-Az a tervem,hogy levelezésben elvégzem a sulit,utána halasztok 1-2 évet majd elvégzem az állatorvosi egyetemet.
-Joe jól átgondolta?Mert itt is befejezheti a sulit...-kezdte az igazgató.-Teszünk róla,hogy nyugta legyen.
-Köszönöm de félek,hogy a kicsi apja itt keresne és nem szeretném ha megtalálna.SOHA.-hangsulyoztam ki a soha szót.-Srácok,kérlek ti se segítsetek neki megtalálni engem.-tedtem hozzá.
-Joe rendben ,de ha bármire szüksége van csak szóljon.-mindta az igazgató és visszament az iródájába. Mi kimentünk az udvarra,ahol mindenki kigyurodott.Vagy az udvaron,vagy az ablakban vagy valahol megállt és csak minket nézett.A fiuk látták mennyire feszéjez az az egéssz,Így gyorsan cselekedtek.
-Mi van luzerek,nem láttatok embert vagy esetleg nem csak a gyÍkoknak kell szemüveg hanem nektek is?-kiabálta Dylen,mire mindenki egy emberként mozdult és ment be a suliba.
-Örökhálám fiuk.-mosolyogtam halványan.-Ha bármikor találkozni akartok velem vagy csak beszélni nyugodtan hivjatok,Raminak meg van az új számom.-mosolyogtam rájuk ,vagyis csak probáltam.
-Jojo biztos,hogy ezt akarod?Mi itt vagyunk és bármiben segítünk..Csak egy szavadba kerül.-mosolygott rám Josh is.
-Lenne valami amit szeretnék tudni,de kérlek ne kövezettek meg-mondtam és végig a földet páztáztam.A fiuk elmosolyodta a lányok hát kicsit megijedtem tőlük,főleg ramitól.Annyira megrökönyödve és mérgesen néztek rám,hogy komolyan megijedtem.-Izé..öö..nem is fontos hadjuk-néztem Ramira és nagyot nyeltem.
-Te Josh ,tegnap olvastam egy képregényt,huuu hogy a főszereplő annyira maga alatt volt ,folyton azt hajtogatta,hogy ő egy szerencsétlen balfasz ,és hogy nincs értelme az életének.Bár nem igazán értettem,hogy miért utólag siránkozik.Erre pont akkor jütt egy rész ahol ezt mondja a legjobb haverjának,hogy ő a leghülyébb ember a világon mert hagyta hogy élete értelme kisétáljon a karjai közül,mert nem godolkozik...-mondta Dylen...Hmmm szép kis utalás.Hálásan néztem rá mire ő kacsintott egyet és átkarólta Mira vállát aki szurosan nézett rá.Huppsz...
-Ja azt én is olvastam...A főszereplő egy hülye köcsök akit elüthetne egy kocsi..kb..De ezt ő is így gondolja-vigyorgott Josh.Na kész...Ráadásul Ricsi el is röhögte magát..
-Na srácok én ké..-de nem tudtam befejezni mert megjelent Logen és átkarólta a vállam.
-Sziasztok-mondta komoly hangon,semmit nem tudtam leolvasni az arcáról.-Jojo?Tudom,hogy azt mondtam ha szükséged van rám hivj fel meg minden,de mint az orvososd azt mondom,hogy a rohamodra tekintettel elviszlek a lakásodra és pihenned kell-nézett rám kedvesen.A többieknek is feltünt az hogy rám mosolygott.
-Ácsi,milyen roham?-kérdezte Rami-Jojo mit nem mondtál el?-akadt ki teljesen.Na kössz szépen Logan.
-Semmiség..-kezdtem de LOgen közbe vágott.
-Jojo addig sírt és idegeskedett ,hogy majdnem elvetélt.Szerencse ,hogy pont ott voltam ..-ködösített.Erre a kijelentésére oldalba böktem és szurósan néztem rá.
-MIII?-mondták egyszerre a többiek.Na igen ezt az aproságot meg akartam tartani.
-De mostmár jól vagy?-kérdezte Mira és Dylen egyszerre.Kis cukik.
-Igen nyugi-mosolyogtam rájuk őszintén.-Na de akkor most mennék ,majd még beszélünk.És köszönök mindent srácok.-mindenki megölelt és elindultam haza Logannel.
Jason szemszöge
Sokan teszik fel a kérdést hogy mi is a szerelem...De senki nem tud rá válaszolni..Miért?Mert nincsenek rá szavak.Hetek óta nem láttam őt,és csak annyit tudok amit a fiuk elmondanak.Hogy érdeklődött irántam,Logan az orvos és ,,nagyon megtalálták a közös hangot,,.Hogy otthon folytatja a sulit nehogy ott keressem ha eggyáltalán eszembe jut,vagy hogy állatorvos akar lenni..Mi a szerelem?Egy kib*szott nagy fádalom vagy boldogság .Az..Vagy ha egy romantikus filmben lennék talán ezt a választ adnám...,,Ha egyik a másikat repülni hagyja,de ha zuhan félszárnyát kölcsönadja,,(Szabó Éva) De nem vagyunk egy romantikus filmben és nem lessz happy end a vége.Akkora balfasz vagyok..Elvesztettem mindent ami számított.MINDENT.A lányt akiért az életem is odaadnám ,és a pici babánkat,szerelmünk bizonyítékát...Nem hiszem el, hogy ekkora marha vagyok...
-Jason, haver jól vagy? -jött be Dylan a szobába. Ez a ház kib*szott üres és nagy nélküle.
-Szerinted úgy nézek ki mint aki jólvan? -néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Igazad van és jogos hogy szarul vagy ,de... -kezdte mire felkaptam a fejem.
-De.???? Dylan nyögd már ki.. -türelmetlen vagyok? Lehet, de nem érdekel. Addig nem nyugszom míg ők mellettem nincsenek.
-Figyu, ne akadj ki kérlek -na ez rosszul kezdődik. -Az van, hogy elkisértük a Csajokat, hogy Jojo tudjon kiiratkozni a suliból .Eléggé megnézték szegényt de elintéztük .Utána meg, hát ő rólad akart kérdezni de a csajok felbeszakitották mielőtt feltehette volna a kérdést. Josh és én burkoltan elmondták, hogy mi van veled.. És most jön a nehéz része.
-Dylan, nyögd már ki... -ez eddig biztató de van egy rossz előérzetem .
-Izé..Az van, hogy Logan vigyáz rá, ő az orvosa... -kezdte.
-Dylen.. -szólok rá, hogy folytassa.
-Ő jött ma érte a sulihoz és az van hogy átkarolta a vállát meg veszekedett velünk de amikor Jojora nézett rögtön elmosolyodott. -mondta, mire bennem fel ment a pumpa. -De Jojo olyan maradt mint volt úgy csinált mintha észre se vette volna Logan reakciòját. De a rossz rész az, hogy valami olyat mondott amit egyikünk se akart hallani, főleg te nem. -halgatott el és lehajtotta a fejét. Engem megint elkapott a gépszij .
-Az a kis ...Nem hiszem el, mégis Csak igazam volt meg csalt az a kis... -kezdtem de Dylen félbeszakitott egy jó nagy pofonnal.
-Te hülye kretén pont emiatt vesztetted el. Vagy megtanulod fékezni a nyelved és újra normális Jason leszel vagy ne számíts a segítségünkre. -annyira letaglozott, hogy csak bolintani tudtam. -Na szóval, ott tartottam, hogy történt valami ami nagyon rossz de főleg neked. Jojo addig sírt és idegeskedett miattad, hogy majdnem elvetélt ismét. Te is tudod, hogy megviselné ha elvesztené a babát de az hogy ez már a második lenne.... Azt nem élné túl.. És miattad sírt. Miattad. Fogd fel végre hogy nem te vagy a világ közepe, van fontosabb is mint saját magad. Mégpedig a családod. Akik távol vannak tőled, nem tudsz rájuk vigyázni és most már normális se tudsz lenni nélkülük. Akkora pöcs lettél, hogy rád se ismerek. Ha annak idején is ilyen vagy be se vettünk volna a bandába. De tudod mit? Örülök, hogy bevettünk mert ìgy legalább megismertük a lányokat.. Akiket szeretünk és bármit megtennénk értük, akár meg is halnànk csak nekik ne legyen bajuk. És ha terhesek lennének még azt se engednénk, hogy a rohadt klotyora kíméljenek, ölében vinnénk ki őket és meg a széltől is ovnánk. Ezzel szemben te mit csinálsz? Neki ugrasz, meggyanusìtod, hogy megcsalt ráadásul ha mi nem vagyunk talán nem csak lelkileg bántod hanem fizikailag is. Nem ismerek rád, ez nem te vagy. Ha összeszedted magad és újra a régi vagy akkor majd beszélünk addig ne számíts ránk. Jojo olyan mint a hugunk és bármi áron megvédjük. -azal sarkonfordult és kiviharzott a házból egyedül hagyva a döbbenetemmel és a gondolataimmal. Igaza van egy hülye pöcs vagyok aki mindenkinek csak árt. Visszaszerzem a családom és mindentől megvédem őket. Hozzájuk tartozom és ők hozzám...Sziasztok nem hiszem el október óta próbálok belépni wattpadra de mind hiába. Minden létező jelszót kipróbáltam meg újakat is találtam ki. Komolyan október óta próbálkoztam és a végén már idegroncs voltam. De sikerült. Ez ek után elgondolkozom, hó gy mennyire vagyok Wattpad analfabéta ..képzeljétek nem a jelszóval volt a baj, hanem az e-mail címemmel.. Komolyan ennyire én sem lehetek hülye. Na de ennyit az én hülyeségemről... Itt is egy extra hosszú visszatérő rész... Remélem tetszik.. Kommentár írjatok véleményt.... Akár negatívat Is😊meg a hülyeségemet is megkommentelhetitek..még most se hiszem el...
Szerintetek Jason kórus találni valamit, hogy Jojo m ég bocsájtson neki? Vagy annyira bunkó volt, hogy esélye sincs?. És mi lesz Logen és Jojo között?
Pusziiiii mindenkiiiii 😊😊😘😘😘😘🙊🙊🙊
UI:gondolkodtam,hogy kellene elő videót csinálnom a facebook csoportban, hogy válaszolja a kérdéseitekre.... Szerintetek csináljak vagy Cs ak írjak kérdez feleletet ide? És ha van meg kérdésetek azt tegyétek fel nyugodtan 😊😘🙊🙊🙊😘😘😘Facebook: https://www.facebook.com/JojoSkyler2001/
YOU ARE READING
Ha a sors ùgy akarja..
RomanceEgy lány,egy döntès ,egy új kezdet ès minden megváltozik A nevem Maya Joe Skyler .17 èves vagyok es van egy szerető családom, van egy hugom Viki de mindig is szerettem volna egy bratyot akivel hülyülhetek kedvemre,megvèd ( nem mintha kellene elègg...