Barbara: Jel' ti to sad ozbiljno?
Rog: Najozbiljnije! Onda jel hoćeš?
Barbara: Naravno da hoću!!!
Rog: Volim te srećo moja najviše na svijetu!
Barbara P.O.V
Marko me upravo zaprosio. Ovo je moj najsretniji dan u životu. Nisam se ni nadala da će me zaprositi samo je danas bio sav nekako zbunjen i van sebe. Mislila sam da mu nije dobro, ali on je očito čekao Luciju i Pjacu da dođu. Od kad sam došla iz bolnice svi se nekako čudno ponašaju i nisu svoji. Pogotovo Pjaca,samo se nadam da mi nepripremaju još iznenađnja jer poznavajući njih nikad nisi siguran. Tada su došli i Pjaca i Lucija i smijali se kao budale.
Lucija: I kako ti se sviđa iznenađenje?
Ja: Ček samo malo, vi te cijelo vrijeme znali za ovo i niste mi rekli da se pripremim? Da čujem šta me dalje čeka? Kakve ste još ludosti smislili?
Pjaca: Pa znaš odlučili smo pozvati moje i Rogove da dođu malo do nas. Jagodi i Draženu smo rekli da si prohodala ibili su presretni i da samo da znaš javili smo i Višnji i Željku pa su rekli i oni doć, i tvoji će isto doć.
Ja: Pa vi ako ste normalni glavu mi sa ramena skinite.
Pjaca: Pa da i tvoj dragi Petar dolazi! -pukao sam se smijati
Ja: Ma ono stvarno vam hvala vam što ste i njega pozvali, sad će mi se opet upucavat kao i prvi put kad smo se vidjeli.
Pjaca: Pa daj ga malo zajebi onako malo da pomisli da ima šanse kod tebe. To će mu dat doznanja kad sazna da je to bila samo zajebancija da ga ne želiš.
Ja: Pa nisam sad baš takva, al bi mogla nešto poduzet haha. -rekla sam to nekako čudno i ispalo na nekakav bezobrazan način.
Pjaca: Opaaa postali smo perverzni!
Ja: Ti nisi normalan idem kod Roga u sobu.
Pjaca: Ajde ajde, nek malo umoči nije dugo.
Ja: Idi u kurac Marko znaš, odvratan si jako.
Pjaca: Idem i ja kod Luce, pusa bok.
Ja: Ahaaa samo ajde, pazite šta radite.
Pjaca: Hoćemo hoćemo.
Otišla sam kod Roga u sobu i sjela kraj njega. Gledali smo se, a onda me on počeo silovito ljubeiti. Pokušala sam se suzdržati ali nije išlo. Skočila sam njega, i on se izvalio na krevet. Počeo je otkopčavati moju košulju, bacio me je na krevet i počeo skidati svoju majcu, ja sam bila u grudnjaku i gaćicama, a on je bio u boksericama. Pokrili smo se sa poplunom i onda smo se skinuli do kraja, uživala sam, ulazio je u mene i izlijetao, došao onaj trenutak i počeli smo stenjati toliko jako da nismo ni skužili da je Pjaca na vratima.
Pjaca: Opaaaaaaaaa, šta je to?
Rog je skočio sa mene i počeo vikati.
Rog: Pa dobro jesi ti normalan? Izlazi van da se obućemo!
Pjaca: Lucijaaa,jaoo da znaš šta ovo dvoje radee, alaaaaaaa sramotaaaaaa!!
Lucija: Medoo zašto si bio kod njih?
Pjaca: Morao sam vratiti za onaj naš dan kada smo se ja i ti..
Lucija: Dobroo nemoj dalje.
Rog: E Pjaca sam si ga najebo, dolazi ovamo!
Pjaca: Milo moje... Nemoj... Hahahahaha
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV, KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/COM?
PUSAAAAAAA!!!
YOU ARE READING
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomanceBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...