Barbara: Jel otišao Goran?
Rog: Da! Dođi!
Barbara: Mama zašto si mu dopustila da dođe. Zašto mi ovo radite? Ne želim imati nikakve veze s njim. Mi smo nekad bili zajedno i više nećemo, kada ćete to shvatiti i ti i tata. Kako da ostanem sabrana sada kada dođu Markovi.
Mama: Barbara, jel ti mislis da je meni bilo lako njega dovesti? Kako možeš tako razmišljati? Mi ćemo sada ići jer imamo posla, moramo ići u Njemačku pa kada se budemo vraćali navratit ćemo!
Barbara: Dobro. Ajde bok!
Mama: Bok bok!
Rog P.O.V
Barbari je bilo teško kada ga je vidjela. Nisam htio ispitivati o čemu su pričali jer je to njena privatnost. Jednio što sam vidio je tuga. Nadam se da joj neće pozliti. On je jedna bezobrazna budala. Kako se samo usuđuje doći? Što će mu to pomoći? Ni teti Ivanki nije bilo drago to što ga je morala dovesti. Dok smo bili sami rekla mi je da se on uvukao u sebe, da nikada neizlazi i da je tužan. Da mu je teško od kada je čuo da je trudna. Ostavio je curu i želio je otići bilo kamo, a kada je saznao da oni idu knjoj da je i on molio da i on vidi Barbaru, da mora porazgovarati. Neka, imao je dosta vremena da poprića. Sad kad je otišao osjećam olakšanje. Došli su moji mama i tata i bili su neka dva sata i gledali Paulinu bez prestanka. Kažu da je preslatka i da je moramo dovoditi k njima. Jedva su čekali da je vide. Mia, Anja i Petar nisu došli jer su rekli da ne žele smetati, pa da će doći neki drugi put.
U jutro...
Ja: Ej ljubavi. Vi još spavajte, a ja idem u trgovinu po kavu i po novine.
Barbara: Ajde samo. Požuri se!
Ja: Hoću!
Barbara P.O.V
Sve ovo jučer me je jako potreslo i Goranove riječi su me ubile do kraja. Pokušavam izbrisati ono ''Vidjet ćemo se na drugom svijetu..''! Svaka njegova riječ mi leti glavom cijelu noć. U nedjelju je Uskrs i još moram raditi kolače. To ćemo ja i Lucija danas, a nemam ni malo volje za tim. Svake godine se toliko veselim tome, ali jučer kao da mi se svijet srušio. On je sve upropastio i moram se pomiriti s tim da je on za mene samo prošlost.
Rog: Ljubavi vratio sam se!
Ja: Evo nas dolazimo!
Rog: Ja ću skuhati kavu!
Ja: Ajde, daj mi novine!
Rog: Izvoli!
Ja: Hvala!
Kada sam otvorila novine, imala sam šta i vidjeti.
''Goran Perković (22) rezao je vene i krvlju na zidu napisao ''Nije nam bilo suđeno, moj vječni nemire''. Kraj njega smo našli pismo koje je napisao za djevojku po imenu Barbara! ''Ti, moja neprežaljena ljubavi! Sad sam tek shvatio koliko te voli. Prošli smo kroz mnogo toga i na kraju sam sve uprskao. Vjeruj mi nisam znao da će mi se vratiti istom mjerom. Svi su mi okrenuli leđa i otišli. Od tada si ti moj najveći nemir. Barbara pokušao sam ti dokazati da te volim i da želim ispočetka, ali već je bilo kasno. Dobila se dijete! Grizao sam se zbog toga! Pokušao sam te puno puta ubiti, ali ti si bila jača i od Boga. Zato, želim da znaš da sam ovo napravio samo radi tebe! neželim da plačeš samo me nikada nemoj zaboraviti!'' Njegovoj obitelji želimo izraziti iskrenu sućut!''
Počela sam se gušiti i nisam mogla ispustiti ni glasa, a u tom trenu se Marko okrenuo. Gušila sam se u vlastitim suzama!
Rog: Barbara! Šta je bilo? Zašto plačeš??!!!!
Ja: Ubio se zbog mene!
Rog: Tko? Tko se ubio??
Ja: Goran...
Rog: Isuse i Marijo... Čekaj idem po Marka!
Pjaca: Barbara, nemoj plakati samo diši duboko.
Ja: Marko uzmi Paulinu i odnesi je u sobu molim te, zaspala je neće se još probuditi!
Ja: Pic ovo je ko da sam ga ja ubila!!!
Pjaca: Nije Barbara, nije! Samo diši! Gdje su ti one tablete za smirenje?
Ja: Tamo ispod stolića!
Pjaca: Evo ti voda i popi! Neboj se nisi ti ništa kriva, samo duboko diši!!
Ja: Ovo nije moguće!
Pjaca: Smiri se! Gle koliko se treseš! Ajde legni tamo u sobu, daj odnjet ću te!
Ja: Netreba ništa! Samo me drži pod rukom!
Pjaca P.O.V
Barbara je otišla legnuti i zaspala je ubrzo. Nemogu vjerovati da se Goran ubio! To je stvarno šok! Majko moja, ovo je ko neki jadni film! Pa jučer je bio tu! Ja neznam jednostavno što bih rekao. Lucija je još spavala i nisam je htio buditi. Nadam se da će Barbara biti dobro! Prošla je kroz mnogo toga i još sada i ovo. Vidi se da je boli i da ga još voli. To i Rog vidi, ali ne želi imati problema zbog toga. Nazvao sam hitnu i rekao šta je bilo i došli su ubrzo, ali su je pregledali kod kuće. Rekli su da ako bude kakvih problema da je dovedemo. Nadam se da će sve biti u redu!
----------------------------------------------------------------------------------------------
EVO GA LJUDI NOVI DIO! KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/COM!
PUSAAAA!!!
ESTÁS LEYENDO
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomanceBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...