♧7♧

10.3K 528 154
                                    

Sabah uyandığımda başımın ağrıdığını fark ettim. Dün düğünde çalan yüksek sesli şarkıların etkisi olabilirdi.

Kısa bi duş alıp aşağı indim. Yoongi masada oturmuş kağıda bir şeyler yazıyordu. Beni görünce ayağa kalktı.
-Günaydın.
+Günaydın. O yazdığın ne?
-Akşam işten gelince yiyeceğim yemekler. Umarım güzel bi şekilde yaparsın.
+Bak tamam. Kurallara uymamız gerekiyor ama ben yemek yapamam. Ne bilim gelirken istediğin yemekleri biyerden al.
- Eunha biz dün bi anlaşma yaptık ve anlaşmanın kurallarına uyman gerekiyor. Anlıyor musun? Bi kural ihlali bütün anlaşmayı bozar.
+Yoongi trafik polisi gibi kural ihlali falan ne saçmalıyorsun ? Allahım yaa.!! Ben yemek yapmaktan anlamam.!

Yoongi bana öldürücü bakışlar atarken birkaç defa omzumu silktikten sonra elindeki kağıdı buruşturdu.

-Haklısın muhtemelen sen hiç bir şey yapmaktan anlamayan, yemeği yapmayı değil yemeyi çok iyi bilen (Aynı bensjsj), beceriksiz birisindir. Sen bu yemeklerin yapmayı geçtim adını bile duymamışsındır. O yüzden istemez yapma. Haa dur bi sorim  makarna yapmayı biliyorsundur heralde?

Yoongi'nin sözleri taramalı tüfek gibi kulaklarıma doluştu. Cidden kurduğu cümleler ağırdı. Hem ben kim beceriksiz olmak kim? Çiğköftenin yanına çilekli süt gibi zıttık birbirimize. Aynı zamanda makarnanın alasını yapardım ben. İtalyan şefler bile beni örnek alırken onun istediği yemekleri mi yapamıcak mışım? Hala bana kaşlarını kaldırmış cevap istercesine bakıyordu. Sinirle çıkıştım .

+ Kim beceriksizmiş gösteririm ben sana. Gıcık Hergele. Bakma öyle, yapcam. Hem de hayatında yediğinin en güzeli olcak. Tabağını bitirdikten sonra elini yalıcan . Ver bakım şu kağıdı!!

Elindeki buruşmuş kağıdı aldım.
*Tabuli
*Cabrese Salad
*Balık Çorbası
*Biftek Waffle

+Bu ne böyle yaa? Tek anladığım balık ve çorba.
- Bakalım becerikli karıcım. Elimi yalıcak mıyım?  Görücez. Ben çıkıyorum.

+Tamam. Bay bay.

Yoongi de az değildi hee. Bıyık altından bu halimden çok keyif alıyormuş gibi gülüyordu. Paltosunu alıp çıktı.

Ben hala elimde duran kağıda bakıyordum. Yaa her şeyi anladım da "Biftek Waffle" nedir abicim yaa. Odamdan telefonumu da alıp mutfağa geçtim.

********************************
Umarım begenmissinizdir. Biliyorum çoook uzun zaman oldu ama olsundu. Kendimize iyi bakın. Vote ve yorumları unutmayın. 😘 VE yeni bölümün ne zaman geleceği bilinmiyor. Ama bayaa sonra gelir.bb

324 kelime😘😗

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin