Policajac: U kritičnom je stanju. Mogla bih u najgorem slučaju umrijeti.
Rog: Ne, to se neće dogoditi. Krećem. Doviđenja i hvala što ste obavjestili.
Policajac: Nema na čemu. Doviđenja.
Lucija P.O.V
Rog me nazvao i rekao što se dogodilo. Brzo smo se ja i Pjaca spremili i krenuli. Pjaca je vozio jako brzo tako da smo tamo stigli za pet minuta. Nisu nam dali unutra pa smo samo mogli vidjeti kroz staklo. Imala je masku za kisik na ustima. O bože što joj se samo dogodilo. Sigurno se uzrujala, vidim da ima i gips na lijevoj nozi. Ubrzo je došao i doktor i rekao što se dogodilo. to se dogodilo prije nekoliko sati. A gdje je bila do tad samo Bog zna. Doktor je rekao:
Ja: Oprostite doktore. Što joj se dogodilo?
Doktor: Paa.. Ovako, netko je prijavio da je vidio djevojku kako lezi na cesti i ispred nje automobil. Rekao je da kada je dosao da je jedan decko jurio tocno prema njoj, udario ju autom i pobjegao. To je sve sto znamo trenutno.
Rog: To je bio Goran. Lucija sjecas li se one veceri kada sno isli van, a on joj je prijetio da ce je ubiti.
Ja: Ocito se nije šalio. I sta ce biti s njom?
Doktor: Dok god je u komi necemo je pustati iz bolnice, trebala bi se probuditi za nekoliko sati, a ako se ne probudi morat cemo poduzeti nešto da je probudimojer ako je ne probudimo mogla bi nedaj Boze umrijeti.
Ja: O boze, mora se probuditi, jednostavno mora i mora! -zaplakala sam Pjaca me privukao sebi.
Pjaca: Sve ce biti dobro.
Pjaca P.O.V
Toliko mi je žao Barbare. Rog je sjeo na stolicu, stavio ruke na lice i poceo plakati. Toliko mi ga je zao. Lucija plače i nemogu je gledati takvu. Poljubio sam je i nasmiješio joj se. Nije imala snage nabaciti jedan osmijeh. Volim je i želim biti uz nju i uz Roga ako se što dogodi Barbari.
Rog P.O.V
Gledao sam Barbaru kroz staklo i odjednom vidio kako se pojavljuje ravna crta na monitoru. Poceo sam se derati i zvati doktora. Brzo su dotrčali on i sestra i poceli je oživljavati. Plakali smo svi troje. Srce me boljelo od straha i zalosti, zato sto sam se bojao sto ce se dogoditi ako ona ode na drugi svijet. Pokusavali su i pokusavali, ali nije islo. Prestao sam plakati i usao unutra, zamolio doktora da ja pokusam. Uzeo sam elektrosoker u ruke i prislonio uz njeno tijelo. Struja je udarila i vidio se puls na ekranu. Nasmiješio sam se i pogledao u nju. Doktor je zamolio da izadem van. Izasao sam i Lucija i Pjaca su me poceli grliti. Lucija mi je zahvaljivala, rekao sam joj "Nemoj mi zahvaljivati, napravio bi to za bilo koga, za tebe, za Pjacu samo da spasim zivot." Doktor me pustio da sjednem kod nje unutra i zaspao sam na stolcu kraj nje. Nakon nekoliko sati začuo sam...
EVO GA LJUDEKI NOVI DIO. NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. VOTE/KOM. PITAJTE ME BILO STA O MENI, O PRICI, ILI ZASTO SAM POCELA PISATI SVE CU VAM ODGOVORITI. SLOBODNO ME PITAJTE O MOM PRIVATNOM ZIVOTU, SVE CU VAM ODGOVORITI.
PUSAAAA!!!
YOU ARE READING
Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?
RomanceBarbara je izašla iz veze koja je trajala dvije godine. Teško se oporavlja od toga. Nalazi dečka koji će joj pomoći da zaboravi Gorana. Njena prijateljica Lucija je uz nju cijelo vrijeme. Lucija se nada da će sve biti u redu i kao pratnja odlazi s n...