43. dio

34 3 0
                                    

Barbara P.O.V

Probudila sam se rano kako bih mogla nazvati dadilju da dođe jer danas dolazi Marko i Paulina. Prošlo je već tjedan dana i malo sam se smirila i sad je sve u redu. Ja i Lucija se više ni nečujemo. Odlučila sam sve to zaboraviti i krenuti drugim putem svog života. Otišla sam dan prije u kupovinu i kupila nekoliko stvari sebi, jer su mi najdraže hlače ostale kod mame doma. Jako mi je bilo žao, ali što je tu je. Mama me je zvala i bila je jako uzrujanazbog toga što sam otišla, a nisam se javila. Ali dogovorile smo se da će oni doći na nekoliko dana kod nas tako da mogu vidjeti gdje radimo i tako. Bilo je već 10 sati i stigla je dadilja pa sam ja krenula na aerodrom po Marka i Paulinu. Dečki iz kluba su nas zamolili da jednom dovedemo Paulinu da se malo zabave, i odlučila sam to danas napraviti. Obukla sam ono što sam kupila zadnje.  Slika odjeće je gore. Nisam htijela dugo čekati i pametovati dadilji jer joj nije prvi put i zna gdje sve stoji. Ušla sam u auto i krenula. Kada sam došla do aerodroma tamo je stajao Marko i dražo je Paulinu na rukama. Bila sam jako sretna što ih vidim, vidjela sam i Luciju i Pjacu kako tamo stoje. Pjaca me pozdravijo i ja sam njega, a Lucija me nije ni pogledala. Dobro što ja sada tu mogu. Ušli smo u auto i počeli pričati.

Ja: E, znaš šta sam danas mislila da radimo?

Rog: Ne, šta?

Ja: Paa, mislila sam da odemo do kluba sa Paulinom, znaš i sam da se dečki žele igrati s njom.

Rog: Odlična ideja! Ovaj tjedan su me zvali nekoliko puta i nagovarali me da kada budemo dolazili natrag da je dovedmo. 

Ja: Odlično onda, dadilja je rekla malo pospremiti kuću, kao zato što smo joj prošli mjesec dali povišicu.

Rog: Dobra neka žena! Pa ni jedna dadilja nebi čuvala dijete i čistila kuću za iste novce.

Ja: Ma neka žena radi kada ima volju, meni ne smeta!

Rog: Pa da... Danas si baš lijepa!

Ja: Ma nemoj... Ajde hvala, i ti si isto!

Rog: Op op! 

Ja: Cccc!

Rog P.O.V

Barbara se danas baš sredila, neznam šta joj je. Možda me htijela iznenaditi, ali je i uspijela. Danas smo odlučili otići u klub sa Paulinom da se dečki malo zabave jer su stvarno postali dosadni s tim svojim ispitivanjem kada ćemo je dovesti. Čuo sam za nezgodu sa Zielinskim. Jučer me je Barbara zvala, mislim da ju je baš to jako pogodilo. Rekli su da su izvadili taj neki komadić kosti, ali da kost nije uspijela doći do tetive. Drago mi je zbog toga, ali kažu da je još upitno da li će moći igrati. Nadam se da hoće. Kada smo došli u klub dečki su nam oteli malenu. I ona se zabavljala sa njima, smijala se. Držali su je za rukice i ona je udarala loptu. Nismo je htijeli odvajati od njih jer joj je baš bilo divno. Kada smo krenuli kući Marek nas je zamolio da prespava kod nas jer ga je cura izbacila iz stana i kaže da su prekinuli, tako da nema gdje spavati dok se ne snađe za smiještaj. Nismo ga mogli odbiti pa smo ga prihvatili, mislim nama ne smeta tako da može ostati koliko god hoće. Bio je sretan, hoćemo reći presretan. Pjaca me je zvao na mobitel dok je Lucija kupala Luku.

Ja: Alo, Pic!

Pjaca: Alo Marko! 

Ja: Šta je bilo?

Pjaca: Šta je bilo sa Lucijom i Barbarom?

Ja: Ja neznam, neželim je ispitivati o tome, ali mislim da je ovog puta ozbiljno. Prije su se zvale svaki dan i pričale, a sada je prošlo već tijedan dana i nisu se čule ni jednom.

Pjaca: Pa jebi ga sad. Ona neće ni da priča o tome Neće da kaže šta je bilo. Mislim žao mi je da sada prekinu svoje prijateljstvo koje su održavale skoro cijeli život. Ajd moram ić, evo dolazi!

Ja: Ajde Pic, čujemo se! 

Pjaca: Ajde!

Pjaca P.O.V

Nemam riječi za ono što se dešava. Neznam zašto su se Barbara i Lucija posvađale. U jutro su otišle normalno na trčanje i Barbara se vratila ljuta i nervozna. Kada god želim razgovarati o tome što se desilo sa njima dvijema Lucija mjenja temu. Bojim se ako budem dosadan da ćemo se posvađati, tako da brzo odustanem. Valjda ću jednom saznati u čemu je bio problem. Da sam ja na njihovom mjestu pomirio bih se, ali pošto ja nisam u njihovim glavama i neznam šta se dešava nemogu nagovarati nekoga da radi nešto što je protiv njegove volje. 

Lucija P.O.V

Dosadni su s tim ''što se desilo'' , ''zašto se više ne družite''. Ne želim biti bezobrazna, ali to je moja i njena stvar i ako želimo pomirit ćemo se, a ako neželimo ostat ćemo posvađane zauvijek. Možda je ona kriva, možda sam ja kriva. Kako god bilo to je samo naša stvar. Čula sam razgovor od Pjace i Roga. Znam da bih oni željeli da se pomirimo i da se družimo svi zajedno kao i prije, ali neznam da li će to ikada biti moguće.

--------------------------------------------------------------------

EVO GA LJUDI NOVI DIO JE GOTOV. KAKO VAM SE SVIĐA? OSTAVITE VOTE/KOM! 

PUSAAAAAAA!!!



Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Where stories live. Discover now