35.BÖLÜM
Ben hiç istifimi bozmuyordum. Elimdeki kahveyi yudumlarken deniz manzarasının keyfini çıkartıyordum. Didem dudakları arasındaki erkekliğimi emerek beni seyrediyordu. O kadar çok güzel yalayışları emişleri vardır ki resmen erkekliğimi son sertliğine getirmişti. Elleri erkekliğimin damarların üzerinde gezinerek bana harika zevkler sunuyordu. Saçını tuttuğum gibi sertçe kaldırdım , sırtını bana dödürüp yüzünü pencereye dayadım. Onu manzaraya karşı becermek istiyordum. Kahvemi masaya bırakıp elimi minisinin altından geçirip okşayarak kalçalarını seyretmeye başladım. Didemin tangası beni daha deli etti. Kalçasına odayı yankılandıracak şekilde sertçe bir tokat attım. Ahhh diye bağıran Didemin sesi hoşuma gidince bir daha şaplattım, içimden offf dedim bayıldım bu sese . Tangasını dizine kadar sıyırınca topuklu ayakkabılarının üstüne hızlıca düşüverdi. Eğilip saten tangasını orta iki parmağıma doladım.
Didemin ıslandığını elime dolanan tangadan anladım. Bu kadın beni her gördüğünde beni istiyor beni arzuluyor resmen.
Parmaklarımı kadınlığına geçirip yüzünü cama dayayarak diğer elimle saçlarını çekip boynunda nefes almaya başladım. Parmaklarım kadınlıgına girip çıkarken hızlı hızlı boynundan sıcak nefesimi gönderiyor öptükçe zevkten kıvranıyordu. Tangasını erkekliğimine sürtüm . Tangasına sinmiş kadınlığındaki ıslaklıkları erkekliğimin başında dolaştırıp o kaygan kumaş delice haz vermişti.
Tangasındaki kokusunu ve suyunu erkekliğimi geçirip sıvazlıyordum.
Boynuna gelip " seni becercem sertçe " deyince didemin suları yoğunlaştı. Ve erkekliğimi kadınlığına geçirip cama sert sert yüzünü vurdura vurdura becermeye başladım. Sert erkekliğim onun suları arasında öyle hızlı hızlı pompalıyordu ki "gökhannnn n" diyerek erimeye başlamıştı bile. Her 30 saniyede bir giriş ve çıkışlarımda kulağına fısıldıyor. Onu her yerinden becerdiğimi hissettiriyor sürekli içine içine pompalıyordum. Didem erkekliğimi sert girişlerlerine fazla dayanamadı öyle bir gerildi ki kasılarak akmıştı. Ama benim umrumda değildi hala becermeye devam ediyordum. Suları geldikçe ben erkekliğimi kadınlığında hiç yer kalmamış şekilde akıttığı sularıyla beceriyordum.
Dizleri titriyor düşmesin diye önümde karnından kavrayıp en sert halimi yolluyordum. O kadar hızlı beceriyordum ki giriş sesleri ofisi "şak şak şak" diye yerinden oynatıyordu . Didem zevkten resmen gözyaşını bile akıtmıştı.
Nasıl bir şeyim ben ya sanki gece saatlerce elifi beceren ben değildim. Ama bu didemin becerikliliğinin yanında o bir erkeğin en zevk alıcı noktalarına çekinmeden dokunabiliyordu. Hem giyiniş hem de bana yanaşması konusuna uzmandı.
Saçından tutup masaya yüz üstü yatırdım. Ayaklarından biri yere basarken diğerini masaya çıkar gibi dizini masaya koydurttum. Erkekliğimi tekrar kadınlığına soktum. Kesintisiz onu becerirken göğüslerini avuçlayıp kalçasına sertçe şaplatıyor. Sıcak iniltilerini masaya bırakarak nemlendiriyordu. Hiç hızım düşmüyor arada dinlenmek için nefes alsamda boynu öpüyor yavaş ritimlerle o anda içine girip çıkıyordum. Artık çok gerilmiştim o kadar çok hazırdım ki patlamak istiyordum. O derece didemi sertçe becermeye koyulmuştum ki didem derin bir ahhh çekerek titreyerek gelmesiyle masaya kendini ölmüş gibi salması bir oldu. Kolundan tutup masaya sırt üstü çevirip bacaklarını açtırıp kendini parmaklamasını istedim. O da kendini parmaklarken " gökhan sik beni boşal içime ne olur " demesi beni deli etmişti. Direk girişimi yapıp bu sefer tüm sertliklerimi belimde toplayıp öyle becermeye başlamıştım ki ağır masanın resmen bacakları oynuyordu. Didemi saatlerce becermeyi istemesem bile o beni becer diyerek kendini bana sunumları onu parçalarcasına becermeme sebep oluyordu. Aldığı zevki görseniz tırnaklarını masaya çizdirerek inliyordu. Offf onun bu haline bayılıyorum diyerek daha da hızlandım. O kadar hızlıydım ki masada ileri doğru kaydığını görünce avucumu onu ense köküne sapladım. Başladım olağanüstü sokuşlarımı taşşaklarımı çarptıra çarptıra gerçekleştirmeye. İniltileri çığlıklara dönüşmeye başladı delice bağırışı bana öyle zevk verdi ki o an belimden ayak uçlarıma kadar titreyerek "ahhhh" diye kükredim ve delice patladım kadınlığının tam merkezine. Kadınlığında erkekliğimi çıkarttım didem doğrulup önümde diz çökerek akıntılarımı yalayarak bana bakıp "harikasın adam şimdi nasıl hissediyorsun kendini " diye sorunca.
" çok iyi hissediyorum da benim eliften şüpheleniyorum" dedim.
- Nasıl yani ?
Pantolonumu çekip lavaboya giderek
-Bekle geliyorum.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar geri döndüğümde yine didem eski seksiliğine kavuşmuş kendine çeki düzen vermişti.
O anda kapı çalındı. Didem kapıyı açınca mirayla konuşmaya başladığını anladım. Didem içeri dönerek "işe alıncak kız gelmiş gökhan hani görüşmek istiyordun ya işte o kişi " dedi.
"Ben de tamam sen geç içeri geliyorum" dedim.
Didem içeri geçince ben son kez kendime çeki düzen vererek ana ofisime geçtim. Gelen kızın sırtı bana dönüktü saçları altın kahvesi renginde parıldıyordu. İçimden geçen düşünceler bakalım hanfendi ne diyecek bize. Onca lafları bakalım yalayacak mı özür dileyerek merak ediyordum.
Masamın arkasına geçince ayağı kalktılar ve ben
"Hoş geldiniz " diyerek elimi uzattım. Kadın ağzı hafif aralık şekilde elini uzatıp uzatmamada tereddütlü kalsa da tokalaşarak "hoşbulduk" dedi.
Ben hiç konuşmadan o gözlerine bakmaya başlayınca heyecandan mı, korkudan mı ya da ne yapacağını bilememekten mi bilemiyorum ama çok telaşlı bir şekilde gülmeyle ciddi olma arasında mimikler sergiliyordu.
- iyi misiniz ? Diye sordum
- iyiyim ama .
-ama derken ?
- gerçekten sizden özür diliyorum " dedi.
- neden ?
- hani bir gün arabanızla beni ıslatmıştınız hata ile ben de size olmadık laflar etmiştim. Hatırlıyor musunuz ?
- hiç unutmadım ki.
-hadi ya diyerek üzüldü.
- ya bakın o anlık bir şeydi istemeden oldu gerçekten istemeden oldu. Deyip çantasını koluna geçirip kalkıp gidecekken " bekle " deyince durdu.
Devam ettim sözüme "sen çalışmaya gelmedin mi ? Kişisel sorunları asla işle karıştırmıyacağız. Bu bizim en büyük prensiplerimizden. Şu şirkete girdikten sonra tüm dert ve tasaları o kapının önünde bırakmalısın. Dosyanı inceledim didem hanım da inceledi. Gerçekten güzel yetenek ve tecrübelerin var bu yüzden bizimle çalışmanı istiyorum . Dedim.
-gerçekten mi ya bir an olsun işe alınmıyacak zannettim kendimi oleeeey deyince bizde şaşkın şaşkın ona baktığımızı anlayınca " pardon ya sevinçten tutamadım kendimi " diyerek ciddileşti.
Dideme yönelerek " arkadaşımızı çalışma yeri ve masasını gösterir misiniz didem hanım?"
Teşşekür ederek didemle beraber odadan dışarı çıktılar. Bu kız çok komik ya diyerek içimden gülümsedim ama çok tatlı mimikleri var gerçekten reklam işlerinde bayağı bir etkisi olacak diye düşünüyordum. Ama aklım elifteydi.
Elifin benden önce bir ilişkisinin olmadığını düşünüyordum. Ama yanılmışım sanırım neden gece farketmemiştim. Galiba onunla iken aptallaştığımdan düşünce sistemim çöküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satiriasis
Romanceİlk deneyim Her türlü karışıklığın içinde buz rengi mavi gözlerinde bir aşkı bulduğunu zanneden adamın karşılaştığı tehlikeli oyunlara karşı dirineşi +30 KİTABIN BÖLÜMLERİNİ OKURKEN ÖNYARGILI BAKARSANIZ BAZI DURUMLARI FARKETMENİZ ÇOK ZOR OLACAK