28. dio

45 4 0
                                    

Rano u jutro začulo se zvono na vratima i Rog je otišao otvoriti. Na vratima su bili Ivana i Barbarin neprijatelj Goran.


(Zvvr, zvrn)

Rog: Samo maloo! -otvaram vrata.

Ivana: Dobro jutro!

Rog: Dobro jut... Dobro jutro! Šta ti radiš tu?!

Goran: Ja sam samo pratnja svoje prijateljice!

Rog P.O.V

Taman kada sam mislio da će mi jutro biti lijepo i da ću moći na miru popiti kavu došao je taj peder. Nisam se htio derati da probudim druge, ali sam čuo kako Pic otključava vrata od svog stana koji je bio preko puta nas. Da nije bilo te Ivane ubio bi Boga u njemu. Ja njega ne podnosim i mrzim ga od prvog puta kada sam ga vidio. Uz to je još i Barbara ustala...

Pjaca: Od kud tebe tu pizda ti materina??!! Došao si po još batina, a?!

Goran: Ja ne želim imati probleme. Došao sam se ispričati Barbari!

Pjaca: Ajde baš ima jedno iznenađenje!! -namignuo sam Rogu.

Goran: Kakvo?

Ja: Krasno!!

Pjaca P.O.V

Jutros sam se ustao i otišao na WC i čuo buku vani na hodniku. Glas mi je bio poznat, ali nikako nisam mogao shvatiti čiji je glas. Kada sam izašao prvo koga sam ugledao na hodniku bio je Goran i neznam valjda njegova cura ili šta već je. Poludio sam na svaku pomisao i sjetio se one večeri kada je Barbara stradala od njega. Baš me zanima kako će reagirati kada vidi Barbaru s trbuhom do zuba! I Lucija ima već nešto poveći trbuh jer je Lucija dva mjeseca kasnije zatrudnjela. Ušli smo u stan od Roga i Barbare...

Barbara: Ljubav šta je bilo, tko je bio na...

Rog: Neboj se!

Barbara: Šta oon radi tu? Ivana od kuda tebe sa ovom budaletinom? Niste valjda zajedno??!

Ivana: Ne ne nismo!!

Nakon nekoliko trenutaka...

Goran: Šta ti je sa trbuhom??

Barbara: Šta si ti čorav?! Trudna sam! -rekla sam to sa ponosom.

Goran: Molimm!!! Koja si ti kurva!! Kako si mogla... s njim...?!!!!!

Barbara: A šta jel bi bilo bolje da sam s tobom! Pizda ti materina ostavio si me ko zadnju budalu i nisi se ni okrenuo za mnom, tvoji su me svaki dan zvali kod sebe zato jer si se ti bojao reći da smo prekinuli!! I šta ja sam odmah kurva kada sam sa osobom koja me voli trudna?!! Šta bi bilo da sam ostala trudna s tobom ni to nebih rekao svojima jel da???!

Goran: Šta se ti dereš na mene?!? Tko si ti tu, ha?

Rog: Kako se ti to razgovaraš s njom? Koliko ja znam ti si u našem stanu!! Bilo bih najbolje da odeš!

Goran: Idem! Želim vam svu sreću u životu!

Ja: Želiš ti njima... Sad bi reko šta! Odlazi ajde i nemoj više dolaziti. Ajde da malo popričamo vani!

Goran P.O.V

Nikada nisam mogao vjerovati da ću vidjeti Barbaru takvu. Promjenila se i u ponašanju. Ja sam je tek sada zavolio onako kako treba! Sada tek znam da sam pogriješio kada sam je ostavio. Ne želim to pokazati jer će odmah njezin voljeni mene ubiti. Neželim im raditi probleme i nesporazume samo želim da budu sretni kao što smo ja i ona prije bili. Prošlo je mnogo vremena od tada ali ja se sjećam kao da je bilo jučer. Boli me to što sam je onako ostavio. Dobro, to je sada prošlost i neželim se vračati natrag jer želim ići samo u budućnost.

Pjaca: Zašto joj to radiš? Zašto dolaziš ovamo, a znaš da te nemože više gledati?

Ja: Ja sam je tek sada zavolio onako kako treba! Neznam zašto sam joj ono napravio i zašto sam je htio ubiti! Kada sam vidio kako je retna s onim likom svijet mi se urušio i želio sam da bude samo moja i ničija više!

Pjaca: O tome si htio prije razmišljati! Jel ti znaš da je ona sada u 7. mjesecu trudnoće i da se nesmije uznemiravati, da je to loše za bebu!

Ja: Znam! Kako nebih znao! A šta je sa njom i Lucijom bilo onio kada smo se sreli u onom klubu i kada smo izašli van da se ''tučemo''?

Pjaca: I ona je trudna i neispituj me za Luciju!

Ja: Dobro neka vam je sa srećom svima. Zbogom, nadam se da se više nećemo vidjeti!

Pjaca: I ja se isto nadam. Odlazi ajde i nevračaj se!

Lucija: Ljubavi tko je to bio?

Pjaca: Goran! Idemo kod Barbare došla ti je Ivana!

Lucija: Ivana??

--------------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI NOVI DIO GOTOV? KAKO VAM SE SVIĐA? NIJE BAŠ NEŠTO JER NEMAM VOLJE ZA PISANJE, AL EVO NAPISALA SAM GA SAMO ZA VAS! VOTE/COM!!

PUSAAAAA!!



Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora