Rog P.O.V
Došli smo kući i Barbara je odmah otišla leći jer je bila previše umorna. Kada je doktor rekao da ćemo postati mama i tata! Nisam se tome ni nadao, a nije ni ona. Neću još ništa reći mami i tati. A pošto je Petar danas otišao ni on neće saznati prije. Toliko mi je drago zbog toga što ću napokon i ja postati tata. Još samo Pjaca i Luce i onda ćemo biti svi zajedno. Volim Barbaru i neželim je nikada izgubiti. Odlučio sam dok je ona spavala da ću smisliti nešto da ju usrećim. Vodit ću ju u trgovinu da si kupi nešto. Naravno dat ću joj da kupuje šta god hoće samo da mi je sretna. Prošlo je već dvije godine kako smo u vezi i nikada nisam mogao ni sanjati da ću imati tako prelijepu djevojku. Mama mi je rekla dok smo bili sami da je pokušam što duže zadržati i oženiti je. Mojoj je mami to sada najveća želja koju ću pokušati ostvariti. I ja j želim zauvijek imati samo za sebe. Razmišljam kako bih bilo dobro da joj nađem posao kad rodi i sve ostalo. Naravno kad beba bude već malo veća i da netreba toliko i nju. Rekla je da će ići na fakultet i da želi postati magistar kineziologije. Rekla je da kada bi za to završila da bi išla raditi samnom u Italiju i tamo se preselila samnom. Rekao sam treneru da me neće biti do iduće godine da se malo oporavim od svega toga i da mogu biti duže sa Barbarom. I kada se napokon probudila...
Ja: Hej bebo! Jesi dobro?
Barbara: Hej! Jesam odlično sam. Jesi ti dobro, zašto nisi došao k meni da se odmaramo zajedno?
Ja: Pa znaš ja sam malo razmišljao o našem budućem životu i odlučio ti ostvariti sve želje.
Barbara: Kako misliš sve želje?
Ja: Pa sjećaš se onoga kada si rekla da bih htijela ići u Italiju raditi u Napoli i preseliti se tamo da živiš samnom dok sam tamo?
Barbara: Da sjećam se. I šta sad s tim? Znaš i sam da nije moguće da idem tamo raditi jer nisam završila fakultet za magistra kineziologije!
Ja: A tko je rekao da nećeš?
Barbara: To je nemoguće!
Ja: O da moguće je jer sam odlučio da idemo se zajedno javiti tamo jer je ostalo još dva prazna mjesta. Pa sam mislio da to položimo, ti i ja zajedno prije nego što rodiš!
Barbara: Ti nemaš pojma koliko ja tebe volim!!!!
Zagrlila me i poljubila.
Barbara P.O.V
Toliko mi je drago što je Marko uopće i pristao na to da me pusti da napokon i to završim. Toliko sam sretna zbog toga, ali me je još više iznenadilo to što i on ide samnom. Kad rodim i kad bebica malo odraste preselit ćemo se tamo. Mislim preseliti, to je više tamo unajmiti stan i vraćati se u Hrvatsku svaka tri mjeseca. Neznam zašto sam toliko uzbuđena zbog toga, al nema veze. Jedva čekam da to kažem mami i tati. Govorim si već nekoliko dana da ću ih pozvati da dođu malo kod nas i da upoznaju mamu i tatu od Marka. Mama mi je rekla da joj je drago što imam Luciju uz sebe jer se ja i ona znamo od malih nogu. Jako mi je drago što mi uopće dopušta da budem sa Markom. Njima je važno samo da je Hrvat ništa drugo. Rekli su da im je drago što sam našla takvog dečka i da ga ne povrijedim kao što sam znala prije druge dečke. Oni misle da sam ja pomalo kriva zbog toga što se Goran tako ponaša prema meni. Ja neznam što sam ja to njemu napravila, pa voljela sam ga više nego i jedna prije njega. Govore kako su ga pustili iz zatvora i kako stalno gleda na prozor moje sobe, kažu da je sam i da ga neviđaju baš često nego dvaput u tjedan dana. Tko mu je kriv što se tako ponašao prema meni! Neželim uopće ni pričati o njemu. Prešla sam davno preko toga i kraj. Došli su Lucija i Pjaca.
Lucija: Hej trudnice! Šta ima?
Ja: Eee!! Nema ništa! Kod vas?
Lucija: Ma nema ništa samo mi je malo muka. Di ti je budući muž?
Ja: Eno ga spava u sobi. Nemojte ga samo buditi, umoran je nije spavao cijelu noć nego je sjedio pokraj mene!
Pjaca: Hmmm, pa šta mu je? Da nije bolestan kad sad spava? Nikada njemu nije smetalo što ne spava po cijelu noć, to ti je njemu prvi znak da će bit bolestan! Vidjet ćeš onda muke s njim ''Umrijet ću, nema mi pomoći, odmah mi rezervirajte grob!''
Ja: Ma je vraga tako!!
Nakon 5 minuta...
Rog: Barbaraaaaa, dođi sve me boli, mislim da imam temperaturu!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI KAK VAM SE SVIĐA NOVI DIO? VOTE/KOM!!!!
PUSAAAAAA!!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomansaBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...