27K OLMUŞUZ😊😊😊 HARİKASINIZ YAA.
YORUMLARINIZ VE OYLARİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER 😍😘😍. HİKÂYEYİ İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIMDA SADECE BUNU OKUYAN KİSİLERDİNİZ AMA ARTIK SİZİ AİLEM OLARAK GÖRÜYORUM. SİZİ CİDDEN ÇOK SEVİYORUM BEYBİLER 😍😍😘İUİ OKUMALAR 😍😍😍💋💞💋💋💞💋💞🤦🏽♀️🤦
********************************
Eunha'nin Ağzından
Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece benimsin. Sadece...Yaa kafayı yicem. Şimdi bu bi aşk itirafı mı yoksa onun karısı olduğumdan dolayı gerçekleşen sahiplenme duygusu mu?
Ben gözlerimi hala Yoongi'den alamıyordum. O da bana bakıyordu. Acaba ne düşünüyor?
"Demek sadece seninim.""Evet sadece BENİM."
"Hı. Tamam. İyiymiş." Diye saçmaladım. İyiymiş ne demek ya.
Utanarak başka yerlere bakmaya başladım.
"Biliyor musun? Üstünde giydiğin şeylerin renkleri sana çok yakışıyor. Pembe,mavi, sarı... Şimdi onlara kırmızı da eklendi. İyice emin oldum." ,,,bilerek beni utandırmaya çalışıyordu.
Konuyu değiştirmeye çalışarak:;
"Neyse valizlerimiz nerde?"Şaşkınca bana baktı. Sonra birden gözleri büyüdü.
"Bilmiyorum ki seni ararken ya o dükkanın önünde unutmuşumdur ya da yanıma alıp bir yerde bırakmışımdır." dedi.
"NE?!NE DEMEK BIRAKMIŞIMDIR?! YAA YOONGİ BÜTÜN KIYAFETLER ONDAYDI?!! NE GİYCEZ TATİL BOYUNCA?!HADİ ALIŞVERİŞE ÇIKALIM DESEM YENİ ÇIKTIK. ÇOK MASRAF OLUR?! HEM DE HERŞEYİ ALMAK UZUN SÜRER.!!? YOONGİ NE bok YİCEZ BİZ HA?!?"
"Eunha sakin olur musun lütfen?! Olmazsa annemlere haber veririz. İkisi birden hazırlarlar bu akşama. Biz uğraşmayalım. Yarın sabaha kargoyla gönderirler. Bugün idare ederiz otelde.",,deyince mecburen onu onayladım.
Çarşıdan çıktığımızda yoldan bi taksi tutup zaten yakın olan otele kısa sürede vardık.
Otelimiz çok güzeldi. İçi bir saray gibi donatılmıştı. Her şey harika gözüküyordu.
Önceden yaptığımız rezervasyonla odamıza hemen çıktık.
Asansöre bindiğimizde sadece ikimiz vardık. Ayy buralar çok mu sıcak oldu?! Bana mı öyle geliyor?! Yoongi'ye göz ucuyla baktığımda o da bana bakıyordu. Aynanda gözlerimizi kaçırdık.
Çok heyecanlıydım. Ama neden?! Sonuçta balayımızda diğer çiftlerin yaptıklarını yapmıcaz ki!!? O zaman bu heyecan nerden geliyor?!!
Kata geldiğimizde indik. Yoongi kartla kapıyı açıp içeri girerken ben arkasından yürüyordum.
Kartı komidinin üstüne koydu ve birlikte odayı gezmeye başladık.VI.P. BALAYI ODASINA aldığımız için odamız diğerlerine göre daha iyi, büyük ve şıktı.
Yoongi kendini hemen yatağa attı. Ben de koltuğa geçtim. Bana baktı. Niye bakıyorsun?! Bakışıp durduk. Gözlerini ilk kaçıran ben oldum.
"Şey o zaman duşa da yarın gireriz kıyafetler gelince." Dedi.
"Ta-Tamam... AA! Biz annemlere haber vermedik. Kıyafetler nasıl gelecek?!" Deyip hemen annemi aradım ve olanları anlattım.
Nedense kızmayıp hemen kabul etti. Telefonu kapatıp arkamı döndüğümde mışıl mışıl uyuyan bir adet Yoongi'yle karşılaştım.
Yatağın bir köşesine kıvrılmıştı. Yanına gittim. Yaptığım şey ise onu izlemek oldu.
Yoongi gerçekten çoğu erkeği kıskandırabilecek bi yakışıklılığa sahipti.
Bi süre daha onu inceledikten sonra yüzünün nerdeyse her detayını ezberledim.
Şimdi acaba onu uyandırıp koltuğa yatırtdıktan sonra ben yatağa mı uzanim?! Yoksa o burda yatsın ben mi koltuğa geçim?!
Ben bunu düşünürken Yoongi'nin uyandığını gördüm.
"Eunha niye orda dikiliyorsun?! Yatsana.",, dediğinde ben daha konuşmadan kenara çekildi.
Ne yani yanına mı yatcam? Ben ona öyle öküzün trene baktığı gibi bakarken birden kolumu tutup beni yatağa doğru çekti.
Nolduğunu anlamadan bi kolunu boynumun altından geçirdi. Diğer kolunu da belime koyup kendine daha çok yakınlaştırdı.
Kafama öpücük kondurup tekrar uykuya daldı.
O rahatça uyurken ben burda heyecandan ölüyordum. Onunla ilk defa bu kadar yakındık. Ve benim ne yapmam gerektiğim hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Daha da sıkı sarıldı. Off kokusu cidden beni sarhoş ediyordu. Sırf bu kokuyla bile rahatça uyuyabilirdim.
Biraz sakinleştikten sonra yavaşça ve Yoongi'nin uyanmamasını dileyerek kolumu ona sardım. Ve büyük bir nefes verdim.
Zaten onun huzur verici benliği ile uykuya daldığımı bile anlamadım.
*****************************************
NABER BEYBİLER?! BÖLÜM NASIL?! ACABA YARIN NELER OLUCAK? BU BALAYI BÖLÜMLERİNİ EĞLENCELİ YAPMAK İSTİYORUM. YB+120 OY +120 YORUM. BB. ÖPÜLDÜNÜZ 😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .