Barbara P.O.V
Probudili smo se. Prespavala sam kod Marka. Došli smo kasno kući. Poslije izlaska, kada smo došli kući zatvorila sam se u WC i plakala. Sjetila sam se svih lijepih trenutaka sa Goranom. Toliko me je povrijedio sinoć, kao da mi je netko zabio nož u srce. Voljela sam ga više od sebe. Kako je samo mogao. Samo kažem Bogu hvala što mi ga je tako lijepog dao i onda je on otišao od mene. Nije mi trebalo ništa samo njegova ljubav, ali on to nije imao na umu. Sada imam Marka, još jednom kažem Bogu hvala što noću sanja iste snove kao i ja, što je uvijek uz mene i kada i treba i kada netreba. Volim ga, nemogu opisati koliko. Jednostavno ga trebam, da me ostavi ubila bih se. Kada god ga se sjetim srce mi zalupa, on je sve što sam ikada mogla poželjeti. Samo želim da bude uz mene.
Rog: Dobro jutro moja princezo.
Ja: Dobro jutro moj prinče.
Rog: Jesi dobro, čuo sam sinoć da plačeš, što se dogodilo?
Ja: Ma ništa, došlo mi je. Trebalo mi je to da se isplačem, zbog svega što se sinoć dogodilo. Pokušavam ga zaboraviti, ali neide iz glave. Marko moraš mi pomoći da ga zaboravim, srce me boli, nemogu prestati misliti o onom što mi je sinoć rekao. Prvi put me je udario, to me najviše boli. U godinu i pol veze nijednom me nije udario, zbog čega sve to? Neka mi netko to objasni!!
Rog: Barbara, Barice moja moraš se smiriti, pomoći ću ti da ga zaboraviš. Možda to nije htio, bio je pijan, nije da ga branim samo kažem što je možda. Volim te više od svih. Volim te kao Boginju samo se moraš smiriti. Zaboravit ćeš ga, trudim se da ga zaboraviš, želim te zabaviti, ali tvoje misli samo vrte ono što se desilo sinoć. Zaboravit ćeš ga, garantiram ti.
Ja: Nadam se da hoću, toliko te volim. Stalno si uz mene, da tebe nema umrla bih sada. Nekada mi dođe da odem od svega i zaboravim sve. Ali kako da zaboravim, željela bih da ničega i nikoga nema nego samo ti i ja, baš kao u bajci, da se volimo sretno do kraja života.
Rog: To je ipak nemoguće, nikada nemože biti kao u bajci. Sada želim da mi kažeš iskreno da li me voliš?
Ja: Ček, kakvo je to glupo pitanje? Misliš da ako ja sada plačem zbog toga što se desilo sinoć da ja njega i volim. E pa nevolim ga, i ti nikada ne želiš saslušati što ja želim..
Rog: A što želiš, dovraga? Kada god te pitam što želiš ništa nekažeš. Onda slušam te, ti misliš da ja tebe nevolim. Odgovori mi što želiš!!!
Ja: Želim ostati tvoja. Zar tražim previše? -okrenula sam se i krenula prema vratim, uhvatio me za ruku.
Rog P.O.V
Zar ona zaosta misli da ja nju nevolim. Koliko joj samo puta to moram dokazati. Volim je kao Boginju a ona mi tako vraća. Nisam imao snage ništa reći kada sam čuo ''Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?'' Srce mi se slomilo na njenu riječ. Nisam znao što bih rekao. Uhvatio sam je za ruku kada je krenula prema vratima, privukao uz svoje tijelo, pogledao u oči i poljubio je. Srce mi je zalupalo kao nikada u životu, mislio sam da ću dobiti infarkt. Kada sam je pogledao u oči vidio sam samo jednu suzu kako klzi niz njeno lice. Izašla je van iz stana plačuči.
Nakon nekoliko dana...
Ja: Halo Lucija. Jesi li se čula sa Barbarom? Zovem je več dva sata nejavlja se.
Lucija: I ja je isto zovem, nejavlja se. Šta se dogodilo?
Ja: Posvađali smo se. Zadnje što sam vidio i čuo su njeni jecaji i suze. Ništa drugo. Sve sam zajebo, nikada nemože biti ništa normalno. Sve ide krivo. Sve ide naopako, kao da Bog neda da je imam kraj sebe.
Lucija: Nebrini se, sve će biti dobro...
Ja: Kako će biti dobro nema je nigdje, možda se ubila, tko zna kamo je otišla. Zadnjna rečenica koju je rekla je bila ''Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?'' Ta rečenica mi se vrti cijelo vrijeme po glavi. Moramo ići na policiju, njeni su me malo prije zvali i rekli da je nem anigdje doma. Pobjegla je od kuće, toliko se bojim za nju... Ček imam drugi poziv, nazovem te za nekoliko minuta.
Lucija: Ajde.
Drugi poziv...
Ja: Halo?
Xxx: Dobar dan ovdje policija. Poznajete li Barbaru Kapac?
Ja: Da. Šta joj se dogodilo?
Policajac: Morate otići u bolnicu u Zagrebu.
Ja: Šta? Što se dogodilo?
Policajac: Ona je u životnoj opasnosti. Mogla bih...
--------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO. IPAK SAM STIGLA NAPISATI. KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/KOM?
PUSAAAAAA!!!!!!
CZYTASZ
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomansBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...