15.dio

52 4 0
                                    

Barbara P.O.V

Ustala sam se i otišla otvoriti vrata. Na vratima je bio Goran. Srce mi je stalo, bio je sav smrknut, Rog je spavao. Nisam imala snage da se pomaknem, sve mi je otkazalo. Ali onda sam se odlučila biti gruba prema njemu. Bila sam samo u ogrtaču.

Ja: Šta ćeš ti tu? Kako se usuđuješ uopće doći?

Goran: Došao sam ti pokazati to da se mene ne prijavljuje policiji. Kakva si ti to bila cura, što sam uopće vidio u tebi?

Ja: Što sad mi prijetiš? Bila sam cura kakvu dečko nikada ne ostavlja, a to što si ti vidio u meni ja neznam. Žalim što sam bila s tobom. Kako sam uopće mogla biti s takvim đubertom kao što si ti?!!!

Naljutio se. Uhvatio me je za vrat i snažno odgurnuo na što sam pala. Skočio je do mene i spustio se na pod i legnuo na mene.

Goran: Želim te gledati tako bespomoćnu i glupu. Samo sam te iskorištavao i tražio sex od tebe. Ali ti mi nisi htjela popustiti tako da sada mi imaš vratiti sva ona iščekivanja na to. Bila si mi toliko privlačna i sexi da sam ti morao obečati da te nikada neću ostaviti i ti si u to povjerovala...

Ja: Ti si nitko i ništa, gori u paklu.

Goran: Sad si samo moja!!

Ja: Upomooooooć! Markoooooo! Pusti me!!!!!!

Pjaca je taman krenuo k nama i vidio kako me je Goran udario i skočio na njega. Odmah je dotrčao i Rog, rekao Pjaci da ga pusti. Rog je uhvatio Gorana za vrat i udario s njim od zid. Pjaca je brzo dotrčao do mene da mi pomogne. Nisam čula što je Rog govorio Goranu, ali vidjela sam kako ga udara šakama u trbuh na što je ovaj odmah pao na pod. Lucija je dotrčala vidjeti što se događa, kada je vidjela Gorana odmah je nazvala policiju, a oni su došli za pet minuta.Priveli su ga i odveli u postaju na ispitivanje, rekli su da se neće tako lako izvući i da mu negine deset godina zatvora. Bila sam sva preplašena i plakala sam, kada bih se to zvalo plakanje, to je više bilo davljenje u vlastitim suzama.

Rog: Barbara moraš se smiriti i prestati plakati, samo diši duboko sad će doći hitna Lucija je već zvala. Samo diši duboko.

Nisu ni vidjeli da je Goran imao nož u rukama koji je zabio i odmah izvadio iz mog stomaka, kada je Pjaca skočio na njega. Kada sam legla na leđa onda su tek shvatili da imam veliku ranvu na što ju je Pjaca odmah pritisnuo snažno svojim rukama i Rog otrčao po nešto da obrišu krv. Lucija je brzo dotrčala i sjela pokraj mene. Plakala je nadamnom snažno me stišćući za ruku.

Lucija P.O.V

Zašto, zašto baš nju? Kako Bog uvijek odabere dobre ljude da im bude sve loše? Bojim se jako za nju, što ako joj se nešto dogodi, kako ću bez nje, što da kažem njenim roditeljima, bratu i sestri? Sto pitanja,a nema ni jednog odgovora. Počela je polako sklapati oči i onda se onesvijestila. Hitna je ubrzo došla. Pjaca je vikao: ''Ako ona umre, potrudit ću se da i vi umrete, jel vam jasmo?!!!!!''. Rog je otišao sa njima, a nakon nekoliko minuta došao je i Petar, Markov brat u stan. Pjaca je plakao, nikada nisam vidjela da tako plače, u stvari nikada nisam ni vidjela da plače. Kada je Petar čuo što se dogodilo otišao je u policiju i krenuo na Gorana. Policija nije dopustila, nego ga je izvela van. On se derao ''Ako ikada izađeš ubt ću te, jel me razumiješ? Besramniče jedan odvartni, pederčino još joj jednom prođi, crjeva ću ti išćupati van''.

Pjaca P.O.V

Toliko mi je žao Barbare, kako baš nju uvijek uhvati neka nesreća. Za sve je kriva loša karma. Teško mi je  i pomišljati što će se dogoditi ako umre. Nemogu više ni pričati, duša me boli...

-----------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI. MALO TUŽNIJI DIO. JEL VAM SE SVIĐE? VOTE/COM!

PUSAAAAAA!!!!!

Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora