Tymczasem Yato nadal zmagał się z Fujisaki'm. Był już trochę zmęczony, a końca nie było widać, ponieważ szli łeb w łeb. Jego przeciwnik też to zauważył i chyba miał już tego dosyć, bo wyciągnął swoją tajną broń. Yato tylko zauważył, że wyciąga coś z tylnej kieszeni w jeans'ach, a po chwili był już otoczony dziesiątkami ayakashi.
- On ma pędzel snów?! - wrzasnął przerażony Yukine.
- Na to wygląda - mruknął równie zdziwiony Yato.
Ojciec patrząc na przerażenie swoich rywali zaczął się uśmiechać. Miał z tego ubaw, a Yato i Yukine wcale nie było do śmiechu.
- Michi! Aoi! Izumi! - krzyczał Fujisaki tworząc coraz więcej ayakashi.
Yato skakał na nie i przecinał niektóre z nich przy pomocy Sekki, ale to i tak było na nic. Nie był w stanie pokonać ich wszystkich.
Oby tylko Hiyori zdążyła - modlił się w duchu. Jednocześnie poczuł też swoją porażkę. Gdy polegnie teraz, to będzie koniec, ale gdy Bishamon go uratuje... to także będzie porażka.
Hiyori zmachana podbiegła pod wielkie wrota świątyni Bishamon. Zmęczona, oparła swój cały ciężar na nich i zaczęła z całej siły walić w nie pięściami. Gdy Kazuma w końcu otworzył drzwi, prawie uderzyła go pięściami.
- H-Hiyori?! - krzyknął zdziwiony Kazuma.
Hiyori szlochając padła mu bezwiednie w ramiona.
- Kazuma... błagam... Yato ma kłopoty - pociągnęła nosem - Przepraszam, przyszłam po pomoc do czcigodnej Bishamon. On walczy z swoim ojcem.
Kazuma osłupiał na jej słowa, jednak skinął głową i poszedł po swoją panią. Chwilę później zmartwiona bogini Bishamon stanęła w drzwiach w szlafroku. Hiyori spojrzała na nią oczami pełnymi łez. Bishamon wyglądała jakby nie chciała się zgodzić. Zerknęła na Kazumę, a ten skinął głową.
- Dobrze, pomogę mu - oznajmiła czcigodna Bishamon z westchnieniem.
- Dziękuję! - krzyknęła Hiyori nisko się kłaniając.
- Podziękujesz, jak już będzie po - Bishamon jakby lekko się uśmiechnęła, ale zachowała kamienny wyraz twarzy.
Bogini weszła do środka i dało się słyszeć jak stanowczo wzywa swoje shinki: Saiki! Kinki! Jinki! Shoki! Choki!
CZYTASZ
Kontynuacja Noragami (Noragami 3 fanfiction) ✔️
FanfictionDalsze losy Yato, Yukine i Iki Hiyori po drugim sezonie anime, zapraszam do czytania!