès atölelte a vállam ,hogy biztosìson arrol ,hogy itt van mellettem ès nem engedi ,hogy bajom legyen.
-Mert már tul lèptem rajta.-mondta nyugodtan Mira.A fiuk csak hallgattak ès nèztek .
-De hogyan -kèrdeztem remènnyel teli hangon.
-Engem Dylen mentett meg -nèzett jelentősègteljesen Dylenre-ezèrt rá támaszkodtam a felejtèsben .Mindig ott volt mellettem ès tudtam ,hogy nem hagyná ,hogy mègegyszer megtörtènjen.Bizom benne ès ez segìtett.-A fiuk ,,huuuu,,-zni kezdtek mire Dylen ,legnagyobb meglepetèsünkre, átkarolta Mira vállát ès ezt mondta.
-Ìgy igaz.Nem hagynám ,hogy bármi törtènjen vele.-Mira felnèzett rá ès elmosolyodott .Ès elpirult de nagyon.A paradicsom mellette halvány rozsaszinnek nèzett volna ki.
-Neked ott van Jason .Tedd azt amit èn .Lèpj túl rajta.Ne hagyd ,hogy befolyásolja az èleted.-mondta Mira mèg mindig vörösen mert Dylen mèg mindig átkarolva tartotta.
-Igaza van Jojo .Itt vagyok ,ahogy a fiuk is .Nem haggyuk ,hogy bajod essen.-mondta Jason ès mègjobban magához szorìtott.
-Igazuk van-jött egy nagyon is ismerős hang a hátam mögül.
-Ramiiiiiii-sìkitottam ès odaugrottam hozzá.
-Szia csajszi,hogy vagy?-kètdzte mosolyogva de a szemèben aggodalmat láttam.
-Többek között jól.-mondtam halkan-hála nekik .-mutattam a barátainkra.
Megnyugodtam nem tudom mitől de amikor Jason átkarolta a vállam ès a többie is odálltak mellènk megnyugodtam,de ami fontosabb ,teljesen megváltozztam aznap ,abban a percben ,minden megváltozott .Magabiztos lettem ès nem fèltem többè semmitől.
*********** †**************
Dèlután elhìvtam a csajokat vásárolni ,megakartam változtatni az öltözködèsi stilusom ,ami szerintem sikerült.A lányok nagyon örültek amièrt tovább akarok lèpni ès támogattak mindenben.Hát ha változtatunk akkor csináljuk rendesen.
-Irány a fodrász!-jelentem ki.Kissè furán nèznek de azèrt belementek.
***** ****
Ugy egy másfèl ora mulva ,megdöbbenve álltak a barátnőim.
-Mi abbaj?Nem lett jó?-kèrdezem fèlve.
-Wiiiiiiii ...ez állati jól áll.-visongja Rami.
-Ez vagy te .Az uj stilusod lefog hengerelni mindenkit holnap az tuti.-mondta Mira.-Állati jó a hajad efelől semmi kètsèg.**** ****** ****** *******
Este kèsőn èrtem haza ìgy Jason nem látta az uj külsöm.Hát reggel se találkoztunk mert korán edzèsrekellet menjek .Gyorsan felöltöztem ès elvègeztem a reggeli rutinom majd elindultam .Ezt vettem fel.😘
A suli focipályáján már mindenki ott volt.Az edző ahogy meglátott fèlre hìvott.
-Mi törtènt Mester?-ìgy hivjuk az edzőt
-Joe ,el kell utaznom 2 hètre de adfig te leszel a főnök ès hivtam egy segèd edzőt, ketten együtt kell dolgozzatok.
-Rendben mester ,de maga mondja el a csapatnak .
-Gyere Joe.-ès oda sètáltunk a többiekhez .A Mester elmondott mindett ès akkor...huuu ......megèrkezett ő...
-Joe,lányok ő itt a segèd edző Justin.-mutat a fiu felè akitől kishiján összeesek,huuu olyan sexy ès huu..Huuu olyan jó pasi ,hogy az már fáj.
Edzès után Ramival bementünk a suliba,ahol a fiuk már vártak.Háttal voltak nekünk ìgy Jason nyakába ugrottam ès befogtam a szemèt .
-Mi a szent szar.....-mondták a fiuk egyszerre amikor megláttak.-Jojo te vagy az ?-kèrdeztèk hitetlenkedve.Erre Jason lefejtette a kezeimet a szemèről ès lerakott a hátárol ,hát amikor meglátott nem tulzok ha azt mondom kishiján sokkot kapott.
-Haver a hugod mióta ilyen dögös?-kèrdezi Ricsi .
-Ricsi eszedbe ne jusson beprobálkozni nála...-kezdre Jason de Rami a szavába vágott.
-Nem lenne esèlye..-kezdte tami majd egy kis hatásszünetett tartott-mert belezugott az új segèdedzőbe akivel 2 hètig ketten lesznek az öltözőben-huzogatta a szemöldökèt jelentősègteljesen mire a fiuk kimeredt szemmel rám nezten,Josh szorosabban fogta Rami vállát ès Dylen is Mira mellè lèppett ès átkarolta a vállat.-Ők ketten lesznek a csapat edzői ket hètig.-fejezte be Rami majd rám nèzett ès kacsintott egyett .
-Köszz Rami rendes vagy-mondtam halkan.
-Mivan??-eszmèlt fel először Jason.-Na azt már nem ,megnèzem magamnak azt a kis köcsögöt.
-Nyugi haver ,vigyázunk a hugodra ne fèlj ès kiherèljük az a kis köcsögöt ha egy ujjal is hozzá èr a mi hugunkhoz.
-,,Mi,,hugunkhoz???-kèrdeztem furán.
-Igen hugica mind a báttyáid vagyunk ès megvèdünk mind a hármatokat bármi áron.
-Hè Joe-jött egy hang a hátam mögül amitől elkezdett izzadni a tenyerem .
-Szia Justin-fordultam meg ès szembe találtam magam vele.
-Bejönnèl az öltözőbe ,hogy megbeszeljük a holnapi edzès tervet.
-Pe...-kezdtem de Logen ès Jason közbe szólt.
-Ha egy ujjal is hozzá èrsz úgy nem lessz jó vège haver .
-Nyugi van haver ki vagy te az anja ,hogy megmond mit csináljon ?-kèrdezte Justin .
-Kuss legyen hülyegyerek a hugunkról beszèlünk mèg jo ,hogy megvèdjük.
-Na nèzd már a felmentő sereg- vágott vissza Justin.-Nem teszek olyat amit ő nem akarna nyugi skacok .Azt hiszem rosszul i dìtottunk.A nevem Justin Hard ,èn leszek a segèdedző a ,,hugotok,, csapatánál .
-Hali.-köszönt Ricsi ,hát nem volt jó ötlet ,a fiuk úgy nèztek rá mint egy árulora.
Hát ez nap is jo lessz.Remèlem tetszik😘😘Kommentbe irjátok meg ,hog milyen lett.😘😘köszii ,hogy olvassátok a storymat ,puszi mindenkinek😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha a sors ùgy akarja..
RomansaEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...