Hiyori była cała mokra i nie czuła już ciała (chociaż jej prawdziwe ciało zgubiła już dawno). Jednak biegła cały czas przed siebie. Miała nadzieję, że zdąży. Wybiegła z domu Fujisaki'ego już jakiś czas temu i teraz modliła się, by Ojciec wraz z Yato jeszcze nie zdążyli się pozabijać.
Cała zasapana dobiegła w końcu pod świątynię czcigodnego Tenjin'a. Stanęła, by wziąć kilka głębokich oddechów. Nie wiedziała, co dalej, było już późno. Zaczęła walić pięściami w drzwi. Już chciała zacząć krzyczeć, gdy otworzyła jej Mayu, jedna z Shinki Tenjin'a.
- H-Hiyori?! - zdziwiła się Mayu.
Hiyori lekko ukłoniła się przed nią.
- Mayu, bardzo przepraszam za tak późną porę, ale Yato ma proble...
- Yato - przerwała jej Mayu z zniesmaczoną miną i lekko pokręciła głową.
- Tym razem to naprawdę nie jest błahostka - Hiyori przełknęła - On... on walczy na śmierć i życie ze swoim Ojcem!
Mayu zakryła usta rękawem.
- Czy mogłabyś wezwać czcigodnego Tenjin'a, proszę? - Hiyori była bliska łez.
Mayu dała znak głową na tak i zniknęła za drzwiami. Po chwili wróciła z czcigodnym Tenjin'em.
- Hiyori - powiedział - Co cię sprowadza?
- Bardzo przepraszam - nisko się ukłoniła - Ale Yato ma poważny problem. Walczy z własnym Ojcem... na śmierć i życie.
Tenjin się zamyślił.
- Co mogę dla ciebie zrobić? - zapytał.
- Muszę dostać się do Takamagahary i poprosić czcigodną Bishamon o pomoc.
- Hmm... Bishamon. Ta dwójka się nie lubi - stwierdził.
- Tak, ale ostatnio stosunki między nimi są bardziej... przyjazne - wyjaśniła pospiesznie Hiyori.
- Wiesz, że nie mogę przenosić was ciągle to Takamagary z byle problem i na dodatek ty jesteś człowiekiem, co jest w ogóle niedopuszczalne.
- Wiem - znów się ukłoniła z łzami w oczach - Ale Yato sobie sam nie poradzi, a ja muszę wezwać pomoc, proszę!
Tenjin przymknął oczy. Westchnął.
- Niech ci będzie, ale gdyby ktoś pytał, ja tego nie zrobiłem - powiedział sucho.
- Bardzo bardzo dziękuję! - powiedziała Hiyori z wielkim zapałem.
Tenjin pstryknął palcami i po chwili Iki Hiyori wylądowała w Takamagaharze.
CZYTASZ
Kontynuacja Noragami (Noragami 3 fanfiction) ✔️
FanfictionDalsze losy Yato, Yukine i Iki Hiyori po drugim sezonie anime, zapraszam do czytania!