Tjedan dana kasnije...
Rog: Polako sam ustani. Bravo! Moja cura je ona stara! Sada dođi do mene. Ma to je moja cura!
Barbara: Nemogu vjerovati da sam uspjela! Hvala ti za sve, hvala ti što mi pomažeš.
Rog: Pa kako ti neću pomagati kada te volim do Boga! Puno smo toga prošli i sada da te ostavim. Neki ljudi ostave cure ili žene na cjedilu i odu kada se to dogodi, ali ja nisam takav, mene su moji učili da kakav god problem bio nije ne riješiv, i da se nikada voljena osoba ne ostavlja.
Barbara: Dobro su te i naučili.
Lucija: Ohoo pa ti stojiš i hodaš. Baš mi je drago što si napokon uspjela.
Barbara: I meni je isto drago što ste svi uz mene.
Rog P.O.V
Barbara je uspjela, uspijela je ponovno prohodati. Nakon godine dana straha od njene smrti i svih stresova ponovno mogu vjerovati u moju ljepoticu. Prošli smo mnogo toga. Pokušavam je razveseliti, ali kao da se promjenila, kao da to više nije ona. Nije mi važno kakva je samo da je živa. Ponekad mi dođe da zaplačem kada se sjetim svih naših ljepih trenutaka koje smo proveli zajedno. Naš prvi izlazak koji i nije bio baš nešto super jer se ono đubre od Gorana pojavilo tamo, one naše svađe kada ju je udario auto. Zbog nje nisam spavao tri dana, strepio sam nad njom, i tu mije zamalo otišla u nebo. Mnogo sam toga dobrog i lošeg proživio s njom. Dogovorio sam se sa Jagodom i Draženom odnosno mamom i tatom da dođu i da se napokon upoznaju. Mislim bili su oni tu ali nisu imali vremena duže ostati a nje nije bilo baš tad kod kuće. Kada je bila u bolnici bio sam u crkvi i zakleo sam se da ću je zaprositi ako preživi i mislim da je sad pravo vrijeme. Taman su Pjaca i Lucija došli i rekao sa njima što namjeravam.
Ja: E ljudi ja sam odlučio Barbaru zaprositi.
Lucija: O bože, kada?
Ja: Sada. Sačekajte tu.
Došao sam do nje..
Ja: Ljubavi moja, znaš i sama koliko smo toga prošli i želim ti nešto reći i dati.
Barbara: Ajde.
Ja: Puno sam razmišljao o našoj budućnosti i bio sam puno puta u crkvi kako bih se molio za tebe da mi budeš dobro. Tamo sam se zakleo da ću kada se probudiš nešto napraviti.
Barbara: A šta To ti meni želiš dati, ljubavi?
Kleknuo sam pred nju i izvadio malenu kutijicu.
Ja: Hoćeš li postati moja žena?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV! KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/COM!
PUSAAAAAAA!!!!!
YOU ARE READING
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomanceBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...