Flashback 2.0

23 4 1
                                    

,,Pane Moore, chtěl jste se mnou mluvit?"

,,Ah, výborně, ještě jste tady, to je skvělé. Chci s vámi mluvit, osobně, přijďte prosím všichni."

,,Kdo všichni?"

,,Všichni, kteří jste dnes byli v katedrále."

,,Nemyslím si, že je dobrý nápad nás ještě shromažďovat. Tou katedrálou to pro nás skončilo."

,,Já vím, že jste skončili a chci s vámi mluvit. Vás poslechnou."

,,To si nemyslím."

,,Christophere, kdybych řekl Cassidy, vykašlete se na to téměř všichni, kdybych řekl Jettovi samotnému, k ničemu to nepovede. Vás poslechnou všichni."

,,Myslíte, že bych je všechny někde naháněl? Stejně řeknu Jettovi, ať je svolá."

,,Jenomže Jett všechny svolá vaším obecným symbolem. Bude mluvit, coby váš mluvčí, pod vaším štítem a za vaší osobu, tak, jako vždycky. A lidé se neodváží nepřijít."

,,Nemyslím, že se mě natolik bojí."

,,To myslíte správně, oni se vás nebojí. Ale vzbuzujete respekt. Teď se jim to už možná nelíbí, ale i přes to vás budou poslouchat, Christophere. Vy jste silnější osobnost než si myslíte. To, co se stalo, absolutně neovlivňuje vaši autoritu," na chvíli se odmlčel. ,,Čekám vás v pět u svých dveří."

,,V pět? Kdo si myslíte, že bude mít v pět náladu na nějaké servítky? Vždyť víte, jaký máme program."

,,Ano, to vím. Chci s vámi mluvit v pět."

Christopher na pana Moora chvíli jenom civěl a přemýšlel, proč po něm chce něco, o čem sám věděl, že jenom rozvíří negativní emoce. Po chvíli si uvědomil, o čem vlastně tenhle projekt je a vydechl zadržovaný dech.

,,Dobrá. Přijdeme v pět."

,,Děkuji."


   *   *   *

Zdravím! Nejspíš mi zase dlouho potrvá sepsat další část, která toho snad trochu dovysvětlí, ale kdybyste někdo měl otázky k posledním dvěma částem nebo k čemukoli jinému, ozvěte se do komentářů (nebo do zpráv) a já vám rád odpovím! 

SPŠ GrafickáKde žijí příběhy. Začni objevovat