27. dio

42 5 0
                                    

Lucija P.O.V

Marko je došao po mene. Da nije došao pobacila bih i nikada se više nebih vratila. Sad će odmah svi misliti da ja njega nevolim i da ga ja želim ostaviti..To nije istina! Ja njega volim, ali mu nisam imala snage reći da sa trudna! Nisa znala kako bih reagirao. Mislila sam da će me ostaviti i na karju saznam od njega da je to njemu i bio san. Kada sam ga vidjela kako ulazi u operacijsku salu sva sam pretrnula. Srce mi je zastalo na pomisao da će sada početi vikati na mene zašto sam otišla i sve ostalo. Imala sam nekakav osjećaj da će doći i da će me spasiti od ubojstva svog vlastitog djeteta. Sad već zna što me čeka kad dođem doma u stan... Pa Barbara će ubiti Boga u meni. Starija je od mene 9 mjeseci i moram je slušati, makar ja nepodnosim kada mi zapovjeda! Ali moram ipak je ona moja BFF!!

U autu...

Pjaca: Pa dobro jel mi možeš objasniti od kud tiuopće pomisao da ja neželim to dijete?!

Ja: Pa neznam, imala sam takav osjećaj! Meni je stvarno žao što sam uopće to i htijela napraviti.

Pjaca: Nikada mi više nemoj otići i ostaviti me samoga, ti očito i neznaš koliko ja tebe volim! Ja bih dao svoje srce za tebe. Skinuo bih svoju kožu sa sebe da ti zatreba! Koliko t puta moram reći da te volim i da nemogu bez tebe!! Mislio sam da sam te zauvijek izgubio i da te više nikada neću pronaći!

Ja: Ti moraš znati da i ja tebe volim i da se bojim za tebe! Meni si najvažniji ti i ja bez tebe nemogu živjeti! I ja bih dala sve sa sebe da ti zatreba! Znaš da te nikada nebih ostavila pogotovo na takav način!!

Pjaca: Ljubavi, ti moraš znati da bih ja ubio samo za tebe! Ti ćeš biti moja do kraja života! Od sada sam ja tvoj Anđeo čuvar!

Ja: Znam! Bit ću samo tvoja, a ti ćeš biti samo moj!

Pjaca: I nemoj više raditi gluposti! Kada te god nešto mući samo reci i razgovarat ćemo o tome!

Ja: Neću više raditi gluposti i kunem se da više neću ništa odlučiti sama nego ćemo zajedno odlučiti što je najbolje za nas!

Pjaca: To je moja malena!!

U stanu...

Barbara: Pa dobro jesi ti normalna? Samo mi to odgovori! Znaš li ti da sam ja skoro dobila srčani udar zbog tebe! Još jednom to napravi i ubit ću te majke mi!!!

Ja: Oprosti mi molim te što sam bila tako glupa, neznam šta mi je došlo! -zagrlila sam je svu uplakanu i ja sam počela plakati sa njom.

Barbara: Ti neznaš koliko sam se ja prepala kada sam vidjela da te nema i kada sam pročitala pismo! Ja sam znala da ti voliš raditi gluposti, ali da takvu glupost napraviš to nikada nisam ni sanjala!

Ja: Molim te oprosti nikada više to neću napraviti!!!

Barbara: Nemoraš se meni ispričavati, ja sam ti sve oprostila. Samo me zanima kako ćeš Ivani objasniti to da i nisi bila kod nje! Ja sam je zvala ona je rekla da joj se nisi ni javila. Stvari si ostavila kod kuće, nisi ih uzela, a ona je rekla da će danas doći!!

Ja: Alaa, pa ja se idem odmah pokopat!

Barbara: E! Nisi ti valjda pobacila??

Ja: Nisam bez brige budi!

Barbara P.O.V

Ja nju nikako ne razumijem! Kako je mogla biti tako glupa i otići! Rekla je da će otići kod Ivane i naravno kako sam ja dobra sa Ivanom ona je rekla da joj se nije ni javila. Tu sam na to samo zanijemila kada sam čula njene riječi i objasnila joj kako je Lucija trudna i da je vjerovatno otišla abortirati! Ivan eje samo dreknula i rekla da će je nazvati! Nakon nekoliko minuta nazvala me i rekla kako se Lucija ne javlja i da se jako boji za nju. Ja sam utipkala njen broj i nazvala je. Javila se i plakala je! Prvo što mi je palo na pamet je bilo da je već završila i da je ubila to jadni maleno dijete. Poludila sam čekajući Pica da se vrati i počupala svu kosu sa glave! Rog je samo gledao u mene i nije ništa rekao zato što zna šta će biti ako išta kaže. JA poludim i zatvorim se u sobu i plačem ko kišna godina. Za tjedan dana ću znati jesam li položila za magistra kineziologije. Kao i Rog. Rog je zvao svog trenera i pitao da li mu fali jedna trenerica da zagrijava nogometaše! On je rekao da traži trenericu ili terenera. Rog je rekao da prestane tražiti da mu za dva tjedna dovodi trenericu. Rekao je da sam stroga i opasna. Trener mu je rekao da je dovede što prije i da je jedva čeka upoznati. Pošto ja znam Talijanski dosta dobro netrebam ga učiti!!

Rog P.O.V

Prije nego li je Lucija došla gledao sam Barbaru kako ludi i kako je sva živčana. Nisam htio ništa reći jer znam kako to inače završava. Ona se naljuti na mene i samo plače zatvorena u sobi. Sredio sam joj posao u Napoliu i bit će trenerica i jedva čekam da je vidim kako ona zagrijava dečke. Čuo sam se s njima i rekli su da se oni ne boje niti jedne cure. Ja sa se samo nasmijao i rekao da se vidimo za dva tjedna. Rekao sam treneru u kakvom je stanju Barbara, a on je rekao da nema veze da će on saćekati da rodi. Kako bi Barbara rekla ''imam trbuh do zuba'' što i je istina! Sada je u 7 mjesecu i za dva tjedna idemo u Italiju. Jedva čekam da je upoznaju i da se ona pokaže kako zna biti stroga. Ona uvijek viježba i trči kao i Lucija. Svaki tjedan idu u teretanu i tamo budu po dva-tri sata što je čudno za curu koja je trudna. Ona kaže da se osjeća puno bolje kada je tamo i da nikada nebih propustila niti jedan dan bez teretane, naravno danas nije išla jer se brinula za Luciju. Ali sutra naravno teretana je njihova od jutra!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV! MALO JE DUŽI NEGO OSTALI! KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/KOM!!

PUSAAAAAA!!!!

Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Where stories live. Discover now