48. dio

92 3 0
                                    

Barbara P.O.V

Otvorila sam oči i vidjela ispred sebe Gorana. Bila sam zavezana za stolicu i nisam se mogla ni pomaknuti. Imala sam traku na ustima. Plakala sam. Danas je razmijena i jako se bojim. Nadam se da je Marko nabavio novce. Bilo je rano, oko 5 sati. Bojim se jako Gorana, zato ga ni negledam u oči. Mislila sam na Paulinu i Marka. Jedino do čega mi je sada stalo je to da se vratim svojoj kući. Pogledala sam u Gorana i on se zlobno nasmiješio. Skinuo mi je traku. Nisam više mogla šutjeti pa sam progovorila.

Ja: Zar ti ništa nisu značili oni naši dani? Zašto mi ovo radiš? Odgovori mi!!

Goran: Slušaj me, ako se ne prestaneš derati opet ću ti zaljepiti usta! 

Ja: Onda mi odgovori!

Goran: Želiš odgovor, pa i dobit ćeš ga. Volio sam te i previše. I ti si mene. Nisi mi bila dovoljna pa sam te varao sa kojom god sam stigao. Dečki su mi počeli govoriti da si počela izlaziti s nekim. I ostavio sam te. Onda sam te opet zavolio i sada želim da budeš samo moja.

Ja: Nikada neću biti tvoja. Zapamti to! Nikada!

Goran: O da hoćeš. Danas ću dobiti novce, a za tebe me neće biti briga. Možeš se ti vratiti svom nogometašu, ali i sama znaš da me voliš. To mi je više nego dovoljno da znam da sam te zadovoljio i kada to nisi htijela. Dobro znaš da me nikada nisi prestala voljeti. Još uvijek čuvaš sve što sam ti poklonio, neželiš baciti uspomene na svoju najveću ljubav. 

Ja: Ako ih nisam ja bacila Marko sigurno jest. Daj malo razmisli kako je mojoj djevojčici kada mene nema. imao si i ti priliku da saznaš kako je biti roditelj, ali očito ti nije bilo stalo do toga. Bila sam trudna s tobom i pobacila sam jer si me ti ostavio kada sam ti ja krenula reći da sam trudna. Nisam htijela, da dijete živi bez oca. 

Goran: Nezanima me! I da si mi rekla ostavio bih te. Nisi mi više trebala. Zar mislilš da je meni do čuvanja nekog derišta koje se po cijele noći dere.

Ja: Onda ostani budala i dalje budi jadan.

Goran: Začepi!

Suzdržava sam se da ne zaplačem, ali mi nije išlo. Plakala sam, maskara mi se razmazala i bila sam sva čupava i neuredna. Bila sam u plavoj haljini do koljena koja je bila sva zgužvana. Goran je uzeo mobitel i zvao Marka.

Rog P.O.V

Svi smo spavala, i specijalci su zaspali. Kako su sinoć sjeli na pod tako su i zaspali. Zazvonio je mobitel i svi smo skočili. Javio sam se i Goran je rekao da krenem. 

Ja: Halo!

Goran: Kreni u Torino. U 3 sata te želim vidjeti na igralištu. Neka još netko dođe sa tobom. Ako vidim policiju u blizini ubit ću je. 

Ja: Sve mi je jasno. Upravo krećem.

Poklopio je. Čuo sam ju kako plače u pozadini. Suza mi je kapnula niz lice. Rekao sam specijalcima sta mi je on rekao i oni su rekli da imaju plan. Poveo sam Ivana. Barbarinog brata. Bio sam uznemiren. Brzo smo vozili tako da smo stigli na vrijeme. Vidio sam Gorana kako stoji sa još nekim tamo. Izašao sam iz auta. Specijalci su stajali iza zida. Srce mi je lupalo kada sam vidio Barbaru kako sjedi u kombiju. Polako sam se približavao i stao na nekih 10 metara od njih. Ivan je držao crnu torbu u rukama u kojoj su bili novci. Izveli su Barbaru van. Dao sam novce Goranu i specijalci su se šuljali do njih. Barbara je potrčala prema meni. Kada je ona trčala k meni. Uhavtili su ovog jednog koji je došao sa njim. Dok je Barbara trčala k meni Goran je zapucao u nju. U tom trenu su ga uhvatili. Pala je na tlo. Ja i i Ivan smo potrčali k njoj. Brzo smo nazvali hitnu i došli su ubrzo. Ušao sam s njima u kombi i krenuli smo. Na pola puta Barbara me je uhvatila za ruku i rekla. 

Barbara: Čuvaj Paulinu i reci joj da je mama jako jako jako puno voli. Kada odraste reci joj da je mama gleda sa neba i da je čuva. Moram ti reći da ću i tebe čuvati sa neba i gledati. Nemojte me zaboraviti. Volim vas puno. 

Ja: Barbara! Ne ne neeeeeeeeee! Dajte uradite nešto! 

Doktor: Mislim da nemožemo više ništa poduzeti. Žao nam je. Moja sućut.

Ja: Ne, ne! Ovo se nedogađa. 

Doktor: Žao nam je.

Izašao sam vana kada smo došli do bolnice. Tamo su stajali specijalci koji su išli odmah iza nas. Plakao sam. Vidjeli su kako je iznose i pokrivaju preko glave. Svi su odmah spustili glavu. Došli su dečki iz kluba i vidjeli da je mrtva. Krenuli su me zagrliti, ali ja im nisam dozvolio. Ušao sam u auto i krenuo kući. Kada sam došao tamo je stjala dadilja sa Paulinom. Kada sam otvorio vrata Paulina je viknula ''Mama''.Svi su sjedili unutra. Uzeo sam i zagrlio Paulinu i rekao joj:

Ja: Ništa se nebrini ljubavi moja...Tvoja te mama gleda sa neba i jako jako jako te voli.

Svima je bilo sve jasno. Anja i Mia su odmah zaplakale. Kada sam vidio njenu mamu kako plače svijet mi se srušio. Njen tata mi je prišao i rekao ''drago mi je da je ovo što je do sada stvorila bilo uvijek uz nju i nikada je nije iznevjerilo, siguran sam da će zauvijek ostati u našim sjećanjima!'' Tada sam zaplakao zajedno sa njenim tatom. Suze su nam tekle kao iz kabla. 

Na groblju...

(govor)

Ja: Draga moja Barbara! Svaki tren s tobom bio je čaroban. Stvorili smo jedno divno biće koje te je prvi put nazvalo ''mama'' na dan tvoje strašne nesreće. Rela si mi da ćeš nas zauvijek voljeti i čuvati sa neba. Svima si nam bila jako draga i nikada nas nisli povrijedila. Moja obitelj te je zavoljela kao da si im kćer. Svaki put kada pomislim na tebe, sjetim se svih našim lijepih trenutaka koje smo prošli zajedno. Uživala si u svom poslu i tamo su te svi zavoljeli. Kada god se nekome nešto dogodilo, bila si prva koja je pomogla. Ostat ćeš nam svima u sjećanju. Naši životi bez tebe više nikada neće biti isti bez tebe. Svima ćeš nam faliti. Žao mi je što nećeš biti tu kada Paulina bude odrastala i kada bude kretala u školu, ali jedno znam. Znam da ćeš uvijek biti uz nju što god ona uradila. Počivaj u miru!

Svima su nam ostala samo sjećanja. S vremenom je Paulina odrastla i sve je više ličila na Barbaru. Godine su brzo prolazile i završila je školu. Htijela je biti isto što i mama. Svi su je zavoljeli u klubu. Svakim danom je postajala sve pametnija i ljepša. Upoznala je jednog dečka. Uskoro su se i vjenčali i dobili su blizance, Sebastijan i Luka. Uspijela je ostvariti sve svoje snove. Goran je dobio kaznu zatvora od 40 godina. A ja. ja sam uživao gledajući svoju kćer kako se bori sa životom!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

DOŠAO JE KRAJ. ZAVRŠILA SAM OVU PRIČU. KAKO VAM SE SVIĐA? VOLIM VAS PUNOOO!!!

PUSAAAAAA!


Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora