8. Długa kąpiel

969 94 16
                                    

W tym samym czasie...

   Hiyori szykowała się na wyjście z Yamą, Ami i chłopakami. Upięła włosy i założyła białą bluzkę oraz długą spódnicę. Nie chciała się za bardzo stroić, ale też nie chciała iść w zwykłym stroju. Uśmiechnęła się do swojego odbicia w lustrze - była gotowa.

   Nie wiedziała dlaczego, ale znów miała te dziwne uczucie, że jest coś winna Yato, że nie powinna iść... jednak zlekceważyła je.

   Przyszły po nią Ami i Yama. Dziewczyny wyruszyły w drogę i w połowie spotkały Abe'a, Seki'ego i Fujisaki'ego. Wszyscy się ze sobą długo witali, po czym chłopacy wreszcie wyjawili miejsce randki - restaurację.

   Restauracja była bardzo duża i bogato zrobiona czerwienią oraz złotem. Usiedli przy dużym stoliku, mniej więcej na środku sali, który był przyozdobiony kwiatami wiśni. Iki Hiyori oraz Fujisaki Kouto mieli dla siebie całą kanapę. Hiyori lekko się zaczerwieniła. Nie była sam na sam z Fujisaki'm, ale jednak. Spojrzał na nią i posłał jej uśmiech. Jeszcze bardziej się zaczerwieniła i spróbowała go odwzajemnić.

Gdy podszedł do nich kelner, Hiyori nie wiedziała, co zamówić. Jąkała się i w końcu wzięła, pierwsze, lepsze danie z karty.

- Hiyori - zaczął Fujisaki - Mam wrażenie, że jesteś jakaś zdenerwowana.

- N-nie - zaprzeczyła szybko.

Fujisaki się uśmiechnął, przymykając oczy. Podniósł dłoń i położył ją na dłoni dziewczyny. Hiyori spuściła wzrok.

- Lubię cię - oznajmił chłopak.

Hiyori poczuła, że ma prawie łzy w oczach. Zacisnęła je, po czym przelotnie na niego spojrzała. Cały czas się uśmiechał, podczas, gdy ona toczyła wewnętrzną walkę ze samą sobą.

   Niedługo potem kelner przyniósł ich kolację. Jedząc, wszyscy wesoło rozmawiali, jedynie Hiyori mówiła najmniej. Była zadowolona ze spotkania, jednak zrobiła się nieśmiała.

  W połowie drogi powrotnej rozdzielili się. Przyjaciółki odprowadziły Hiyori aż pod jej dom. Na szczęście przez cały dzień nie zgubiła ciała.

  Gdy tylko weszła do domu, poszła na górę do łazienki. Potrzebowała długiej kąpieli, z pianą i bąbelkami.

Kontynuacja Noragami (Noragami 3 fanfiction) ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz