40. dio

35 3 0
                                    

Rog P.O.V

Večeras je utakmica i jako sam uznemiren. Nije mi prvi put da igram protiv Pjace, al nemam snage jednostavno zabiti gol njemu. Obećao sam Barbari da ću danas za nju zabiti gol. Dugo se nismo vidjeli sa Lucijom i Picom. Ja neznam ovih dana sam sav čudan, nikad mi se nije desilo da na treningu uganem nogu ili da mi nešto bude. previše sam se ulijenio. To mi daje samo svađe sa Barbarom. Uznemiren sam i nisam svoj. Imamo toliko posla od kada Barbara radi i nemamo ni malo vremena za sebe. Želio bih bar jedan dan provesti sam sa njom.

Barbara: Hajde, dolazi večera!

Ja: Nemogu nisam gladan.

Barbara: Ja neznam šta je s tobom? Nikada se nisi tako ponašao!

Ja: Hoćeš da ti kažem u čemu je problem?

Barbara: Pa reci mi više!

Ja: Nemamo ni malo vremena za sebe. Već mjesec dana nismo radili ono, i onda me pitaš šta mi je! Kada bi bar jedan dan mogli imati za sebe!!


Barbara: Ti bi htio jedan dan za nas? E pa dobit ćeš ga!

Ja: Kada?

Barbara: Vidjet ćeš! A sad se idi spremi i uzmi sve što ti treba.

Ja: Dobro!

Barbara P.O.V

Počeo se ponašati kao malo dijete. Meni kao ništa ne fali. On bi malo vremena za nas! O bože pa zar ja nebih? Stvarno moram nešto napraviti u vezi njega. Razmišljam da nazovem njegove pa da im damo našu lutkicu na čuvanje. Oni i onako stalno pitaju da li oni mogu čuvati nju bar na dan ili dva. Eto mi rješenja. To ču napraviti još danas.

Ja: Dobar dan!

Jagoda: Oh, ljepotice! Zar se nešto dogodilo, zašto ti zoveš?

Ja: Ma nije se ništa dogodilo nego bi ja vas nešto zamolila.

Jagoda: Reci slobodno?

Ja: Rekli ste kako bi vi željeli čuvati Paulinu, pa sam ja mislila da je pričuvate na dva dana ako vam nije problem?

Jagoda: Pa zar si luda, kakv bi mi bio problem sačuvati Paulinu. Mi ćemo evo sad krenuti!

Ja: Dobro moja će dadilja spremiti stvari, jer nas neće biti kod kuće, danas Napoli igra protiv Juventusa pa moramo ići. Hvala vam puno!

Jagoda: Ma nema na čemu! Kada god bude trebalo nešto mi smo vam na raspolaganju!

Ja: Dobro, vidimo se, book!

Sredila sam sve što je trebalo i sad je vrijeme za polazak. Ništa nisam rekla Marku za moj plan tako da se malo iznenadi kada dođemo kući. Dolaze po nas jer na je stan uzput tako da nam nije problem, ali mi radije volimo otići tamo sami tako da je Marko nazvao i rekao da smo tamo za pet minuta. 

Na stadionu...

Došli smo i dečki su počeli igrati. Vidjela sam Luciju koja mi je počela mahati i ja sam njoj počela. Pozorno sam pratila igru i Rog se približavao njihovom golu. Udario je loptu i zabio gol, svi su skakli i vrištali. Dotrčao je do mene, zagrlio me, dignuo u zrak zavrtio i šapnuo mi ''Ovo je za tebe''. Duša mi se topila od sreće. Vidjela sam da Lucija odlazi jer ju je trener poslao i nije se više vratila, jedna je žeska otišla s njom. Rekli su mi da sam sad ja doktorica za oba dvije ekipe. Paulo Dybala je snašno gurnuo Mareka Hamšika koji je pao i naočigled se vidjelo kako mu je koljeno propalo. Nisam čekala i odmah sam otrčala tamo sa svojim doktorskim stvarima. Nisam htijela odugovlačiti sa pregledavanjem na terenu jer sam odmah shvatila da mu je potrebna pomoć, tako da su ga odnjeli u ambulantu.

Marek: Hoću li biti dobro?

Ja: Nadam se da hoćeš!

Marek: Strašno me boli!!

Ja: Sačekaj samo da dođemo do ambulante.

Ušli smo u ambulantu i doveli su mi Luciju. Bila sam sretna što je vidim, ali nisam sad mogla baš pričati. Zamolila sam je da mi zovne najboljeg kirurga. Nazvali smo ga i razgovarali smo preko video poziva. Rekao je da ako želimo da mu ne odjesečemo nogu da moram obaviti operaciju. Imala sam sve što mi treba i znala sam da nema vremena da dođe do bolnice nego sam uzela stvari u svoje ruke. Uspavala sam ga i operacija je bila gotova za dva sata. Svi su stajali pred vratila uznemireni. Uatkmica je završila još prije operacije. Izašla sam van sa Lucijom i ispred su bili svi iz oba dvije momčadi. 

Trener: I kako je prošlo?

Ja: Pa morala sam ga operirati! 

Svi: Molim??!!!

Ja: I operirala sam ga... Iiii... Uspjela sam! Operacija je uspješno izvršena!!!

Svi: Tooooooooo!!! 

Trener: Ovo mi se nije dogodilo u mojoj cijeloj karijeri da fizioterapeut operira igrača! Čestitam!

Ja: Hvala!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV! KAKO VAM SE SVIĐA? OSTAVITE VOTE/KOM!

PUSAAAAAAA!!!!


Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang