Rozdział 15 Duma i zdziwienie

7.2K 593 25
                                    

Diaboliki lovers: Heathens AMV

— Katerina —

Szłam przez korytarz, a obok mnie dumnym krokiem kroczył Nataniel. Czułam na sobie wzrok reszty uczniów, lecz zignorowałam to. Na mojej twarzy nie było niczego wydać. Wydawałam się pusta, wyprana z wszelkich uczuć. Mówiąc szczerze tak właśnie się czułam... To, co powiedziałam wczoraj Nataniel ku mojemu nieszczęściu okazało się prawdą. Nie rozumiałam tego. Dlaczego zawszę muszę mieć pod górkę? Jedyne, co dobre z pójścia do szkoły to fakt, że spotkałam się z swoim ukochanym...

— Uśmiechnij się... — poprosił szeptem, czarnowłosy.

Zatrzymałam się i spojrzałam na niego. Wszyscy obecni na korytarzu uczniowie wstrzymali powietrze, obawiając się tego, co mogę zrobić. Westchnęłam, łapiąc wampira za rękę i nie mówiąc już nic zaczęłam iść dalej. Przedstawiciele czterech nacji schodzili mi z drogi, nie chcąc narazić się na mój gniew. Raniło mnie ich zachowanie. Przynajmniej tu nie chciałam być Kateriną De Blood... Mimo tego moje przeznaczenie postanowiło sobie ze mnie zakpić.

Im bliżej byłam sali komputerowej tym szybciej biło moje serce. Wyglądałam jakby nic mnie nie obchodziło, lecz prawda była inna. Obawiałam się tego jak zachowa się reszta wampirów. Czy potraktują mnie jak królową, a może jak intruza? Obstawiałam tę pierwszą opcje.

W chwili, kiedy przed moją twarzą pojawiły się drzwi, zachciałam zniknąć. Miałam się już wycofać, lecz poczułam jak mój towarzysz złapał mnie za dłoń.

— Dasz radę, księżniczko. Jesteś Wampirem Pierwotnej Krwi i pokonasz swoje wszelkie słabości... — oznajmił, a ja się delikatnie się uśmiechnęłam.

On ma rację. Jestem Katerina De Blood i pokonam wszystkich i wszystko, co stanie mi na drodze. Tych, którzy zagrożą bliskim mi osobą, zamienię w proch. Moi wrogowie zapłaczą krwawymi łzami, a ja stanę się tym, kim miałam być od samego początku. Stanę się królową, która pokona wszelkie przeciwności stworzone przez los. Nabrałam do płuc powietrza i dumnym krokiem weszłam do klasy. Chwilę po mnie do pomieszczenia wkroczył mój przeznaczony. Obecne w klasie wampiry spojrzały na mnie z strachem w oczach. Białowłosy facet, który najprawdopodobniej był nauczycielem ukląkł przede mną i pochylił nisko głowę — okazując mi tym samym szacunek. Reszta uczniów zrobiła to samo.

— Królowo... — szepnęli wszyscy razem. Uśmiechnęła się. Lubiłam mieć władzę nad innymi. Nie odzywając się, usiadłam na jedynym z miejsc i klasnęłam w dłonie.

— Wstańcie i kontynuujcie dalej lekcje — rozkazałam, a Nataniel usiadł obok mnie.

Wampirzy książę posłał mi cwany uśmiech, po czym pocałował mnie w policzek. Reszta wampirów w tym samym czasie wstała i wróciła na swoje miejsce. Nataniel powstał.

— Mam zaszczyt przedstawić wam Katerinę De Blood, Pierwotną Wampirzycę, ostatnią z Rodu Pierwszego, Serce Rasy Nieśmiertelnych, a także moją przeznaczoną — oznajmił, a niektórzy chłopacy wybałuszyli oczy z zdziwienia.

Od naszego połączenia Nataniel nie był już tylko zwykłym wampirem, królewskiego pochodzenia... Był kimś o wiele ważniejszym. Od tamtej chwili mężczyzna stał się naznaczonym przez krew — inaczej mówiąc, prawowitym władcą wampirów. Jego ojciec stracił swój tytuł, co spowodowało, że za kilka dni będziemy musieli wrócić za zamek. Wtedy też odbędzie się koronacja...

Niespodziewanie drzwi do klasy otworzyły się, a do pomieszczenia wszedł chłopak, którego poznałam, jako pierwszego. Jak on miał? Erwin....? Eren...? Nie! Jego imię to Erin. Erin Black, Potomek Drugiego, a także syn mordercy moich rodziców. Mówiąc szczerze fioletowowlosy wcale nie jest lepszy od swojego ojca — traktuję wszystkich jakby byli jakimś śmieciami. To straszne... Wampir zaczął skanować wszystkich obecnych w pomieszczeniu, a w chwili, kiedy natrafił na moją osobę, cofnął się do tyłu.

— Nie... — mruknął. — Niech ktoś mi powie, że to nie ona! — zażądał, lecz wszyscy milczeli jak zaczarowani. 

Uśmiechnęłam się z wyższością. Dopiero teraz rozpoczęło się prawdziwe stracie, ciekawe kto w nim wygra?

CDN

No i mamy kolejny! Mam nadzieję, że się wam podoba? Kolejny już w wtorek.

(Data opublikowania tego rozdziału: 16.02.17r)

Przysięga krwiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz