Pjaca P.O.V
Danas sam odlučio Luciju iznenaditi! Rekao sam joj da ide samnom u klub na što se ona samo nasmiješila i poljubila me! Nisam joj rekao da sam joj sredio posao u klubu da radi kao fizioterapeutkinja! Znam da će je to jako razveseliti jer stalno govori kako bi to htijela biti. Volim je i za nju bi napravio bilo što,dao bih i vlastiti osao za nju. Našli smo dadilju koja će čuvati našeg Luku! Ona ju je osobno tražila tako da se nemogu pobuniti na ništa! Mislim nebi se ona naljutila nego jednostavno nevolim drugima pametovati. Ipak ona se najbolje razumije u to! Ja sam se spremio samo sam čekao Luciju da se spremi!
Lucija P.O.V
Jako sam sretna što me Marko vodi u klub da se upoznam sa njegovim prijateljima! Jedva ih čekam upoznati! Najveća mi je želja upoznati Dybalu! Paulo je jedan od boljih prijatelja od Marka! Mislim valja provjeriti s kim se druži! Šalim se naravno! Boli mene briga s kim se druži samo da je netko normalan! Cijenim to što mi dopušta da upoznam njegove prijatelje i što želi da znam s kim se druži. Zbog toga je poseban. Mnogi dečki brane curama da upoznaju njegove prijatelje i da cura zna kamo uopće on ide! Ali Marko nije takav, on je moj savršenko! Za danas sam obukla ovo:
Iii napokon smo krenuli!!!!!!!
U klubu...
Ja: I Marko zašto si ti mene uopće i doveo ovamo?
Pjaca: Ljubavi, to nebi bilo iznenađenje da ja tebi kažem!! Probaj ti pogoditi!
Ja: Paa... Da upoznam Dybalu?
Pjaca: Ne!
Ja: Dobro, aj sad ću reći bezveze! Sad ću ja postati fizioterapeut.
Pjaca: Kak si znala?!
Ja: Ček jel ti to ozbiljno??
Pjaca: Da jesam, nemogu biti ozbiljniji!!
Skočila sam mu u zagrljaj i onda me je on poljubio! Pa ovo je ostvarenje mog sna! Imam osjećaj kao da sanjam! Imam osjećaj kao da ću zaplakati od sreće!! I kada sam se napokon malo smirila mogli smo krenuti prema uredu. Kada smo došli upoznala sam se sa trenerom Massimilianom Allegriem. To je stvarno bilo malo čudo čuti Marka kako priča Talijanski. Znam i ja talijanski i nadam se da ćemo se dobro sporazumijevati.
Ja: Drago mi je! Ja sam Lucija Marić!
Massimiliano: Markova cura?
Ja: Da!
Massimiliano: Pa ovako, imat ćeš svoju ordinaciju i ići ćeš s nama na sljedeću utakmicu protiv Napolia! Kada se god nekome nešto desi od naših igrača, ako bude potrebna hitna intervencija izaći ćeš na teren sa svojom opremom i pregledati ga.
Ja: Uredu, jasno mi je! Nadam se da ću odraditi svoj zadatak što bolje mogu!
Massimiliano: Onda se vidimo sutra! Sutra ćeš saznati gdje je tvoja ordinacija i sutra ćeš upoznati naše igrače, odnosno sada su i tvoji. Ja bih rado dopustio da ih upoznaš sada, ali trenutno treniraju i pripremaju se za sutra.
Ja: U redu! Puno vam hvala na poslu koji ste mi dali!
Massimiliano: Molim! Znači vidimo se sutra i odmori se i pripremi!
Ja: Hoću, vidimo se!
Skoro sam počela vrištati. Kada smo izašli iz ureda i ušli u auto Marko me počeo ljubiti i spustio se na moj vrat! Malo smo se odvezli od kluba i stali smo pokraj neke ceste! Pjaca je skočio na mene i ljubio me bez prestanka. Prebacili smo se na stražnja sjedala, Marko mi je skinuo hlače, a svoje je spustio do koljena! Dahtali smo i uživali u svakom trenutku i kada sam ja navlačila hlače na sebe netko je pokucao na prozor! Pjaca je izašao iz auta i vani je stajao policajac koji se samo smješkao i rekao da nesmijemo biti ovdje. Nije nam napisao kaznu, nego je rekao da odemo odavde. Bilo nas je malo sram, ali i to je prošlo.
Pjaca P.O.V
Ono što se desilo u autu neželim nikada zaboraviti! Kasnije smo se smijali tom policajcu,ali i pomalo nama jer to što smo radili baš i nije bilo lijepo od nas!! Kada smo došli kući Luka je spavao i dadilja je jedva dočekala da ide kući jer je bila pre umorna. Rekla da je Luka bio nemoguć! Kaže da je jeo i da je kasnije skako kao lud. Smijali smo se kada nam je govorila sve što je radio. Kada je otišla mi smo legli i spavali dok se i on nije probudio. Popio je malo mlieka i ubrzo zaspao.
-----------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO! NADAM SE DA VAM SE SVIĐA! VOTE/COM!
PUSAAAAAAAA!!!!
STAI LEGGENDO
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
Storie d'amoreBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...