5.A buli.

2.2K 153 8
                                    

Ramièktól egyenesen a buliba mentünk.Mindenki megnèzet minket ès mondanom sem kell,hogy minket utálkozva nèztek a lányok a fiukat meg istenìtettèk.Mivoltunk a kèt csaj akik a meno ès a jo passikkal log .Mivel nem tudják ,hogy Jason a bátyam ,persze Loganèk kivètelevel persze,azt hiszik ,hogy mi csak sexre kellünk a fiuknak.Pedig ha tudnák az igazat nem kicsit lepődnènek meg.Ès akárki akármit hisz Jasonèk nem olyanok ,hogy kihasználják a lányokat.
Mirával már mindent kitaláltunk csak ,hogy elszakadju k a fiuktól ,komolyan èppe levegőt nem vettek helyettünk.Mindenbe beleszoltak amìt csináltunk ès vègig figyeltek minket.
Mira elment ,hogy hozzon 2 citromossört erre Dylen vele ment ès csak kolát hozzhatott.Kolát egy bulin.Okè ,hogy fèltenek de nem akartunk sokat inni csak egy egy citromossört.Egyrèszt azèrt mert nem szeretjük az italt másrèsz mi is tudjuk ,hogy fiatalok vagyunk hozzá.Ez mèg a jobbik eset.Engem felkèrt egy irtó helyes pasi táncolni.Ez eddig rendben de amikor jött egy lassu szam magáhozhuzott ès a keze a derekamra siklott.Ez sem volt meg baj.De egyszercsak a keze kezdett lejebb vándorolni,ès ekkor Jason elrántotta tőlem a fiut.
-Mi a?? -kèrdezte a fiu èrtetlenül.Ekkor Jason odahuzott magához ès átkarolta a vállam.
-A lány velem van öcsisajt.-ezen magamban jót nevettem.
-Bocs haver,nem tudtam..-mondta srác vigyorogva ,majd rámkacsintott ès elment.
-Ez mi volt?-kerdeztem mèrgesen Jasont.
-Nem hagyhatom ,hogy a hugicámat idegenek fogdossák ,,tánc,,közben .-jelentette ki.
-A hugicád megtudja magát vèdeni.-mondtam dühösen.
-Ne haragudj hugi-mondta Jason ès megölelt.
-Oke.De többet ne ègessetek be okè?
-Oke hugi.-mosolygott rám
**** *    ***
Hát hazudott .Egèssz este rajtunk tartották a szemüket,de komolyan minden mozdulatunkat követtèk.
-Gyere van egy ötletem -húztam magam után Mirát.
-Mi a terv?-kèrdezte Mira ès cinkos mosolyra húzta a száját.
-Csak figyelj.
-Hè fiuk ,mi elmegyünk a mosdoba.
-Várjatok ,veletek megyek.-mondta Logan.
-Na jo fiuk mostmár elèg.-mondtam dühösen.-egèssz este követtetek ,mindent megtiltottatok ,de hogy mèg  a WC -n se legyen nyugalmunk azt már nem.Szèpen itt maradtok amig vissza nem jövünk.Azzal megfogtam Mira kezèt ès elhúztam őt a mosdó irányába.
-Ez a nagy terv?A mosdoban tölteni az estèt?-kèrdezte Mira furán.
-Na jó csajszi te tènyleg ennyire hülyènek nèzel?
-Bocs ,nem csak már unom a fiukat komolyan.-mondta fáradtan.
-Èn is,èpp ezèrt logunk meg-mondtam gonosz mosolyra huzva a szám.
-Hogyan ?-csillant fel Mira szeme.
-A mosdoban van ablak otg kimászunk ès a bejárati ajton bejövünk.A fiuk ott nem láthatnak meg.Utána felmegyünk a lèpcsőn a fenti nappaliba.-avattam be Mirát a tervbe.
-Persze-vigyorgott vissza.
-Gyerünk.-mondtam ès kezdetètt vette a ,,szökès".
Minden jól ment egèszen addig amig az emeleti nappaliba nem èrtünk.Úgyan is ahogy belèptunk kèt jókèpü pasi elkapta  a csukloinkat ès nekinyomtak a falnak .Mira elsikìtotta magát de a paai aki őt fogta ,elhallgattata mivel megcsokólt .Mira probált ellenkezni de nem tudott a pasi túl erőss volt.Eközven az engem tartó pasi elkezdett taperolni ès mèg jobban a falhoz szoritott.Èreztem a dudorodo fèrfiasságát.Mivel szoknyában voltam felcsuztatta a kezèt a combomon ès feljebb is ment volna ha valaki le nem rántja rólam ès be nem húz neki egy akkorát ,hogy elterül a földön .Ebben  a pillanatban a másik pasi is a földre esik de ő nem  ájult el csak maga elè bámult .Valaki átölelt ès ahogy láttam Mirát is .Rögtöntudtam kikvoltak a megmentőink.Jason ès Dylen szorosan öleltek ès nyugtattak minket.
-Nyugi lányok már vège.-Mondta Jason.
-Nyugodjatok meg itt vagyunk ès vigyázunk rátok ,nem hagyunk egyedül többet.-mondta Dylen.
-Köszi fiuk -tèrt magához Mira.Èn mèg remegtem a sokktol.
-Mi lett volna ha nem jöttök utánunk?-sìrtam el magam-Annyira sajnálom fiuk.
-Semmi baj JoJo.A lènyeg ,hogy időben jöttünk.
Közben megèrkezett Logen ès Ricsi is .
-Menjünk haza.-mondta Jason ès elindultunk haza .
Nagyon rossz este volt .Mèg most is kiráz a hideg ha a pasira gondolok aki a falhoz nyomott ès nem jó èrtelemben.

Remèlem tetszett.Kommenteljetek ,irjátok meg a vèlemènyeteket.😘😘

Ha a sors ùgy akarja..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora