Rog P.O.V
Sjedim u parku i čekam Barbaru. Vidim je, nosi crne poderane traperice i crnu majcu na kojoj piše ''I love you''. Nasmiješila se onim svojim prekrasnim osmijehom. Njene smeđe oči su svjetlucale od sreće što me vidi, a moje srce je htijelo iskočiti. Prišla mi je i ja sam je poljubio i onda zagrlio. Pogledala me u oči zagrlila me i počela ljubiti. Toliko mi je prijalo nije htjela stati. Kako se dobro ljubi, još ni jednu nisam imao koja se tako ljubi. Volim je do neba i natrag. Prestali smo se ljubiti i ja sam započeo.
Ja: Prelijepa si!
Barbara: Hvala ti!
Ja: Imaš li danas kakvih obaveza?
Barbara: Ne. Zašto?
Ja: Mislio sam da odemo negdje van da se zabavimo. Želiš li to?
Barbara: Da da, naravno da želim. Kada idemo?
Ja: Može, onda ja danas dođem po tebe u 7.
Barbara: Može.
Ja: Volim te! Najviše... Nijedna nije kao ti... Toliko mi značiš da ti nemogu to opisati!
Barbara: I ja tebe volim, ni ja tebi nemogu opisati koliko te volim. Jednostavno ne postoji ta riječ.
Barbara P.O.V
Osjećam se kao mala curica koja se nikako nemože zasititi bombona, ja se nisam mogla zasititi njegovih usna. Volim ga kao Boga. Sve bih dala za njega. Nisam se htijela rastati od njega pa sam ga dogovorila da se šetamo. Držao me za ruku cijelo vrijeme. Smijali smo se i zabavljali, a onda sam ja morala ići jer me je mama zvala da dođem što prije.
Ja: Marko ja moram ići pa se vidimo većeras. Volim te, vidimo se pusaaaa!!!
Rog: I ja tebe, vidimo se!
Kod kuće...
Mama: Pa dobro gdje si do sada? Jako smo se zabrinuli.
Ja: Pa izašla sam malo van sa Lucijom. -nisam im još rekla za Marka
Mama: S Lucijom.. A zašto onda mirišeš na muški parfem?
Ja: Pa....Posudila mi je ona jer znaš da ona voli te muške parfeme.
Mama: Dobro. Imaš li kakve planove za večeras?
Ja: Pa izašla bi sa prijateljima malo van, s onima iz škole. Dugo se nismo vidjeli pa tako da smo se dogovorili da ćemo se naći. Jel' mogu ići?
Mama: Da, možeš. Samo nemoj biti jako dugo.
Ja: Dobro nećuu!!
Jao za malo me uhvatila. Jedva sam se izvukla. Nemogu vjerovati da sam se tako uspaničila zbog toga. Pa nikada nisam imala tih problema da kažem mami da imam dečka, a sada...
Lucija P.O.V
Pjaca je prespavao kod mene. Nitko sretniji od mene. Jako mi je drago što je uz mene. Rekla sam mami za Pjacu. Rekla je da ako sam ja sretna da je i ona isto sretna. Danas ja idem kod njega na dva dana. Jedva čekam. Sinoć smo malo popili, zvala me je Barbara par puta da me pita gdje sam. Ja sam rekla da sam sa Pjacom. Rekla je da danas ide sa Rogom van. Paa.. baš mi je drago zbog nje. Nadam se samo da će sve biti dobro s njima. Pjaca se dogovorio da i mi idemo s njima, ma tooo spoj u četvero hahah. Koji sam ja debil. Od kad sam sa Pjacom totalno sa luda!
Pjaca: Lucija, danas te vodim van.
Ja: Kada, jel idemo sami?
Pjaca: Idu Rog i Barbara s nama.
Ja: Ma too, jedva čekam.
Pjaca: Jooj i ja isto, onda se vidimo večeras u 7, može?
Ja: Ma može, kako nebi moglo.
Pjaca: Dobro vidimo se, ljubim te!
Ja: I ja tebe ljubim, Vidimo se.
Pjaca P.O.V
Jaoo večeras idemo van nas četvero. Jedva čekam da malo izađemo van. Jedva čekam da se malo pokažem s Lucijom. Volim je toliko da to nemogu opisati. Srce mi lupa od sreće kada je god vidim i vidim njen osmijeh. Tako se još nikada nisam osjećao sa curom. Nebih je htio izgubiti, a ni ostaviti. Ma da mi Barbara nije cura osvetit ću se nom Goranu isto kao da je nešto napravio Luciji. Drage su obje. Barbara mi je kao sestra. Ja i Rog je čuvamo obje i nedamo ih nikome, a samo da vidim Gorana uff.. Bolje da nekažem šta će biti. Pozvao sam Roga i nešto htio dogovoriti:
Ja: E brate. Htio bih da razbijemo onog Gorana, ali ni riječi o tome Barbari.
Rog: To sam i ja baš mislio. Našao sam adresu, možemo to sutra obaviti.
Ja: Da da, sutra ćemo mu napraviti sačekušu pred kućom i razbiti ga ko pičkicu.
Rog: O daaa, razjebat ćemo ga!
Ja: Haha ma too brate, kako se ja i ti razumijemo.
Pjaca, Rog, Barbara i Lucija su izašli van. Otišli su u obližnji disko. Plesali su i Barbara i Lucija su odlučile otići po četiri pića. Kada su došle do šanka tamo je bio Goran. Vikao je na Barbru i htio ju je tući. Pjaca i Rog su to vidjeli i brzo dotrčali:
Goran: Kučko jedna, ubit ću te. Zašto si rekla mojima da sam te ostavio, volio sa te, a sad više ne jel me čuješ pizdo jedna!!!
Barbara: Gorane pusti me, rekla sam im jer ti sigurno nebih. Moji su te zavoljeli kao svog sina, a ti si nam tako vratio...
Goran: (pljus) Ovo ti je zato što si rekla, a sad ću te ubiti!
Rog: Koga ćeš ti ubiti? Zaveži jezičinu i ispričaj joj se sad jel ti jasno?
Goran: A ko si ti da mi to kažeš?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
KAKO VA SE SVIĐŠA? VOTE/ KOMENTAR. pUSAAA!!!!
YOU ARE READING
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomanceBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...