41. dio

42 4 0
                                    

Barbara P.O.V

Jutros sam se probudila i zvonio mi je mobitel. Neka ženska me je nazvala i počela pričati nekakve gluposti. To je bila Marekova cura koja je mislila da ja imam nešto sa njim. Nismo joj jučer stigli objasniti šta se dogodilo, Marko mi je rekao kako je on prekinuo s njom jer je ona postala bezobrazna. Zove se Laura.

Laura: Slušaj me gospodična, Marek me je ostavio zbog tebe. 

Ja: Zbog mene, zar si ti normalna? Pa ja imam zaručnika netreba meni tvoj dečko.

Laura: Gledaj lutko, ja sam dama...

Ja: Nije dama, lutko moja, ako ima umjetne nokte i tonu šminke na sebi. Dama ti je ona koja cijeni sebe i druge, a ne koja pljuje na drugoga i govori laži o njemu. Slušaj me sada, ja Mareka ni ne želim, pitaš se sigurno zašto sam mu pomogla? Pa znaš pomogla sam mu zato što je mogao ostati bez noge da ga nisam operirala. 

Laura: Ma znaš šta, a zašto me je ostavio onda??

Ja: Pa vjerovatno zato što si ga tako počela napadati kao i mene. Bilo bi ti bolje da me više tako ne zoveš i ne napadaš jer ako te ja napadnem nećeš dobro proći!!

Nakon nekoliko trenutaka šutnje prekinula je. Ta je cura umišljena do bola, neznam je ni dva mjeseca, a već mi dođe da je ubijem. Ali bolje je ignorirati takve osobe, a ne upadati u probleme.

Ah da zaboravila sam napomenuti da me je na današnji dan prije godine dana ostavio Goran. Nije da mi je baš svejedno, ali ipak... znate kako je moraš se praviti jako iz vana, a u sebi propadati. Nisam imala ništa drugo nego se ustati i otići napraviti kavu dok se Marko ne probudi. Bilo je pet u jutro i prvo sam spremila i svoje i njegove stvari i onda otišla tek napraviti kavu. Nisam bila gladna, ali na uzela iz navike komad kruha i na njega namazala Nutele. Kada sam popila kavu otišla sam probuditi Marka jer sam vidjela da se on neće sam probuditi. Kada se probudio obukao se i krenuli smo. Vidjeo se da će mu faliti ovo mjesto. A nije ni meni baš lako otići odavde, imamo tu puno prijatelja. Stvarno je šteta što idemo.

Rog P.O.V

Jako mi je žao što idemo, svi su zavoljeli Barbaru i nije mi baš drago što baš sada moramo otići. Teško mi je što odlazimo i što nas neće biti sada dva mjeseca. Barbarini stalno zovu, ali i moji. Stvarno su postali malo dosadni, ali što da ja radim to su nam ipak roditelji. Barbara je rekla da ima jedno iznenađenje za mene. Htio sam znati o ćemu se radi, ali je rekla da ako kaže da onda neće biti zanimljivo. Ja znam da ona kad ima iznenađenje to je jako dobro. Uglavnom jedva čekam da saznam o čemu se radi.

Kod kuće...

Ja: Idem ja unutra odnjeti stvari, a ti donesi Paulinu.

Barbara: Može!

Taman su stizali Pjaca i Lucija.

Lucija: Dobar dan, gospođice!

Barbara: Dobar d..! Ajmeee Lucijaaa!!! 

Lucija: Pa šta ima? Kak si? 

Barbara: Ma ima svašta i nema ništa. Ma super sam kako ti?

Lucija: Ma super sam, idem ja po Luku.

Barbara: Ajde ajde!

Pjaca: Pa di si?!!

Barbara: Pa eto! Šta imaaa?

Pjaca: Ma joj ima svašta!

Barbara: MA to je odlično!

Pjaca P.O.V

Pa ovo je odlično, jedva sam čekao da dođemo kući. Toliko sam sretan što smo svi opet zajedno na okupu. Toliko su mi falili Barbara i Rog, ali sad su tu. Sad će mo napokon biti kao i prije. Jedva čekam da se nađemo sa dečkima iz Dinama jer i oni stalno pitaju gdje smo i kada ćemo doći da se napijemo već jednom!

________________________________________________________________

EVO GA LJUDI NOVI DIO! KAKO VAM SE SVIĐA? VOTE/COM! 

PUSAAAAA!!!!

Želim ostati tvoja. Zar tražim previše?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora