Barbara P.O.V
Nakon vecere svo su otisli osim Petra. Inzistirao je da ostane. Dosta mi je toga upucavanja, kada ce vec jednom shvatiti da ga uopce nevolim. To je za mene previse. Stalno mi je muka i glava me boli. Nisam nikome rekla, al cu morati otići sa Lucijom do doktora. Samo se nadam sa nije nista ozbiljno. Al nikada nije bilo nikakvih problema. Tako da se nebrinem.Ja: E Luce!
Lucija: E, sta je bilo, sto si takva sva bljeda i nikakva?
Ja: Neznam.. Lucija.. Vrti mi se... O Bože..
Lucija: Barbaraa.. Probudi se, Barbaraa!!!
Lucija P.O.V
Barbara je pala u nesvjest, neznam sta joj je bilo. Prvo sto mi je palo na pamet je da zovem Pjacu da dode jer Roga nema. Otisao je odvesti Petra i sestre na piće. Rekao je da se vraca odmah.
Ja: Markoo, Markooo!!
Pjaca: Sta je bilo?
Ja: Zovi hitnu neka dode brzo!!
Pjaca: Zovem!
Dok je on zvao hitnu ja sam pokusala dobiti Roga, ali se nije javljao.
Ja: (Kvragu, di je on sad?)
Pjaca: Evo sad će oni!
Hitna je došla i ja sam otišla sa njom, a Pjaca je ostao čekati Roga. Jebem ti njega kad ga nikada nema kad ga trebaš. Doktor je rekao da će sutra moći ići kući jer se probudila još u autu hitne pomoći. Rekao je da se nemamo zašto brinuti samo ćemo sačekati u jednoj sobi u bolnici da naprave pretrage. Izvadili su joj krv i i sve ostalo što je potrebno. Pregledali su joj srce, pluća, pitali je da li puši.. Uglavnom da sada ne nabrajam i sami znate kako to ide... Napokon i došao je njen glupi Rog.
Ja: Pa dobro di si ti? Zar se ti neznaš javiti na mobitel?
Rog: Pa nisam ni vidio da si me zvala šta se odmah dereš. Šta joj je bilo, jel dobro, šta doktor kaže, jel ostaje ili ide kući?
Ja: Dobro malo uspori samo moramo sačekati nalaze i možemo ići doma. Znači za otprilike... Hmm, pa sat vremena.
Rog: Uff, dobro je već sam se prepo da neće bit dobro.
Ja: A ček šta ste vi sinoć radili?
Barbara: Lucija, nisam trudna budi bez brige. Kak ti takve stvari uopće padnu na pamet? Ti uvijek imaš nekakve idiotske misli!
Ja: Pa neznam to mi je prvo palo na pamet!
1 sat kasnije...
Doktor: Dobra večer! Imam dobre vjesti za vas, ukoliko vi to smatrate dobrim!
Barbara: Recite, šta je bilo?
Doktor: Pa mogu vam reći samo da će vam trebati dječja kolica! Čestitam postat će te majka!
Barbara: Marko, ja i ti ćemo biti mama i tata!
Rog: Ma too!! Ja ću biti tata!
Doktor: Paa, čestitam vam i želim vam sreću. Pa neznam kako to niste shvatili jer imate već i trbuščić.
Barbara: Pa ja sam mislila da sam se malo udebljala. A u kojem sam mjesecu?
Doktro: Po veličinu trbuha 2 mjeseca sigurno!
Pjaca P.O.V
Toliko mi je drago zbog Barbare i Roga! Pa ipak on mi je ko brat.
------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV. ŽAO MI JE ŠTO NISAM DUŽE OBJAVILA, AL ZNATE KAK JE ŠKOLA I OSTALE GLUPOSTI. I KAK VAM SE SVIĐA? PIŠITE MI U KOMENTARE I OSTAVITE VOTE SVAKAKO.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomantizmBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...