25. dio

40 4 0
                                    

Doktorica: Izvolite uči!

Lucija: Jel sve u redu?

Doktorica: Čestitam! Trudni ste!

Lucija: Trudna?

Doktorica: Da, da li ima neki problem u tome?

Lucija: Ne nema samo sam malo iznenađena!

Doktorica: Dobro znači za mjesec dana kod mene. To je 7.5. u 10 sati.

Lucija P.O.V

Ok! Ja sam trudna i sad to trebam reći Marku. Hmm samo se pitam kako ću ja njemu to reći? Možda on to ne želi, možda me ostavi ili nešto. Mislim da moram otići i više se ne vratiti. To ću upravo napraviti. Još noćas! Bolje da je sa nekom drugom nego samnom. Neželim mu pokvariti život. Bilo bi bolje da s nikada nismo ni sreli i da nikada nismo legli jedno pored drugog. Rekla sam Barbari da još ništa ne kaže da ću ja sama reći. Ona se složila s tim!

Pjaca: Hej ljubice!

Ja: Hej!

Pjaca: Jesi dobro? Nešto nije u redu!!?

Ja: Valjda je! Moram malo biti sama molim te.

Pjaca: Ne nemogu te pustiti samu sada! Molim te reci mi što je bilo!!

Ja: Ništa nije bilo molim te samo me ostavi samu!

Pjaca: Dobro ostavit ću te samu! Kasnije ćemo pričati.

Ja: Dobro, ajde!

Kako da mu kažem ja nemam hrabrosti za to. Morat ću otići kod sestrične Ivane u Zaprešić. Nema mi druge. Pobacit ću to dijete samo da se malo snađem nakon ovoga.Prošli smo ja i on kroz mnogo toga, al mu ovo nemogu napraviti, da mu zauvijek uništim život. Moram se smijati izvana, a u sebi plačem kao kišna godina. Nemože više biti kao nekada ako ja rodit to dijete. Gotovo je sa svim razmišljanjem o lijepoj budućnosti i o našoj vezi. Žao mi je ali je bolje da odem!

Pjaca P.O.V

Ja neznam šta je sa Lucijom. Pitao sam Barbaru i ona je rekla da ona ništa nezna. Kako da ona ništa nezna i išle su zajedno. Uvijek mi je govorila šta je i u čem nije problem. Neznam zašto mi ovo sada radi. Pa toliko smo toga prošli zajedno i uvijek smo mogli pričati o bilo čem a sada nemože mi reći tu jednu jebenu stvar u kojoj nešto nije u redu! Morat će mi sve reći, ali sada će reći da nemože nego da će reći sutra. To me toliko nervira i dosta mi je toga... Sve joj kažem u čem je problem i zna svaku moju tajnu... Nema veze! Saznat ću ja sve.

Noć...

Lucija P.O.V

Ljubavi moja! Moraš znati da te volim i da nemogu bez tebe, ali ovo više nije! Pitat ćeš se sigurno u čemu je problem i zašto sam otišla... Bolje je da saznaš sada od mene nego od nekog drugog. Trudna sam! Otišla sam samo zbog toga. Neželim ti uništiti život zbog jedne naše greške. Ti to dijete ne želiš sigurno. Idem kod sestrične u Zaprešić. Sada kada i to znaš, molim te nemoj me tražiti i nemoj biti tužan zbog toga jer bi i ti to isto napravio. Nitko nezna za ovo pa čak ni Barbara! Volim te i nemoj me zaboraviti!

Voli te tvoja Luce!!

To je to! Sada je vrijeme da idem i da se više nevraćam. Uzela sam sve svoje stvari i otišla. Pri odlasku sam ga poljubila u čelo i jedna je moja suza kapnula na njegovo lice i pomislila sam si ''Koliko će mi samo faliti to njegovo nježno lice i njegova meka kosa!'' Krenula sam i otišla sa taxijem.

Jutro..

Pjaca: Jutro ljubav... Šta je ovo?.....
Neeeee! Zašto me je ostavila? Trudna je! Božeeee!

Pjaca P.O.V

Probudim se i imam šta i vidjeti! Nađem njeno pismo! Kako joj je uopće i palo na pamet da ja ne želim to dijete?! Pa to mi je bio san da budem sa njom i da imamo jednu malenu bebu!!! Mogu se ubiti bez nje!!

Rog: Eee brate!! Šta je bilo? Zašto plačeš? Gdje je Lucija?!

Ja: Ostavila me! Trudna je i ostavila me!!! Marko šta da radim koje pičke materine sad!!!??

Rog: Ja neznam! Zašto niste pričali?

Ja: Pa kako kad jučer nije htijela, a noćas je otišla!!

Barbara: Šta je bilo? Zašto plačeš gdje je Lucija??!

Ja: Otišla je i trudna je!

Barbara: Otišlaa??

Ja: Da! Jel ti znaš šta o njenoj trudnoći?

----------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI KAKO VAM SE SVIĐE NOVI DIO? VOTE/COM!!

PUSAAAAA!!!!


Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Where stories live. Discover now