Шляхи розходяться

147 6 0
                                    

"Аж не віриться, що закінчилася чергова пригода", - думав Рін, бадьоро крокуючи коридорами Мінас-Тіріту. Прості люди, тільки-но помітивши хлопця, схиляли голови. Окумура вже перестав звертати на це увагу, хоча в перші дні після одужання бігав і просив містян більше так не робити.

Ще повністю не відновивши сили, екзорцист насамперед знайшов Фродо. Гоббіт, до речі, виглядав жвавим, як для істоти, що побувала в Мордорі. І яка це була радість – бачити все Братство Персня у зборі! Ґендальф схвально посміхався в білу бороду, поки Окумура, радісно регочучи, говорив якусь нісенітницю. З'явилися Мері та Піпін і мало не задушили Фродо в обіймах. Ґімлі з радісним кличем плескав у долоні. Леголас стримано посміхався, Араґорн з Боромиром тепло привітали племінника Більбо. Влетіли Вікка і Телівен, заливаючись дзвінким сміхом, наче привид з'явився Ден. Останнім зайшов Сем, який не перервав радісних розмов та гучного сміху. Навіть зараз, згадавши про ті моменти, Окумура безглуздо посміхалося.

Зараз Рін прямував на церемонію коронації. Араґорн нарешті стане королем Ґондору. Спадкоємець Ісілдура не уподібнювався Торіну, який просто заборонив Ґендальфу повертати Окумуру в Асію. Але екзорцист хотів побачити церемонію. Тим більше, Ден пообіцяв прибити хлопця, якщо той вирушить додому раніше.

Після битви в Мордорі вбрання Ріна довелося викинути. Зараз хлопець був вбраний у темний одяг, білу сорочку, зручні чоботи та синій плащ. Своє волосся Окумура зв'язав у хвіст, вирішивши, що в Асії неодмінно позбавиться цього непорозуміння.

І ось у Мінас-Тіріті зібралися містяни, щоб привітати короля Ґондора. Дійство відбувалося на головній площі вежі біля біломармурового замку. І тиша панувала навколо, коли Араґорн, вбраний у чорне, з вишитим білим деревом на грудях, у чорному плащі, повільно піднявся сходами до входу в замок. Там стояв Ґендальф, тримаючи в руках чудову сріблясту корону (Рін одразу ж подумав про міфрил). Наступної миті корона увінчала голову Елессара.

- Настає епоха Короля, - голосно сказав Ґендальф, - і благословенною буде вона.

Араґорн повернувся до народу, і Рін зрозумів: це вже не блукач, який колись вів загін, не безіменна людина, а справжній мудрий правитель Ґондору. І екзорцист охоче приєднався до радісних вигуків та оплесків. Окумура був щиро радий за друга.

Володар перснів. Повернення РінаWhere stories live. Discover now