7. dio

61 3 0
                                    

Barbara P.O.V

Rog: Ja sam joj dečko! Imaš kakav problem u vezi s tim?

Goran: Uuu oprosti nisam te prepoznao.

Rog: Ajde molim te prestani provocirat. Okreni se i produži. Pusti nas na miru. Nemoj da moram reagirati.

Goran: Jooj jadniče što mi ti možeš.

Pjaca: Aj produži! Šta ti nije jasno?

Goran: Oo a ko si mi ti?

Pjaca: Nije bitno tko sam ja, bitno je da ću te ja razbit ako njih dvije ne ostaviš na miru.

Goran: Ajde da i to vidimo..

Rog: Ajmo onda van, da ne gledaju ljudi ovdje.

Pjaca: Ajmo! Cure vi ostanite tu, brzo ćemo mi. -rekao je to, poljubio Luciju u čelo i pogledao ju sa sjajem u očima.

Pjaca P.O.V

Izašli smo van, iza diska. Tako mi je išao na živce taj Goran. Odvratan je, mislim ne volim to govoriti za ikoga, ali on je stvarno odvratan. Ne mogu shvatiti što je Barbara vidjela u njemu.

Goran: Da vidim šta vi to možete. -bio je potpuno pijan, nije znao gdje udara.

Nismo ga htjeli pretuć. Vidjeli smo da ne zna šta radi. Samo smo ga gurnuli. Pao je.

Goran: Ok, neću ih više dirat. Pobijedili ste!

Vratili smo se unutra. Lucija i Barbara su sjedile i nervozno gledale sve koji plešu. Prišli smo im.

Lucija P.O.V

Jako sam se prepala za Marka. Iako sam znala da mu Goran ne može ništa, nije mi bilo svejedno. Kad sam ih vidjela žive i zdrave, laknulo mi je.

Ja: Pa gdje ste vi dosad?

Marko P.: Evo nas sve je ok. Neće vas više dirati.- poljubio me.

Ja: Šta ste mu napravili?

Marko P.: Ma ništa. Živ je!

Bili smo još malo vani, pa smo otišli svatko svojoj kući. Rog i Barbara Marku, a ja i moj Marko njemu...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVO LJUDI NOVI DIO. NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. DANAS OBJAVLJUJEM DVA JER SUTRA NEĆU VJEROVATNO MOĆI. PIŠITE MI U KOMENTARE PRIJEDLOGE ZA DALJE. PUSAA! 

Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin