45. dio

30 3 0
                                    

Barbara P.O.V

Probudio me ubod igle, probudila sam se i vidjela sestru kako mi vadi krv. Rekla je da se ništa nebrinem i da slobodno nastavim spavati. Nisam mogla spavati pa mi je na pamet pala Paulina koju nisam vidjela već jako dugo. Došao je doktor u vizitu...

Doktor: Dobro jutro! 

Ja: Dobro jutro...Htjela sam vas pitati da li bih ja mogla vidjeti svoje dijete da mi ga dovedu?

Doktor: Mislim da za to nema potrebe jer danas idete kući ako sa nalazom krvi bude sve u redu.

Ja: Stvarno? Pa to je odlično, zar ja smijem ovakva kući?

Doktor: Da naravno da smijete i bilo bi dobro da se pripazite sljedeći put kada budete vozili auto.

Ja: Naravno da ću se paziti. 

2 sata kasnije....

Doktor: Možete pozvati nekoga da vam pomogne iznjeti stvari do auta? -rekao je to sa smiješkom.

Ja: Idem kući? Naravno da mogu pozvati. Doktore mnogo vam hvala što ste mi pomogli i što ste me podpirali i gurali naprijed, stvarno neznam kako bih ja bez vas ovako brzo ozdravila.

Doktor: Nemate se što zahvaljivati to mi je posao. 

Ja: Eh da kad smo već kod posla...Kada cu ja smijeti nastaviti svoj posao?

Doktor: To ćemo znati kada sljedeći put dođete na kontrolu.

Ja: Aha, onda u redu. Sada ću ja nazvati da dođu po mene. I doktore još jednom vam punu hvala.

Doktor: U redu je i prije nego što odete javite se na šalter.

Ja: Hoću.

Nazvala sam Roga i rekla da dođe po mene i bio je jako sretan. Trebalo mu je malo duže da dođe, a ja sam se u tom vremenu nekako izkoprcala sa kreveta i ustala. Umorila sam se kao da sam trčala 10 kilometara, a ne da sam se dizala iz kreveta. Mogla sam stajati uz pomoć štaka, malo su me boljela moja tri polomljena rebra, ali nije boljelo onoliko koliko kada sam stradala. Marko je zapeo u gužvi pa sam ja odlučila malo šetkati po sobi. Zazvonio mi je mobitel i vidjela sam da me zove Lucija, ali sam prekinula i mislila da nebi bilo dobro da se javim, ali nisam mogla izdržati nego sam uzela mobitel u ruke i nazvala je. Popričale smo i ja sam mislila da bi bilo dobro da se držimo još malo jedna od druge. Nije da mi je bilo svejedeno, oči su mi se zasuzile, ali sam pokušala glas suzdržati i uspijela sam. Zaplakla sam, ali je to ubrzo završilo. Sjela sam na krevet i vidjela kako mi zvoni mobitel, a zvao me netko sa nepoznatog broja. Javila sam se i čula ovo...

Xxx: Ovoga si se puta izvukla, ali sljedećeg puta nećeš sigurno. Neskidam pogleda sa tebe i samo čekam sljedeću priliku da te vidim samu u gradu.Radit ću ti sve samo da ti pokažem tko sam. Ti si samo moja pičkica, nisi trebala ostati na cesti sama, bila si pri svjesti, ali sam te udario šakom u glavu da se onesvjestiš. Zato su te i našli van auta. Sljedećeg puta nećeš ostati tamo. Radit ću ti ono što još nitko nije, a uživat ćeš u tome svemu.

Ja: Tko je to?- rekla sam sam uplašeno.

Xxx: Netko tko će ti uništiti život.

Htjela sam progovoriti, ali nisam bila sigurna u to pa sam prekinula. Ispred vrata su stajala dva policajca. Počela sam plakatai, ali ne kao uobičajeno. Plakala sam na sav glas, na što je policija uletjela unutra. Pitali su me što je bilo...

Ja: Zvao me netko tko me je pokušao ubiti...Rekao je da će me ubiti kada me vidi i da će mi uništiti život...da me gleda svakog trenutka i da samo čeka kada ću izaći van sama. - rekla sam plakajući. 

Kada sam se napokonm malo smirila, jedan je policajac ostao samnom. Došao je Marko, ali prije nego što je ušao sve su mu rekli da me je zvao netko tko mi je prijetio. 

Rog P.O.V

Kada sam došao po Barbaru bio sam sretan što napokon ide kući, ali kada sam čuo da je dobila poziv kao da me je nešto udarilo u glavu. Nazvao sam Pjacu prije nego što sam ušao u sobu i rekao neka dođu on i Lucija. Nije im trebal odugo da dođu. Ušao sam u sobu, a Barbara je bila sva podbukla od plakanja. Ušao sam kod nje i zagrlio je. Došli su Pjaca i Lucija i Barbara je rekla da želi popričati sa Lucijom nasamo. Nas dvoje smo izašli van i prisluškivali.

Barbara: Ja mislim da je bilo dosta ovoga.

Lucija: Čega točno?

Barbara: Toga što se svađamo, želim da se pomirimo i nastavimo biti kao i dalje. 

Lucija: Kako god želiš, to sam i ja tebe mislila pitati, al nisam bila sigurna da li ti to želiš.

Barbara: Normalno da želim, a sada zovni ovu dvojcu unutra.

Lucija nas je pozvala da uđemo unutra i bilo nam je drago da su se napokon pomirile. Normalno je da sada Barbara treba nekoga koga zna cijeli život da joj pomogne da prebrodi preko svega ovoga. 

Lucija P.O.V

Pomirila sam se sa Barbarom i baš mi je drago. Ja nevjerujem da joj netko tako prijeti. Imam osjećaj kao da znam tko joj to prijeti. Sumnjam na Gorana, jer je on još prije pobjegao iz zatvora i još ga nisu uhvatili. To me jako brine, jer što će se desiti kada Barbara ostane sama, pa ubit će je. Bojim se da se ovo neće dobro završiti. Pjaca je sa njom pričao i ona je plakala, sigurno ju je jako strah. Pretpostavljam da će dati slobodno dadilji jer neće ona ostati sama kod kuće nego će voditi Paulinu sa Markom u klub.

Pjaca P.O.V

Pričao sam sa Barbarom i rekla je da se jako boji. Rekla je da ne želi ostati niti jedan trenutak sama kod kuće i rekla je da želi biti s nekim tko će je zaštititi. Ona se stvarno boji. Ovo je prvi put da vidim da se toliko boji nekoga, uvijek je bila snažna i nije joj trebao nitko da se obrani od nekoga. Samo da mi je znati koja je budala toliko glupa da joj to radi. Ako ja saznam tko je to ubit ću ga. Mrzim osobe koje se prave da su Bogovi, a u stvari su gubitnici i luzeri. Nadam se da taj netko zna s kim se petlja. 

U Hrvatskoj...

Xxx: Hej oprosti! Znaš li ovu djevojku sa slike?

Barbarin prijatelj: Da, to je Barbara.

Xxx: Znaš li gdje je ona sada?

Barbarin prijatelj: Da čuo sam da je u Italiji i da radi u Napoliu kao fizioterapetkinja.

Xxx: Hvala ti! Puno si mi pomogao.

Barbarin prijatelj: Nema na čemu!

(Poziv) 

Xxx: U Italiji je, pratite je. Ja dolazim prvim avionom. Kada budete imali i najmanju priliku kada ostane sama, znate šta vam je činiti.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

EVO GA! NAPOKON NOVI DIO. JAKO MI JE ŽAO ŠTO NISAM BILA DUGO AKTIVNA. POKUŠAT ĆU BITI AKTIVNIJA. KAKO VAM SE SVIĐA NOVI DIO? ŠTO MISLITE, ŠTO ĆE NAPRAVITI BARBARI I HOĆE LI ONA PREŽIVJETI? AKO VAM SE SVIĐA SVAKAKO OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR! VIDIMO SE UBRZO! PUSAAAAAAAAAAA!!!!


Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang