Czy dzisiejszy dzień również szykuję dla mnie jakieś niespodzianki? Mam nadzieję, że jeśli tak, to jakieś przyjemne. Przyznam szczerze, że po tym co usłyszałam wczoraj nie wiem czego jeszcze mogę się spodziewać. Naprawdę nie spodziewałam się, że Louis jest gejem. Widziałam, że na początku wraz z Camilą coś ich do siebie ciągnęło, dlatego byłam zdziwiona gdy jednak nie zostali parą. Nie wtrącałam się, bo nie mam zwyczaju wtrącać się w nieswoje sprawy.
Trzecia lekcja mija w żółwim tempie.. Połowa klasy śpi na ławkach, a druga ziewa i powstrzymuję się, by nie zamknąć powiek. Wysoka nauczycielka o blond włosach i zielonych oczach, które kształtem przypominają oczy Sida z Epoki Lodowcowej stoi przy tablicy wraz z uczniem, w którym chyba jest zauroczona i odpytuje Go po raz trzeci Tablicy Mendelejewa. Chemica nawet nie zwraca uwagi na klasę, nie ma chaosu, więc w skupieniu i trzepocząc rząsami zalotnie uśmiecha się do zestresowanego ucznia.
Wreszcie dzwonek! Wybawienie! Dzisiaj tylko 5 lekcji, zabrałam z szafki kanapkę i podręcznik potrzebny na kolejną lekcję, tym razem Niemiecki. Za tym przedmiotem też nie przepadam, ale lubię słuchać, gdy nauczycielka zacznie opowiadać o tym jak ona była w Niemczech i opowiada to z doświadczenia, więc wszystko brzmi zupełnie inaczej i ciekawiej z perspektywy polki w Niemczech, niżeli urodzonego tam Niemca, który opisał to w nudnym podręczniku.
Wracam teraz do domu, mam słuchawki na uszach, a słuchać w nich nikogo innego, jak Shawna Mendesa - jest cudownym i bardzo zdolnym artystą jak i wspaniałym idolem, daje bardzo dobry, wręcz wzorowy przykład młodzieży, moim marzeniem jest Go spotkać i wierzę, że kiedyś mi się to uda! - nagle z zamyślenia wyrywa mnie dźwięk przychodzącej wiadomości.
Od: Louisek 💕
El.. Moglibyśmy porozmawiać? Wiem, to nie jest nasz dzień, ale potrzebuję Ci to powiedzieć.. Wiem, że już pewnie masz dość niespodzianek z mojej strony, ale jesteś moją jedyną przyjaciółką.Bardzo zdziwiła mnie ta wiadomość, czy on chcę mi przedstawić swojego chłopaka?! Nie wiem czego mogę się spodziewać, ale Lou jest moim najlepszym przyjacielem więc zaakceptuję każdą jego decyzję, najważniejsze żeby był szczęśliwy i żeby wiedział, że w każdej sytuacji może na mnie liczyć!
Do: Louisek 💕
Po pierwsze, wiedz, że nie ważne jaki jest dzień, pora dnia, czy nocy.. Wiedz, że zawsze możesz do mnie napisać, zadzwonić czy przyjść.. Oczywiście, że możemy się spotkać, Chris ma dzisiaj trening więc mam trochę czasu.. O której i gdzie?Od: Louisek 💕
To kochane 💖 W parku o 15?Do: Louisek 💕
Jasne, to do zobaczenia!Ciekawe o co tym razem chodzi.. Naprawdę nie wiem.. Po chwili mój telefon ponownie wydał z siebie dźwięk na znak przychodzącej wiadomości.
Od: Nieznany
Witaj Elizabeth, dawno się nie widzieliśmy, a ja za niedługo wracam do Polski, być może na stałe. Chciałbym się z Tobą spotkać i porozmawiać, oraz przede wszystkim Cię przeprosić.
Buziaki, Collin.COLLIN?! A ten czego ode mnie chcę? Boję się z nim spotkać, jest nieobliczalny.. Później odpowiem na tę wiadomość. To wszystko jest tak zakręcone..
Właśnie podążam do parku gdzie mam spotkać się z Louisem, widzę Go już, stoi i mi macha. Odmachałam mu będąc już naprawdę blisko po czym zarzuciłam ręce na jego szyję, a on splótł ręce za moimi plecami i zacisnął je mocniej.
- A więc o czym chciałeś porozmawiać?
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Hejo hej!
Co tu się dzieje? Wow wow wow 😱Bardzo dziękuję Wam za tysiąc wyświetleń! Jest to ogromna liczba i ogromnie się cieszę, że ktoś to w ogóle czyta!
Proszę o gwiazdki i komentarze, bo to motywuje do dalszego pisania!
Zastanawiam się nad tym aby rozdziały pojawiały się tylko w poniedziałki i piątki..
Dziękuję raz jeszcze 💜
Do następnego!
💎Wiktoria💎
CZYTASZ
Twoja śmierć zniszczy naszą miłość
Novela Juvenil- Cześć - uśmiechnął się i pocałował mnie w policzek. - Hej.. - Mogę wejść? - Yy.. Tak, jasne.. Tylko się nie przestrasz, bo właśnie sprzątam - Jasne, okay - Em.. Coś się stało, że przyszedłeś? - Nie.. Tak. Elizabeth, podobasz mi się odkąd przywioz...