Fèlreètès??

1K 71 14
                                    

Jojo szemszöge.

Jason mèg mindig maga elè mered.Mind őt figyeljük.
-Jason ,haver..-kezfte Josh ès a vállára akarta tenni a kezèt de Jason fèlrelökte ès dühös arcal meredt rám.Szóval nem örül a gyereknek...A szemeim megteltek könnyel de tartottam magam.Mèg.
-Most komolyan egy gyerek.?-mondta dühösen.A hangja ijesztő,ès mèlylett a dühtől.A könnyeim megindultak ès nem birtam tovább ,sìrni kezdtem.-Komolyan be akarod magyarázni ,hogy gyereket vársz tőlem?-kèrdezte egyre dühösebben ès egyre közelebb jött.A fiuk a kèt oldalamra álltak vèdelem gyanánt ,a lányok meg a hátamhoz.
-Jason !nyugodj meg,nem látod ,hogy mennyire megbántod ezzel ès nem mellèkesen mennyire megijeszted?-mondta Josh.
-Jason mèg ártassz a gyereknek,a TE gyerekednek.-mondta Dylen.
-Kèpes lennèl bántani èleted szerelmèt?-kèrdezte Ricsi-vagy egy lányt?-tette hozzá.
Ezektől Jason agya mèg jobban eldurrant.
-Mièrt az ő oldalán álltok.Közülünk csak nekem esett le a dolog?-üvöltotte.Mostmár a vállaim is rázkodtak a visszafolytott zokogástól.A lányok simogatni kezdtèk a hátam ès a vállam,nyugtatáskèp ès a fiuk is közelebb álltak hozzám.
-Milyen dolog Jason?-emelte meg a hangját Josh is.
-Az èn gyerekemet elvesztette a balesetben.Azóta egyszer sem sexeltünk.Akkor ,hogy várhatná az èn gyerekemet?-kiabálta-Megcsalt ez a kis csitri èrtitek,ès most azt akarja megetetni velem ,hogy az èn gyerekemet várja ,hoyg segìtsek neki felnevelni valaki más fattyát.-Ordìtotta egyenesen a szemembe.
-Jason..ez az egèsz a hèt elejèn kezdődött,ez az egèssz hányás stb..A hèten vègig velünk volt .Szerinted mikor csalt volna meg?-mondta Ricsi.
-A korházban egy nap nem mentünk be mert probán voltunk a lányok meg dolgozatra kèszültek..Akkor nagyon is volt ideje megcsalni.-vágta a fejemhez.
-Jason,most nyugodj le ès fogd be a szád mig mindent elszúrsz ès hallgasd meg Jojot ,hogy mit mondott az orvos..Garantálom ,hogy megbánod amiket most mondtál.-mondta Rami.O Rami ,hogy mennyire igazad van,de már elkèsett a bocsánatkèrèssel.
Felálltam ,lehuztam a gyűrűt az újjamrol ,szembehanyitottam vele ès olyan közel álltam hozzá amennyire ugy gondoltam nem veszèlyes.Átkaroltam a hasam ès a szemèbe nèzve mondtam vègig a mondandomat.
-A dokinak elmondtam a balesetet ès a baba elvesztèsèt ès a vizsgálatok után elmondta hogy mi törtènhetett.A vizsgálatok során kiderült ,hogy 3 hónapos terhes vagyok,ès ,hogy ez hogy lehet?Hát úgy ,hogy a baleset előtt ikreket vártam,csak nem egypetèjűeket.A balesetben csak az egyiket vesztettem el.A másik meg úgy helyezkedett ,hogy az orvosok nem vettèk èszre.Ès 100% ,hogy a te gyereked.Ès csak hogy tudd,elmondom ,hogy te voltál èletem szerelme,az első akivel eggyüt voltam,az első akinek odaadtam magam,ès az első akièrt bármit megtettem volna pusztán szerelemből.De most már látom ,hogy tèvedtem .Ugy-e  BÁTYÓ?-mondtam ,miközben folytak a könnyeim-Ès ha eddig nem lett volna nyilvánvaló,nem megyek hozzád felesègűl SOHA,ès eltünök az èletedből a gyerekünkel eggyütt.-kiabáltam mèg utoljára majd felkaptam a kocsikulcsot az asztalrol odadobtam Raminak ès zokogva kirohantam a házból ès beültem a kocsiba remèlve ,hogy Rami vette a cèlzást.Pár pillanat mulva Rami ugrott be mellèm a kocsiba ès hajtotgunk haza.Amit mostantol nem fogok az otthonomnak nevezni .Fogom magam ès elköltözök.
-Rami,segìtenèl nekem kèrlek?Keresnünk kellene egy kis lakást nekem ès a babának ,ahol meghuzhatjuk magunkat amig el nem vègzem a sulit ès nem lessz biztos állásom.Nem szeretnèm ,hogy Jason megtaláljon ès tovább zaklasson,vagy bántson engem vagy a kicsit.-sirtam-Nem akarom , rajtad kivül bárki is tudja hop vagyok..
-Jojo ne butáskodj..nm hagyom,hogy egyedül nevelj fel egy gyereket..A lányok ès a fiuk is ezen a vèlemènyen lesznek ès hidd el ,hogx megbizhatsz bennük.-fogta meg a kezem ès megszorìtotta.- Mi mindig melletted leszünk cica..- mosolygott rám .
Az ut további rèszèt csendben tettük meg.Amikor hazaèrtünk rögtön a szobámba mentem ès elkezdtem a ruháimat a bőröndjeimbe pakolni.Rami segìtsègèvel fel ora alatt kèsz lettünk.Bepakoltunk a kocsiba ès elidultunk..de nekem ekkor ugrott be valami..
-Rami..nem mehetek hozzátok rögtön rájönne,hogy hozzád mentem..talán..-itt elhalgattam mert nm biztos hogy ez annyira jo ötlet.
-..talán?Jojo nyögd már ki.-nyaggatott Rami..
-Talán felhivhatnám Logant.
De ez csak egy ötlet..
-Jojo Logan règibarátunk..hidd wl szivesen befogad ès èn is nyugodtabb lennèk ,hogy egy orvosnál laksz..ès Jason ott keredne utoljára..
-Jo akkor felhivom..-mondtam belátva ,hogy mègis jo ötlet a baba szempontjábol.
-Szia Logen.
-Szia Jojo.Valami baj van?Minden rendben a babával?
-A babának semmi baja hála Istennek de...
-Jojo mi törtènt,mond már..
-Majd mindent elmondok de a lènyeg ,hogy nincs hová mennem,vagyis nem akarok Ramihoz vagy valamelyik barátomhoz menni akit Jason is ismer,mert nem akarom ,hogy megtaláljon ès arra gondoltam ,hogy esetleg..
-Gyere nyugodtan szìvesen látlak.
-Köszönöm
-Ez csak termèszetes ...

Ez után lediktálta a cìmet ès Ramival odamentünk.Logen a kapuban várt minket.Kicsit meg szipogtam de probáltam visszatartani ami lássuk be nem ment a legjobban.
-Jojo amint kipakoltál mindent el mondassz.
-Renben
A háza nagyon nagy..szinte már palota..De nagyon gyönyörü ès a kert..

Nem hiszem el ,hogy egy ève mèg egy volt közülünk most meg egy milliomos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem hiszem el ,hogy egy ève mèg egy volt közülünk most meg egy milliomos...Ez valahogy remènyt ad.A remènyt ami soha nem hal meg.A semmiből is kèpes leszek megteremteni az uj èletem ès ellátni a családom..
Jasonnel vagy nèlküle.
Bevezetett egy szobába ami gyönyörü volt.Ès volt egy nagy terasza ami a bejárati ajto fölött helyezkedett el .ez volt a legjobb benne.Miután kipakoltunk,vagyis kipakoltak,Rami ès Logen nem engedte..hogy ,,megterheljem,, magam,elmesèltem mindent Logannek.Ő teljesen kiakadt,ès mindennek amit csak lehet elhordta Jasont ès megakarta verni stb..Hát kiakadt...Miután lenyugodott Rami elment de előtte megkèrtem ,hogy senkinek ne szóljón a hol lètemről.Logan is megigèrte ,hogy senki nem tudja meg ,hogy nála lakok.A nap további rèszèben zenèthalgattan ès elgondolkodtam a ma törtènteken..Ma voltam a legboldogabb,mivel kiderült ,hogy gyereket várok èletem szerelmètől,utána megkèrte a kezem..ès ekkor romlott el minden ès lett ez a nap a legrosszabb.Nem hitt nekem,azt hitte megcsaltam ès olyan dolgokat vágott a felyemhez amik annyira fájtak ,hogy fizikailag is èreztem.
Szerettem ès ami a legrosszabb minden ellenère ami ma törtènt mèg mindig szeretem ès ő a leendő gyerekem apja is.

Ne haragudjatok ,hogy ennyit kèstem csak nagyon sürüre sikerült.De itt az új rèsz ès hosszabb az átlagnál .Irjatok vèlemènyt ..Tudom ,hogy ez a rèsz kicsit gagyi lett ...Ès a facebook oldalrol se feledkezzetek el..
Pusziii mindenkii😘😘😘💋💗😘😘🙊😀😉

Ha a sors ùgy akarja..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora