Barbara P.O.V
Došli smo kući i malo sam se opustila. Već je počeo padati mrak pa sam krenula otići do prozora da navućem zastore. Vidjela sam kako neki auto stoji preko puta i vidjela sam dva čovjeka kako unutra sjede. Pogledali su me, ali se nisam obazirala na njih. Nisam rekla ništa Marku jer sam mislila da nekoga čekaju. Nisam se baš mogla puno kretati pa je Marko pitao da li trebam pomoć. Došao je do mene i vidio isto što i ja. Odveo me je u krevet i otišli smo spavati. Paulina je ovu noć ostala sa nama u krevetu. Ubrzo sam zaspala. Probudila sam se preko noći jer sam morala na WC. Pogledala sam kroz prozor, jer mi je to inače navika. Vidjela sam da onaj auto još uvijek stoji na istom mjestu. To mi je postalo već malo sumnjivo, ali nisam se htijela obazirati. Vratila sam se natrag u krevet i to nekako jedva. Zaspala sam i probudio me je Marko.
Rog: Barbara...Jel ideš samnom ili ostaješ kod kuće?
Ja: Idem sa tobom.-rekla sam to polagano se ustajući.
Rog: Ja ću spremiti Paulinu dok se ti središ malo.
Ja: Okej.
Obavila sam jutarnju higijenu i obukla se. Izašli smo van i onaj isti auto od sinoć je bio tamo.
Ja: Marko, zar ovo nije malo čudno?
Rog: Koje?
Ja: Pa ovaj auto još od jučer tu stoji.
Rog: Malo je čudno, da. Idemo mi?
Ja: Da, idemo.
Rog P.O.V
Malo me je začudilo to što taj auto stoji tu. Htio sam otići vidjeti tko je tu, ali sam sam. Što ako me napadnu, drugo da je tu Pjaca ili netko iz kluba, onda bih lako, ali ovako baš i nije sigurno. Vidio sam da policija prolazi i zaustavlja se kod nas. Ova dvojca što su bila u autu odmah su krenuli. Odmah mi je bilo jasno da nisu došli nikome, nego su došli nas špijunirati. Rekao sam policiji.
Policajac: Dobro jutro, jel sve u redu?
Ja: Gledajte, vidite li ovaj auto što sada kreće?
Policajac: Da, vidim. Šta nevalja s njim?
Ja: Taj je auto cijelu noć stajao tu.
Policajac: Jeste li sigurni?
Ja: Da! Kada god da sam pogledao kroz prozor oni su gledali prema nama.
Policajac: Ništa se nebrinite, mi ćemo večeras ostati, sakrit ćemo se iza kuće, i pazit ćemo.
Ja: Hvala vam puno!
Policajac: Nema na čemu!
policajac je rekao da se nemam zašto brinuti i da će oni večeras ostati. Složio sam se sa tim i bilo mi je drago da će odmah nešto poduzeti. Bojim se ostaviti Barbaru i Paulinu da budu same. Za dva dana dolazi Pjaca i Lucija tako da će Barbara biti sigurnija. Ovo je postalo sve jako opasno i čudno. Imam osjećaj da Goran ima prste u svemu ovome, znamo svi jako dobro da je pobjegao iz zatvora i da joj se zeli osvetiti sto ga je tamo strpala. Rekao sam treneru sve o cemu se radi i rekao je da uzmem vremena koliko da mi je god potrebno. Decki su bili tuzni i ljuti sto joj sve ovo radi to ta neka osoba. Rekli su da se javimo ako bil osto budemo trebali. Da sada priznam sto nikada nikome nisam. Oni misle da ja nemam osjecaja i da ja nikada nepustim nijednu suzu, ali to nije tako. Nevolim o tome pricati kako ja nekada znam zaplakati, ali evo... Sinoc sam gledao Barbaru kako spava, kroz mozak mi je prosla misao sta bi se desilo da ju otmu, ne mogu ni zamisliti sto bi joj radili. Da istina, sjedio se pokraj nje i gledao kako spava i plakao. Boli me srce i dusa. Sta ce se dogoditi ako joj nesto naprave, mogu se ubiti. Nadam se da se nista nece desiti i da ce sve proci bez toga.
2 mjeseca kasnije...
Barbara P.O.V
Danas sam bila kod doktora i skinuli su mi gips sa noge i ruke. Bila sam sretna sto napokon mogu pocesati svoju nogu bez problema. Danas se idem malo provozati na svom novom biciklu koji sam dobila od Pica i Lucije. Marko me je cekao u klubu i ja sam rekla da cu doci. Situacija se malo smirila i vise ne dolaze oni cudni auti pred nasu kucu. Obukla sam se i sredila i polako krenula. Marko me je zvao i pitao da li dolazim i rekla sam da sam tu za pet minuta, rekao je da ce izaci. Vidjela sam ga i krenula k njemu. Pokraj mene je stao neki kombi i Marko je potrčao prema meni, izasli su dvojca i ugurali me unutra.
------------------------------------------
EVO GA LJUDI! POSTALO JE NAPETOOO. NADAM SE DA VAM SE SVIDA, SVAKAKO OSTAVITE VOTE.
VOUS LISEZ
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
Roman d'amourBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...