35.dio

34 5 0
                                    

2 mjeseca kasnije...

Barbara: Marko jesi spreman? Pic i Lucija nas već čekaju!

Rog: Jesam samo da uzmem kofer!

Barbara: Ajde mi te čekamo u autu ispred.

Rog: Ajmooo!

Rog P.O.V

Danas je taj dan kada odlazimo ih Hrvatske! Napravili smo putovnice za naše malene bebice i odlučili otići odavde. Barbara je bila na sprovodu od Gorana i od tada je puno bolje. Vratila se ona stara Barbara. Prepao sam se da ćemo radi toga imati problema. Idemo na aerodrom. Kada dođemo idemo u stan i sutra dan Barbara se ide upoznati sa trenerom. Dečki su mi rekli da su naučili pričati Hrvatski što me je iznenadilo! Tako da će se oni i Barbara bolje razumijevati! Pričali smo preko mobitela i pričaju hrvatski skoro kao i ja. Baš mi je drago. Paulina i Luka se stalno zajedno igraju. Pjaca i Lucija idu dalje od nas! Ali naravno nalazit ćemo se stalno! Lucija i Barbara su to dobro prihvatile. Ja sam već sredio i dadilju za Paulinu koja će se brinuti za nju dok ja i Barbara radimo. Barbara i Lucija su se pozdravljale kada smo sletjeli !

Lucija: A falit ćeš mi jako!!

Barbara: I ti meni isto! Dolazit ćemo kad god budemo mogli, a i čula sam da je uskoro utakmica između Juventusa i Napolia!

Lucija: Jedva čekam. Koliko znam to je sada ovaj vikend!

Barbara: Da!

Lucija: A ček šta si ti tamo!

Barbara: Ja sam tamo fizioterapeut i trenerica!

Lucija: Tooo, jedva čekam da se vidimo! Nadam se da će brzo proći ta tri dana!!

Barbara: I ja isto! Ajde sad moraš ići i nećemo plakat!

Lucija: Da nećemo! Zovem te na Skype čim stignemo!

Barbara: Može ajde!!! Čuvaj se!

Lucija: Hoću, i ti se isto čuvaj!


                           ***


Pjaca: Ja se Marko živo nadam da ćemo se vidjeti uskoro i da će Juventus pobijediti!

Rog: I hoće jer ću ja zabiti svoj prvi gol u Napoliu!

Pjaca: Ajde da i to vidimo! Haha! Zajebavam se, ajde želim ti puno sreće i drži se!

Rog: Hoću Pic! I ti se isto čuvaj! Dolazi i Barbara s nama!

Pjaca: I ja sam sredio Luciji da bude fizioterapeut tamo, ali ni jedne riječi o tome njoj!!

Rog: Opaaa Pic! Neću bez brige reći ništa, a Barbara će se iznenaditi kad je vidi tamo!

Pjaca: Hoće da! Ajde buraz vidimo se!

Rog: Vidmo se!

Lucija P.O.V

Teško se rastati od najbolje prijateljice i otići na skroz drugi kraj! Al vidjet ćemo se! Ići ću na utakmicu pa makar i umrla! Jedva čekamm! Vidi se da je i Rogu žao što Marko ide jer oni su ipak najbolji prijatelji. Marko je rekao da će me upoznati sa Vlahom! Jedva čekam!

Pjaca P.O.V

Žao mi je što se rastajemo, ali vidjet ćemo se ubrzo! Luce i Barbara se nikako nisu mogle razdvojiti jedna od druge. Njima je teško kao i meni i Rogu! Ako ništa bar će Lucija upoznati Vlahu! Barbara je bolje i više joj nije onako kao što je bilo kad je saznala da se Goran ubio! Lik mi nije bio drag, ali mi je ipak bilo žao što se ubio! Volio ju je! Pa zašto ju je onda ostavio ako ju je volio? Ma on je bio glup da shvati koliko je ona njega voljela! Da i što je najbolje sredio sam Luciji posao u Juventusu! Radit će kao fizioterapeutkinja! Neka neka, šta će tek bit kad sazna i kad se ona i Barbara vide na utakmici. Bit će ludiloo!!

------------------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI KAKO VAM SE SVIĐA NOVI DIO? OSTAVITE VOTE/COM! DA NEZABORAVIM ŽELIM VAM SVIMA SRETAN USKRS NARAVNO KOJI GA SLAVE!!!!

PUSAAAAA!!!


Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora