Barbara P.O.V
Jutros smo se probudili rano i spremili se! Ja sam odlučila obući ovo:
To je zadnje što sam kupila. Bilo mi je jako drago što sam to našla, jer nisam htijela obući trenerku! Marku se jako svidjelo to što sam obukla i mogli smo krenuti! Kada smo se vozili bila sam jako nervozna i imala sam tremu! Marko mi je rekao da se nemam što bojati! Ja sam samo kimnula glavom. Napokon kada smo došli ušli smo u hodnik u kojem su bile slike svih igrača. Na kraju hodnika su bile svlačionice i ured! Kada su dečki vidjeli Marka odmah su se grlili! Rekao je da će nas kasnije upoznati, ali prvo idemo do trenera. Upoznali smo se i počeli pričati:
Ja: Ja sam Barbara Marković!
Trener: Ja sam Maurizio Sarri! Drago mi je! Sigurno se pitaš jel ja dobro pričam Hrvatski! Lako ćemo se sporazumijevati i ti i ja i svi ostali!
Ja: Ah dobro je onda! Haha!
Trener: Dobro onda možemo ići upoznati druge koji su tu sada trenutno!
Ja: Naravno idemo!
Trener: Evo ja ću ti ih sada sve imenovati i jedan po jedan će dolaziti.
Ja: U redu može!
Trener: Reina, Sepe, Rafael, Koulibaly, Maksimović, Albiol, Tonelli, Ghoulam, Strinić, Hysaj, Maggio, Jorginho, Diawara, Hamsik, Allan, Zielinski, Giaccherini, Insigne, Mertens, Zerbin, Callejon, Milik, Pavoletti.
Ja: Zapamtit ću ih s vremenom. Dakle, kada ja mogu početi?
Trener: Sutra, ali malo popričaj tu s njima, svi su naučili Hrvatski tako da nećeš imati problema s tim!!
Ja: Hajde super!
Rog P.O.V
Jako mi je drago što je Barbara dobro prihvatila to da sada malo priča s njima. To me je iznenadilo jer ona inače baš i nevoli pričati sa drugima tako mislim nepoznatima. Jako mi je drago što se odmah snašla!
Hamsik: Ti se nisi nama predstavila!
Barbara: Ah da ja sam Barbara Marković i imam 21 godinu!
Hamsik: Čuli smo da je naš Rog postao tata!
Barbara: A dobro ste čuli, da! Čula sam za tebe da si jako dobar igrač, al da baš nevoliš trenirat!
Hamsik: Ha, tako ti je to, dosadno je!
Barbara: Aham! E pa od sada će te svi vježbati, potrudit ću se da svi budete u izvrsnoj formi. Da odmah krenemo o mojim pravilima, može li?!
Svi: Može!
Barbara: Tko nebude htio sudjelovati nemora ni dolaziti na treninge, ja sam pravedna i stroga i kako sa jednim tako i sa drugima postupam. Nema popuštanja nikome i želim da svi slušate ono što vam kažem. Nikada nisam nikome govorila da se odmori malo, nego kada se umoriš moraš još jače krenuti. Sutra želim svi da ste spremni u 10 sati u jutro na stadionu! Mislim da sam bila jasna!!
Svi: Vidmo se sutra!
Barbara: Ljubavi čekam te u autu!
Ja: Dolazim za tren!
Strinić: Opaa, Marko bogme si našao dobru malu!
Ja: Ha, šta da ti kažem! Haha moram ić! Ajde pa se vidimo sutra!!
Strinić: Vidimo se!
Barbara P.O.V
Odlučila sam odmah početi strogo. Rekla sam im svoja pravila i odlučila da ću biti pravedna prema svima. Želim im samo sve najbolje i neželim da me smatraju sada zlobnom, ali jednostavno moraju znati kako se treba ponašati i kako ja držim treninge! Nadam se da će sve biti u savšenom redu!
Trening....
Za danas sam odlučila obući nešto jednostavno i obukla sam ovo:
Kada sam došla svi su već bili tamo i kada su me vidjeli stali su u vrstu.
Ja: Dakle ovako! Danas od vas želim izdržljivost, brzinu, snagu i preciznost.
Kada smo se dobro zagrijali i kada smo izvježbali sve moguće viježbe i kada smo optrčali 6 krugova odlučila sam im pustiti da igraju nogomet! Zvali su i mene da igram s njima i pristala sam. Prvi gol je zbio Marko, a drugi gol sam ja. Nisam imala namjeru zabiti gol, ali je nekako uletjela u gol! Morgan nije mogao obraniti i jednostano je uletjela! Uzeli su me i počeli bacati u zrak! Trenirali smo 3 sata i nogomet igrali 2! Sve ukupno smo 5 sati trenirali što me je iznenadilo jer se dečki nisu toliko umorili! Jako mi je drago što su me zavoljeli i što su tako dobri! I Marku je isto bilo drago što smo se tako svi dobro slagali.
Rog P.O.V
Danas sam se iznenadio kako je Barbara dobro trenirala s dečkima! Pet sati ipak nije malo i jako mi je drago! Kada smo ušli u svlačionu trener me pozvao malo u svoj ured! Rekao je kako je danas Barbara bila odlična i da nerazmišlja tražiti nikoga drugoga dok je ona tu! Bilo mi je zadovoljstvo slušati kako ju je hvalio! Pitao me je da li ona želi biti naš fizioterapeut i ići s nama na utakmicu protiv Juventusa. Ja sam rekao da ona to želi, ali da nisam znao da li on to želi! Rekao je da se pripremi i da za dva dana ide s nama! Zahvalio sam mu se i rekao kako mi je drago što ju je tako lijepo primio! Rekao mi je da je ona baš takva kakvu je tražio i da je ona posebna u svemu!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO! KAKO VAM SE SVIĐA? OSTAVITE VOTE/COM!
PUSAAAAAA!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
Lãng mạnBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...