Dudaklarını emmeye başladığında hala transta gibiydim. Beni daha deminki gibi kucağına aldığında işimizi arabada halletceğimize inanamıyordum.
Elleri kalçamda geziniyor, daha fazlasını istiyordu.
Tişörtümü çıkardığında göğüslerime açlıkla bakıyordu. Sütyenin bıraktığı açıklıktan emmeye başladığı zaman nefeslerim hızlandı. Arabada ya da evde. 2 dakika önceki düşüncelerimin aksine şuan nerede olacağı benim için pek fark etmezdi.
Aniden çalan telefonun zil sesiyle yerimde sıçradım. Ona ve yapıcaklarına o kadar çok odaklanmıştım ki arabanın içinde yankılanan ses beni irkitmişti.
Yoongi açma dercesine bakıyor, devam etmek için bana gözleriyle yalvarıyordu.
Telefonuma uzandığımda arayanın Mina olduğunu gördüm. Yoongi'ye dönüp "Mina arıyor. Bakmam gerek." dedim ve çalan telefonu açtım.
Yoongi'nin Ağzından
Salak telefon yüzünden bütün hayallerim suya düşmüştü,resmen bütün anın içine etmişti. Arayan kişinin Mina olduğunu söyleyince iyice kudurmuştum. Sırf yapacakları dedikodular için onu kaşıyamamıştım.Aslında bunu derken farkında olmadığını biliyordum. Çünkü benim tanıdığım Eunha hayatta öyle bir şey diyemezdi. Utanırdı ki hemencecik.
Eunha telefonda düşünceli bir şekilde konuşurken onu dinledim.
"İ-iyiz. Hiç öyle o-oturuyoruz. Sen?"
Söylediği yalanla sırıtıp ona baktım. Yalan söyleme konusunda cidden iyiydi bu kız.
"..."
"Bugün mü?"
"..."
"Evet bizim için de yarın daha iyi olur."
"..."
"Tamamdır o zaman. Görüşürüz."
"..."
Telefonu kapatıp bana baktı.
"Nolmuş,nolmuş? Ne bizim için yarın daha iyi olur?" diye sordum merakla.
O ise benim halime güldü. Bi yandan ona kızarken de, hep gülmesini istedim. Gerçekten sadece o gülüşü için bile ölebilirdim.
"Minalar bizi yarın akşam yemeğe davet ediyo. Ne zamandır görüşmüyorduk onlarla iyi olur diye düşündüm." dedi.
"Jungkook'la onların birlikte olduğuna inanamıyorum. Mina gibi narin bir kız nasıl onun gibi bi kütükle çıkabilir aklım almıyor cidden." dedim dürüstçe.
Jungkook tuhaf biriydi. Yani değişik bi yapıya sahiptir. Güldükten hemen sonra ağlıyabilir. Çok da enerjiktir. Acaba Mina onunla nasıl baş ediyodur?
"Öyle demesene en yakın arkadaşının arkasından. Gayet de çıkarlar yani. Mina güzel, çekici, Jungkook yakışıklı, tatlı. E birbirlerini de seviyorlar. Daha ne olsun?" diye yanıtladı benim canım karıcım.
Sonra biraz düşünür gibi yapıp dışarıya baktı. Kaşları hafif çatılmıştı.
"Acaba onlar da diyor mudur, Eunha böyle bir öküze nasıl baktı diye?" diye sordu. Gülmemek için kendini zor tutuyordu. Dalga geçiyordu benimle aklınca.
"Eunha'cım bütün bu olanlar bana öküz demenle başladı hatırlıyorsun değil mi?" diye hatırlattım.
"Tamam tamam sustum." diye dudaklarını büzdü. Sen biraz daha devam et dudaklarını büzmeye bak neler oluyor Eunha Hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .