9.BÖLÜM
Resepsiyona yaklaşıp çıkacağımızın bilgisini verdikten bir süre sonra park yerinden görevli koşar adımlarla gelip anahtarı teslim etti. Cüzdanımdan çıkarttığım bir kaç lira bahşişi uzattım Selin kolumdaki yerine almış şekilde ilerken uzaktan kumanda ile arabayı açar açmaz görevli yine koşar adımlarla ilk başta benim kapıyı açıp sonra Selinin oturacağı koltuk tarafının kapısı açıp buyur etti. Teşekkür edip ayrılırken yolumuza koyulduk .
Arabada Selin beni süzmelerinin ardından nereye gidiyoruz diyerek eve gitmeyi istemiyor gibi soru sordu.
-"Evine gidiyoruz ." dedim sertçe.
- Eve gitmek istemiyorum senle biraz daha vakit geçirmek istiyorum.
- Selin yarın işe gideceğim erkenden , bırakta dinlenelim.
- Gökhan ne bu ? soğuk oluşun bana karşı !! neyin var ? ne oldu böyle birden ?
- Selin geçenlerde Rüya ile karşılaştım
Dikkat kesilerek
- eeeee ?
-eee si onunla konuştum hakkında böyle böyle söyledi ilk başta inanmadım tabi ama sonra fotoğraflarını gösterdi artı sanal ortamdan görüştüğün piç kuruları varmış belli bir fiyat karşılığında olmadık orospuluklar yapmışsın ve sen şimdi bana gelmiş bana karşı neden soğuksun diye hesap mı soruyorsun lan !!!
Selin bağırarak konuştuğumu duyunca dudaklarının titrek sesiyle
- Yalan ya nasıl olur ben böyle bir şeyi nasıl yaparım gokhan ben sana deli gibi aşıkken sadece seni istiyorken vallahi billahi böyle bir şeyi nasıl yaparım ? .
Diyerek telefonu çıkarttığı gibi birini aramaya koyuldu. Kesin Rüyayı arıyordu .
-Allah kahretsin nasıl bir şey bu böyle "böyle bir telefon numarası bulunmamaktadır" diyor .
Tabi hemen merakla sordum bilmeme rağmen Rüyayı mı aradın ?
-Evet bak al işte kendin ara !!!
Hem arabayı kullanıyordum hem de Selinin telefondan tekrar aramayı yaptımsa da Selinin dediği gibi ulaşılamamıştım Rüyanın telefonuna...
Ve Selin ağlayarak mırıldanıyor bu olayları ben hiç yaşamadım yeminleri etse de .. Kime inanacağımı şaşırdım. Bir taraftan düşünce neden Rüya böyle bir şey yapar ki sonuçta bir çıkarı yok bunları öğrenmenin tek yolu Rüyayı bulmaktı . Bir taraftan da Selinin ağlaması o kadar şiddetliydi ki insanın inanası geliyordu.
- Yalvarırım Gökhan inanmalısın bana ben böyle bir şey kesinlikle yapmam Allah kuran çarpsın
-töbe de kız çarpılcaksın göreceksin yemin etme bir daha yalan yere ...
- Yalan değil gerçek diyerek elimdeki teli alıp bir şeyler yapmaya çalışıyordu telefonunu kurcalayarak
-Ne yapıyorsun sen dedim meraklı ve sert bir tavırla
-Whatsapptan mesaj attım mesaj yine gitmedi .
Bu işten iyice şüphelendim acaba doğru mu söylüyor derken arabayı denize nazır bir yere çektim ve arabadan çıkıp denizden gelen esintiyi sinirlerimin ateşine iyi geldiğini hissetsem de aklımın karışıklılığını gideremiyordum. Selin de arabadan çıkıp heyecanla yanıma gelerek Facebooku da kapalı bu kızın deyince elindeki telefonu bir çırpıda alıp baktım ki gerçekten de kapanmış olduğunu mesaj bölümündeki Selinle olan normal günlük konuşmayı incelerken anladım. Selinle olan eski mesajlarına baktığımda Rüyanın anlattığı gibi olmadığını hissetmeye başladım .
Selinin belinden tutup göğsüme dayayarak başını bağrıma basıp siyah saçlarını okşamaya koyuldum. Teselli etmeye çalışırken "niye Selin ? Ne istiyor ki senden ya da benden veya aranızda bir düşmanlık falan mı vardı ? "
Göğsümün himayesine girmiş halde cümleleri boğuk çıkartarak
-Yoktu hiçbir şey yoktu ne kavgamız ne tartışmamız ...
Düşündükçe deli olmaya başlamıştım ama gerçekleri öğreneceğim diyerek içimin merhametli tarafı Selini sıkıca sarıyordu
-Tamam ağlama güzelim geçecek öğreneceğim sebebini . Diyerek yanaklarını yüzünü okşayarak yüzünü avuçlarıma alıp tatlı tatlı göz yaşlarının aktığı yerleri öpüyordum .
Selinin:
-Aşkım ben seni seviyorum ve kimseyi istemiyorum senden başka ne olur bana inan cümleleri Rüyaya ulaşamama sebebiyle içimi okşuyordu.
- Tamam sakin ol sakinleş biraz .
Diyerek dudaklarını yudumlayarak içindeki acıyı dindirmeye çalıştım sanki soluklarından acı çeken yanlarını içime çekerek eritiyordum bir iki dakika boyunca sürekli öpmelerimin tesiriyle Selini tutup arabanın ön kaportasına oturttum öpüşlerim dudaklarından boynuna dolanıyor Selinin ayakları belimde kelepçe oluyordu. İçine çeker gibi kırmızı topuklularla beni kendisine doğru bastırdı .
Boynundan dudaklarım pürüzsüzce yudumlayıp iyice boynunu açıyordu ve dayanamayıp parmaklarımı göğüs çatalını gösteren tüle geçirdiğim gibi yırttım delice ...
Sonunu hiç düşünmüyordum çünkü o kadar dolmuştum ki yaşadığım stresten tut aldığım geçiçi zevklere kadar beni iyice doldurmuştu. Yırtılır yırtılmaz göğüsleri dolgun dolgun yanlara kayarken yakaladım , iki elimle göğüslerini okşuyorken parmaklarımın arasında uçlarını sıkıştırıp avuçluyordum. Arabanın kaportasında altına aldığım Selinin gerilmeleri öpüp okşamalarımla dans eder gibi kaçmaya çalışıyor ama güçlü kollarımın arasında hareket ettirmiyordum. Yırtmacından çıkan tek bacağı baldırlarından kalçalarına kadar elimin sertliklerini dolaştırıp gezdiyor diğer yandan sertleşmiş göğüs uçlarını iştahla yiyordum. Emişlerim öyle güçlüydü ki göğüslerinin ucları öne doğru huni şekline getirinceye kadar çekiyordum.
Kendimi hafif geri çekip eteğini sıyırdım kırmızı dantelli kilodu çoktan ıslanmış kokusu bile gelmek üzereydi bacaklarını acarak tekini kaldırıp omzuma aldığım gibi ayak bileğinden öperek diz ve kaval yanları boyunca kalça diplerinden kadınlığının mis kokan yanlarına kadar öpüp yaladım... Ve pantolonumun kemerini çözüp fermuarımı indirip sertleşmiş olan erkekliğimi kendi haline bırakınca bile dimdik olduğunu farkedince Selinin dantelli kilodunu arabanın önüne salladırmış ayağının tarafına kaydırınca Selin kilodunu parmak uçlarıyla tuttu kadınlığı girişe hazır bir fırın gibi açılmıştı.
Kalkık olan erkekliğimin sadece başını tutup Seline yerleştirdim soğukkanlılıkla ve Selini arabanın kaportasında yatırmış alıştıra alıştıra içine iyice itekliyordum belim ve parmak uçlarımdan aldığım destekle .
Bir kaç ritmik gelip gelmelerim Selinin zevkten dudağını ısırmaya başladığını görünce birden hızlanmamamı arttırıp delice sikmeye başladım öyle sikiyordum ki Selinin bağırışları denizin dalgaları ve rüzgarın uğultusunda eriyordu. Havanın soğukluğu bile ateşimizi söndürecek güçte değildi. Resmen havaya meydan okumuş iki savaşcı gibi sevişiyor ateşlerimiz birbirimizi yakarken soğuğun bile amına koyuyorduk. Bağırışları hiç kesintiye uğramadan özgürlüğüne savuruyor yoldan geçen arabalara bile aldırış etmiyorduk. Benim ondan tek gram farkım ise ; sesimi erkekliğim kadınlığına hızlı giriş çıkışlarına vermiş olmasıydı. Şakırdatmalar öyle çoğalmıştı ki Selinin birinciyi boşalmış ikinciyi boşalacağının haberlerini yolluyordu. Göğüsleri içine girdikçe sağa sola yukarı aşağı serseri bir tavırla savrulurken daha da güçlendiğimi sertleştiğimi hissediyor güçümü sikimde toplayarak daha sert daha hızlı vurduruyordumm acı çektiğini bağırışları çığlıklara yükselince yavaşlayıp dudaklarına yapışıp dudaklarındaki çığlıklara gem takıp pompalamaya devam ediyordum ki Selinin çığlığı dudaklarımda aaaııııhhhhhh diye zonklayarak vücudu acayip şekilde sağa sola titremesiyle gerilip patladığını yaşadım. Ama ben bunlardan hiç haberim olmamış edasıyla devam ediyordum
-daha hızlı daha sert daha hızlı diye diye bağırırken parmak uçlarımdan kalçalarıma ordan belime öyle bir zevk akışı hissettim ki erkekliğimi Selinin kadınlığından hemen çıkartıp Göğüsleri doğrultusunda yüzüne kadar fışkırıp patladım hayvanca bağırarak .
Böyle boşalma olamazdı sanki gülle fırlatmış gibi hissettim . Her ne kadar Selin içine boşalmamı istese de ben kendime hakim olan bir o kadar karşımdakini düşünen biriydim. O kadar rahatlamıştım ki dünya üzerime gelse takmazdım .
Selinin kolundan çekip beline dolanıp dudaklarından teşekkür öpücüklerimizi birbirimize verirken onun eteğini beline doğru beraber geçirdik. Sonra pantolonumu çekip kemeri hızlıca bağlayıp torpido gözünden ıslak mendili getirip Selinin kucağına fırlattım . Selin büyük ciddiyetler üzerini silerken yırtılmış badisine bakarak
-Hayvansın öküzsün oğlum sen diye seslendi
Onun atarlı bu sözlerine gülüp " olcak o kadar önemli olan kadınımı memnun etmek o memnun olduysa aslan ayı öküz olmak sorun değil benim için " deyince kuçağıma atlayıp dudaklarımdan öptü.
-yerim seni aşkım benim diyerek mutluluğunu gösterdi
-kaşınma bak fena yaparım yürüyemezsin
-tamam tamam anladık diyerek arabaya oturunca ben de üstümü başımı düzeltip arabayı çalıştırmadan önce elfreninin arkasındaki kutuyu açıp çengelli iğneyi bulup ona uzattım.
- belki bu işe yarar dedim gülerek .
-Yarın bana yeni elbise alacaksın bana ne diyerek şımarıklılığı tuttu.
-bakıyorum da şımarmaya başladın yaramaz hatunum.
-Seninle şımarmayı seviyorum be adam . Gibi tatlı sözler gülüşmelerimize eşlik ederek onun evine nasıl ulaştığımızı anlamadık bile...
Arabadan inmeden herşey için çok teşekkür ederim gökhan özellikle bana güvendiğin için . İyi geceler diyerek vedalaşıp evinin girişine kadar ona gözlerimle eşlik ettim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satiriasis
Romanceİlk deneyim Her türlü karışıklığın içinde buz rengi mavi gözlerinde bir aşkı bulduğunu zanneden adamın karşılaştığı tehlikeli oyunlara karşı dirineşi +30 KİTABIN BÖLÜMLERİNİ OKURKEN ÖNYARGILI BAKARSANIZ BAZI DURUMLARI FARKETMENİZ ÇOK ZOR OLACAK