Gdy doszli pod liceum, Hiyori już na nich czekała. Rozweselony Yukine rzucił się biegiem, by ją przytulić.
- Cześć, Hiyori - powiedział Yato uśmiechając się.
Na twarzy Hiyori pojawił się lekki rumieniec.
- Cześć chłopaki - przywitała się.
- Przepraszamy za spóźnienie, ale zatrzymał nas ayakashi - wytłumaczył się Yato.
Hiyori machnęła na to ręką.
- Hiyori... - zaczął Yukine trochę niepewnie - Masz może dla mnie jakieś nowe zadania? Pokażesz mi swoje nowe zeszyty?!
Dziewczyna się uśmiechnęła.
- Jasne - zapewniła.
- Ale może chodźmy do Kofuku - odezwał się Yato.
Yukine i Hiyori zgodzili się i ruszyli całą trójką w drogę.
Gdy doszli do domu Kofuku i Daikoku, w którym nocowali Yato i Yukine, zaczynało się już ściemniać.
- Hiyorin! - krzyknęła różowowłosa Kofuku rzucając się na Iki Hiyori, by ją przytulić.
- A wy znowu tutaj?! - zagrzmiał Daikoku w drzwiach.
- Przyszliśmy na kolację - Yato zrobił tą swoją minę z językiem na wierzchu i pokazaniem dwóch palcy.
Daikoku przyłożył palce do skroni, zamknął oczy i pokręcił głową, ale nie zatrzymywał ich w przejściu. Całą piątką usiedli przy niskim stole, a Daikoku w fartuszku podał im talerze oraz sushi.
- Mmm, dawno nic nie jedliśmy - odezwał się Yato.
Daikoku tylko zmierzył go gniewnym wzrokiem. Nie chciał robić zamieszania przy reszcie, ale bardzo chętnie wygarnąłby mu, co sądzi o tym, że Yato zaniedbuje swoje święte insygnium.
Gdy zjedli, Daikoku zaczął zmywać naczynia, ale reszta została przy stole. Hiyori wyciągnęła z torby plik zadań dla Yukine oraz swoje nowe zeszyty z liceum i mu je podała. Chłopakowi na ten widok zaświeciły się oczy.
- Hiyori! - krzyknął Yukine - Bardzo dziękuję!
Hiyori posłała mu promienny uśmiech.
- Dla przyjaciela wszystko - powiedziała, po czym zaczęła się przyglądać, jak Yukine zabrał się od razu do rozwiązywania zadań.
- Yuuki - odezwała się Kofuku przyglądając się Yukine - Ale ty jesteś zdolny.
Chłopak uśmiechnął się nieśmiało i coś tam mruknął pod nosem. Po chwili skończył i podał kartkę do sprawdzenia Hiyori.
- Bardzo dobrze, Yukine! Bezbłędnie! - pochwalaliła go.
Yato wyczochrał Yukine.
- Moja krew!
CZYTASZ
Kontynuacja Noragami (Noragami 3 fanfiction) ✔️
FanfictionDalsze losy Yato, Yukine i Iki Hiyori po drugim sezonie anime, zapraszam do czytania!