Mutfak olduğunu düşündüğüm yer sanırım mutfak değildi çünkü daha kapıya yaklaşmadan Yoongi beni başka bir yere çekiştirmeye başladı.
Kapıdan içeri girdiğimde şirin ve küçük bir mutfakla karşılaştım. Salondaki gibi burdaki ana renkler mavi ve beyazdı.
Kendi masaya oturup bana bakmaya başladı. Bu durumda ona harika bir kahvaltı hazırlamam gerekiyordu di mi?
Bana öpücük atıp güldü. Muhtemelen son yemek yapma olayından sonra bana pek güvenmiyordu. Eh biraz haklı olarak...
Gözlerimi devirip buzdolabını açtım. Çok fazla bir şey yoktu ama idare ederdi. Sonuçta sonsuza kadar burda kalmıcaktık.
Peynir,zeytin, reçel gibi kahvaltılıkları çıkardıktan sonra birkaç yumurta çıkardım. Tost ekmeğinden de birkaç dilim aldım.
Dilimlerin içini yapabildiğim kadar düzgün bir şekilde kalp yapmaya çalıştım. Ve bence oldu da. Bence...
Geniş bi tava çıkartıp ekmek dilimlerini koydum. İçindeki kalplere de yumurtaları kırdım.
Onların kızarmasını beklerken hızlıca güzel bi salata hazırladım.
Ocağın altını kapatıp her şeyi masaya koydum. Yoongi için daha iyilerini yapmak isterdim ama elimden ancak bu kadarı geliyordu.
Masaya bi göz attı. Ve beğenmişçe başını sallayıp gülümsedi. Senin gülüşünü yerim bee😍😍.
Birlikte yemeğe başladık. Ya bir insanın yemek yerkenki hali bile bi kadar güzel olur mu yaa💓.
Kahvaltıyı bitirdikten sonra sofrayı toplamama yardım etti. Ve salona geçtik.
"Güzel bir film açıyorum."
"Tamam."
"Şey. Romantik bi film. Seversin diye düşündüm."
"Hayııır..."
"Niye? Genelde kızlar aksiyon,bilim kurgu ya da korku filmlerini pek sevmez.(yo ben çok severim🌚🌚)
"Romantik filmler sıkıcı oluyoo. Hem kızlar hakkında cahil insanlar gibi genel yorumlar yapman yanlış. Ayrıca ben aksiyon filmlerini çok severim."
Sonuçta onun gözünde hastayım değil mi? O zaman etkilerini de göstermem gerekiyordu.😏😉
"Peki. O halde 'Hızlı ve Öfkeli 8' e ne dersin?"
"Hızlı ve Öfkeli 8 derim." ~ve okuyucular kitabı şikayet etti.~
Bana sanki ona lezbiyen bir porno starı olduğumu söylemişçesine baktı.
"Tamam baya kötü oldu." Dedim gözlerimi kaçırarak.
"Baya..." diyerek kafasını salladı.
"Şey ben onu izledim. Ama şeyi izliyebiliriz: Ajan XxX "(Güzel film. Tavsiye ederim. Kris'ciğimiz oynuo😊.)
"Tamam. Açarım." Diyip vitrinin içinden laptopu çıkardı.
Filmin fragmanı izlemiştim ve gerçekten de hoşuma gitmişti. Tabi izlemeye pek vakit olmamıştı .
Yoongi laptobu açarken elimi karnıma götürdüm ve yüzümü buruşturarak inledim.
Yoongi hemen bana dönüp "Noldu?!" Dedi. Ay kıyamam ya . Aşkım nasıl da endişelendi?!
"Şey. Hastayım ya. Ondan ağrıyoo." Diyip koltuğun içine iyice gömüldüm.
"Pe-peki. Na-napiyim. Yani napmak gerekir bu a-acıyı kesmek için?!" Diye sordu heyecanla.
"Aslında varsa sıcak su torbasına su koyup ısıtabilirsin. İyi gelio ve ağrı kesici de getirebilirsin."
"Tamam. Tamam sen burda dur. Kalkma ben to-torbayı hazırlıyim. Bakim ağrı kesici var mı diye. Tamam mı ? Hemen geliyorum sakın kalkma." Diyip hızlıca mutfağa gitti.
Ben de onu bu endişeli hallere sokmayı istemizdim ama bi kere söyledim o yalanı...
Peki onun gözünde hastalığım bittikten sonra nolcaktı? Off. Buna alışmam gerekiyordu. Sonuçta bizim gibi çoğu çift bunu yapıyordu. Hem de evliliklerinin ilk gecesinde. Doğal yani... Acaba annemden tavsiye alsam mı diye düşündüm ama sonra o söylediği şeylerle beni kasar diye bu fikri hemen aklımdan sildim. Korkcak bişey yoktu. Derin bi nefes aldım ve kendimi sakinleştirmeye başladım.
O sırada Yoongi geldi.
Hemen torbayı ayaklarımın altına koydu. Ama çok sıcak olduğu için hemen geri çektim. Bu sefer de havlu getirip üstünü sardı ve böyle koydu.
O benimle dikkatle ilgilenirken ben de bu dönemim bittiğinde ne bok yiyeceğimi düşünüyordum...
***************BILIOM COK GEÇ GELDİ AMA OLSUNDU. PLS SÖVMEYIN ACAYIP ISIM VARDI. BASKA BI LISEYE GECICEM VE NAKIL ISLERI FELAN VARDI.500 KELIMEYLE YETININ ARTIK.
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
OY SINIRI +230 YORUM SINIRI +200
YB NE ZAMAN GELIR VALLA BILMIOM AMA SIZLER ICIN EN KISA SUREDE BEYBILER😘😘
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴
UMARIM BEGENMISSINIZDIR BEYBILER VEE 71K ICINDE BOLCA OPULDUNUZ 😘😘😍😗😚😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .