30.BÖLÜM
Belli bir müddet sonra ben yorulmuş halde küçük ofisimdeki dinleme odasına geçmiştim sonra kapı çalındı ve içeriye Didem geldi ve uzanmış olduğum dinlenme koltuğunun yanına oturup kalemi dudakları arasında :
-Gökhan çalışmak için bir kaç kişi başvuruda bulundu ben bu kişileri onayladım ama son karar sende inceler misin şu dosyaları diyerek uzattı.
Tabi onun dudaklarındaki kalem , göğüs dekoltesindeki manzara ve yanıma oturuşu küçük gökhanı deli etmez mi ? Etse de umrumda değil Didem yabancı değildi .
Ben dosyaları uzanıp incelerken Didemin parmakları çoktan sertleşmiş erkekliğimi okşamaya başlamıştı. Alışmıştım artık onun bu davranışlarına ses çıkarmıyordum. Dosyaları incelemeye başlamıştım o kadar dalmışım ki Didem fermuarımı çoktan indirmiş arasından koca sert gövdeli erkekliğimi çıkartmış kırmızı rujlu dudaklarının erkekliğimin başında gezdirdiğini sonradan farkettim. Dosyaları masaya atıp Didemin saçlarını elimde toplayıp stresli yorgun iş hayatında güzel keyifler sunuyordu . Didem dilini erkekliğimin yumuşak kafasında gezerken eli erkekliğimin sert gövdesinde aşağı yukarı hareket ediyor dudakları arasından erkekliğimi iyice boğazına kadar dayıyor gırtlağında erkekliğimi sıkıştırıp başını sallayarak harika bir zevk veriyordu. Diğer elimle tek askılı göğüs dekolteli kazağını başından kurtarıp Didemin dolgun göğsünü yakaladım . Sütyen giymemişti buna bayıldım ve meme ucunu tutarak avuçlarımın içinde eritiyor sıkıyordum. Ellerim çıplak bedeninde dolaşıyor okşuyor ama Didem umursuzca cuk cuk cuk diye seslerle erkekliğimi emiyordu.
O kadar zevk alıyorum ki başım arkaya düşürmemeye çalışıyordum. Elimi sırtından didemin pantolonunun fermuarına attım ve sıyırdım harika bir tangası vardı popo aralarına girmiş ip gibi...
Kalçasına bir şaplattım elimin izi çıktı off dedim o sese sonra bir daha şaplattım didem ahhhh diye bağırsada erkekliğimi emmeye devam ediyordu nefessiz bayılıyorum bu kadına tam da tutku yanımı dolduran bir kadın .
Şaplattıkça kıpkırmızı olmuştu poposu avuçladım kırmızılaşan poposunu ve arka deliği bile tanganın aralarından gözükecek şekilde avuçluyordum o delik benim için en kral zevk hissediyorum o deliğe baktıkça .
Didem bendeki hisleri tutkuları ortaya çıkartan tek kadındı. O deliği gördükçe kadınlığının deliğinden daha çok zevk verdiğini hissetmeye başladım. Oraya ulaşmam gerek bu benim için en büyük zevk olacak erkekliğimin kalınlığından anlıyordum. Ama Didem bunu hiç yaşamamıştır onu ilk başta eğitmem gerekiyordu. Pantolonu sıyırdım tangasıyla beraber sonra kendisi üzerime çıkıp eliyle dimdik tavana bakan erkekliğimi sıkıca tutup dudaklarımla savaşmaya başladı. Öyle öpüyor ki gün boyu stresini sanki dudaklarımdan çıkartıyordu . Sonra onun sert ritmini dudaklarımla onun dudaklarını kavrayarak kontrol etmeye başladım. Emişlerin onun sert öpüşlerini sakinleştirmeye çalışsa da o erkekliğimiç koparırcasına aşağı yukarı öyle sıvazlıyor ki ben öpüşlerimi onun dudaklarına verdikçe nasıl zevk aldığımı hissettiriyordum. Erkekliğim avuç içinde kuruyunca Didem doğruldu bacaklarını ayaklarımın yanlarına koyarak erkekliğimi kadınlığına yerleştirince "ahhhhhh işte bu " diye inledi. Bedeni yavaş ritimlerle erkekliğimin hepsini içine çekmeye başladı . Ve aşağı iniş ve çıkışları hızlanmaya başladı . Ahh seslerinin hızı onun erkekliğimdeki iniş kalkış hızıyla aynı anda gerçekleşiyordu. Öyle inip kalkıyor ki koltuk bizi taşıyamıyacak hissine kapıldım . Ama o hızlandıkça hızlanıyor ofis çığlıklar içinde inliyordu . Tam yorulmuş nefes almak için hızını indirmeye başlamıştı ki tuttum iki elimle belinden ve güçlü kollarımla onu erkekliğimin dibine kadar bastırıp kaldırıyor indirip tekrar kaldırıyor o kadar hızlı oluyor ki bu göğüsleri nerdeyse çenesine değecek halde onu kuçağımda delice zıplatıyordum. İçine soktukça şak şak sesleri inilitlerini çığlıklarını bile çoktan sollamıştı ki; bir den ahhhhhhh diye öyle bir çığlık atarak kasıldı ki baldırının üzerindeki titreyişi bile gördüm. Ve o biçim aktığını erkekliğimin kadınlığı içindeki vıcık vıcık giriş çıkışından anladım.
Erkekliğim onun orgazma sularında boğulmuştu ve üzerimden alıp saçından tutarak yüzünü duvara dayadım kırmızılığı hafif geçmiş kalçasına bir daha tokat atıp dikleştir şu kalçanı komutu verdim tekrar erkekliğimi onun kadınlığına verip saçından sertçe tutarak becermeye başladım. Delice öyle girip çıkıyordum ki didem duvara yüz üstü dönmüş halde bana kendini bırakmış o zevkin hiç bitmesini istemiyordu. Çığlıkları inlemeleri duvara çarpıyor resmen ayakta duracak hali kalmamış şekilde kendini saldıkça saçından bir daha asılıp sertçe arkadan kadınlığına giriyor onu erkekliğim gibi dimdik ve sertçe tutarak hızlı hızlı beceriyordum. O kadar hızlı vurduruyordum ki artık didemin ayakları kısa süreli aralıklarla yerden kesiliyordu. İçine piston gibi girip çıkıyor kesintisiz beceriyor, nefesi terleri artık dayanılmaz hale geldiğini hissediyordum ve saçından tutup sert sert becerirken dudaklarını kaparak o zevk ve inlemeleri içime akıtarak emiyordum ki aniden bağırışı o kadar yüksek oldu ki dudakları dudaklarımdan sıyrılıp aaaaaaaahhhhhh çığlığıyla özgürlüğüne kavuştu. Didem:
-harikasın gökhan hayatımda en çok zevk aldığım adamsın sen diye nefes nefese konuşmaya çalışıyordu.
- Sen de benim tutku tarafımı canlandıran tek kadınsın diyerek dudaklarına yapışıp öpüp içinden çıktım ve lavaboya geçtim . Elimi yüzümü yıkadım her ne kadar didem çok zevk verse de didem erken pes ediyor bu didem benim için artık yetmiyor gibi hissettim o an.
Didem de elini yüzünü yıkayıp üzerini giyinip çeki düzen vererek dosyalara işaret ederek:
- Şu dosyaları incelemelisin iyice gökhan ben senden son kararını alırım diyerek çıktı odadan.
Bende uzanarak yeniden bakmıştım dosyalara sonra birden doğruldum şaşırarak:
"Lan bu kız üzerini arabayla ıslattığım kız değil mi ? Bak bak bak elime düştün sen o hakaretleri tek tek yutturcam sana "
Küçük ofisten çıkıp diğer ofisimdeki koltuğuma oturup telefondan Didemi çağırdım. Didem gelince :
-Şu iki dosyadaki kişilere onay verdim diğerlerinin sosyal yaşantısı sınırlı bu bize biraz ters gibi hissettim. Aktif olmada ve fikir üretiminde sıkıntı yaşarlar.
-Tamam Gökhan ben hallederim gerisini diyerek Didem dosyaları geri aldı .
Koltuğa sırtımı iyice verdim başımın altına avuçlarımı alıp
- Tek tek tüm söylediklerini sana ödetecem sen gel bi hele diye mırıldanıyordum. Günlük son rutin çalışmalarımı yapıp şirketten akşam olunca çıkmıştım. Şirketin kapısından çıkınca arabama binerken telefonum çaldı arayan Mimar olan Deniz arkadaşımdı.
-Alo Deniz hayırdır oğlum bu saatte ?
- Yok be gökhan sadece uzun zaman oldu kahve içelim mi vaktin varsa diye soracaktım.
-Hımm ben de tam da şirketten çıkıyordum her zaman ki yerimize gel istersen yemek yiyelim sonra kahveye bakarız olmaz mı ?
- Tamam geliyorum yarım saate kadar oraya .
-ok görüşürüz o zaman dedim. Kapattık telefonlarımızı. Hazır telefon elimdeyken bir Elifi arayayım nasıl oldu diye . Telefon uzun müddet çaldıktan sonra
-Alo Gökhan iyi akşamlar nasılsın?
-İyiyim ben Elif de elin nasıl oldu herşey yolunda değil mi ?
-İyi ya sanırım kabuk bağlıyor kusura bakma telefonu geç açdçtım mutfakta yemek hazırlamaya çalışıyordum.
- Yemek yemediysen hazırlan ben seni alayım yemeğe gidelim .
-Olur gelirim zaten tam başlamamıştım hazırlamaya dur kapat da hemen hazırlanayım.
- tamam geliyorum 10 dakikaya kadar oraya görüşürüz.
Acaba Elifi davet etmekle iyi mi ettim ki Denizi o da tanıyor ama her halde bir sorun olmaz sonuçta üç arkadaş beraber olcağız. Neyse bakalım umarım ters bir durum olmaz. Diye düşünerek Elifin evine doğru arabama binip yola düştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satiriasis
Romanceİlk deneyim Her türlü karışıklığın içinde buz rengi mavi gözlerinde bir aşkı bulduğunu zanneden adamın karşılaştığı tehlikeli oyunlara karşı dirineşi +30 KİTABIN BÖLÜMLERİNİ OKURKEN ÖNYARGILI BAKARSANIZ BAZI DURUMLARI FARKETMENİZ ÇOK ZOR OLACAK