√ 9.BÖLÜM

57.7K 2.6K 217
                                    

Keyifli okumalar...

**

Işın Hanımın kapısını tıklattım ve gel sesini duyduktan sonra odaya adım attım.

Birden fazla gözün üzerimde olduğunun farkındaydım ama doğrudan Işın Hanımın gözlerine bakıyordum..

"Gel Esmeray! Otur lütfen."

Odaya göz gezdirdiğim zaman bordo renkli dolaplar, bordo bir çalışma masası ve mavi renkle uyum yakalanmış bazı dekoratif eşyalar vardı.

Odadaki diğer gözlere odaklandığım zaman o gözlerden ikisi çok tanıdık geldi bana.

Duhan ve kuzeni Eren...

"Esmeray! Konuya giriş yapmadan önce sizleri tanıştırayım. Büyük ortaklarımızdan biri Eren Bey, diğeri Duhan Bey, senin yardımcı asistanın Alican, diğerleri ise bizim asistanlarımız. "

Bana gülümseyerek anlatım yapan Işın Hanıma gülümseyerek karşılık verdim. Elimi ilk önce Eren'e sonra da Duhan'a uzatarak memnun olduğumu söyledim.

Sırayla herkesle tanıştıktan sonra asistanlar dışarı çıktı ve Işın Hanım odada Duhan ve Eren varken konuşmaya devam etti.

"Bak Esmeray! Buraya Selim Bey'in ricası ile kabul edildin. Biz sana Duhan Bey ve Eren Bey ile bir fırsat tanımaya karar verdik. O yüz..."

"Işın Hanım! Ben kimsenin ricası üzerine buraya gelmedim. Ben bu koltuğa oturmayı çalışarak hak ettim. Ve eğer bir daha torpille geldiğimi ima ederseniz istifamı ederim merak etmeyin. Şimdi daha fazla uzatmadan neden burada olduğumu söyleyin!."

Benim konuşmam bitince odada bir sessizlik oldu. Işın Hanım, Eren ve hatta Duhan bile bana gülümseyerek bakıyordu.

"Esmeray Hanım siz bizi yanlış anladınız. Selim Bey sizin kim olduğunuzdan bahsetmemişti ilk konuşmamızda hatta ben başarılarınız karşısında hayran kaldım. Bu yüzden de sizi rakip şirketlere kaptırmamak için erkenden odanızı ayarlattım. Asıl konuya gelecek olursak Eren Bey ve Duhan Bey kendi şirketleri adına açmadılar burayı. Bu şirketin asıl sahibini sadece Eren ve Duhan Bey biliyor. Eren Bey ve Duhan Bey sizin gibi başarılı bir avukatı kendi ekiplerinde istiyorlar. Bir nevi Özdemir Şirketler grubunun yüksek mertebeli avukatı olacaksınız. Sizin ofisiniz burası olacak."

Canavarların hayatı için çok iyi olan bu fırsat karşısında çok şaşkınım. Buraya gelirken iş bulma kaygısı yaşamışken şimdi altın tepside sunulan bu teklife ne demeliyim.

Duhan ve Eren ile göz teması kurmadan ayağa kalktım ve Işın Hanıma bakarak konuştum.

"Ben biraz bu teklifi düşünmek istiyorum. İzniniz olursa işimin başına geçeyim ben."

Işın Hanım'ın yüzünden bir şaşkınlık ifadesi geçti ama gülümseyerek toparladı şaşkınlığını. Herhalde hemen teklife balıklama atlayacağımı düşünmüştü.

"Tabiki canım. Sen işinin başına geç."

Odadan çıkmadan Duhan ile göz göze geldim ve onun bakışlarının ağırlığı altında kapıdan çıktım.

Kapıdan dışarı çıkar çıkmaz ensemden bir terin süzüldüğünü hissettim. Ellerim buz gibi olmuş ve titriyorlardı. "Stres yapma Esmeray! Stres yok! Sakiniz!" kendime telkinlerde bulunarak odama geçtim.

Sekreterim Sevcan beni elinde bir dosya ile bekliyordu. Ben kendi koltuğuma oturup geriye doğru yaslanarak gözlerimi kapattım ve sessizliği dinledim. Gözlerimi açıp Sevcan'a odaklanınca koltuğa oturmasını işaret ettim. Sevcan koltuğa yerleşince başlaması gerektiğine dair bir ifadeyle geriye doğru yaslanarak dinlemeye başladım.

Minik Kalpler Senfonisi  •TAMAMLANDI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin