Helöö
Biliyoruz ki finale az kaldı
Bu yüzden yeni bi hikayeye başlıyorum
Acaba kimle alakalı olucakk?
Suanlik CHANGE ve SECRET LOVE askida
Önceki bölümde oy sınırı gecilse de yorum sınırı geçilmedi. Gerçekten sadece "yb" yazsanız bile yeterdi bana.
Neyse bölüme geçelimmmm
****************************************
Demek oyun oynamak istiyorsun Yoongi Bey. Oynayalım o zaman...
Onu sertçe duvara ittirdiğimde nefes nefese kalmış bir şekilde bana baktı.
Dudakları öpüşmekten kızarmış, gözleri koyulaşmıştı.
Onu duvara yaslayıp tekrardan dudaklarına yapıştığımda bi süre öyle kaldı. Onu duvara ittirdiğimde sanırım yapmak istemediğimi zannetmişti.
O kısa sürenin ardından o da karşılık vermeye başladı.
Bir elim onun boynundan destek alırken, diğer elim vücudunda gezintiye çıkmıştı. Ellerim omuzlarında, saçlarında geziyordu.
Parmaklarım tişörtünün ucunu yavaşça kaldırıp karın kaslarını okşamaya başladı.
Sanki ben bilincimi yitirmişim de vücudum benden habersiz hareket ediyordu.
Öpücükleri dudaklarımdan boynuma doğru kaymaya başladı. Ben de kafamı geriye atarak ona daha fazla alan açtım.
Elim yavaşça aletine doğru kaydı. Okşadığımda boynumdan ayrılan dudakların nefes alışı hızlanmıştı.
Onun böyle tepki vermesiyle sırıttım. O benim pantolonumun fermuarını açmaya çalışırken ben de onun tişörtünü çıkartmaya çalışıyordum.
Üstünü çıkartıp pürüzsüz tenine baktığımda ona doğru ilerlicektim ki donmama sebep olan şey kapının çalması oldu.
Gözlerimizi kocaman açmış Yoongi'yle birbirimize bakıyorduk.
"Eunha kızım iyi misin? Su sesi çıkmıyor hiç." diye soran annemin sesiyle kaşlarım iyice çatıldı. Hay sikim kapıyı da kilitlememiştim. Yani annem istese şu an içeriye girip bu halimizi görebilirdi.
Yerden hemen Yoongi'nin kıyafetini alıp giymesi için suratına attım. O ise üzgünce üstünü giyiniyordu. İşi halledemediğimiz için suratı asılmıştı.
"İ-iyiyim anne. Ş-şey bacaklarımı jiletliyordum da suyu kapattım ondan." diye sallıyıverdim.
"Kızım ne ara jilete geçtin sen? Ağdaya devam etseydin ya. Hem jilet daha kalın çıkartıyor. " diye bilmiş bilmiş konuştu.
Ben de o sırada Yoongi'nin yanında bu konuları konuştuğumuza inanamayıp kafamı yere indirdim. Şu an utançtan ölüyordum resmenn.
"Ağda çok zorlu olduğu için bıraktım annecim. Jiletle iki dakkada alabiliyorum. Daha kolayıma geliyor." dedim içinde bulunduğum ana küfrederek.
Kafamı hafif kaldırıp Yoongi'ye baktığımda gülmemek için dudaklarını birbirine kenetlemişti.
Salak eğleniyordu bu hallerimden dolayı.
"Tamam kızım hadi çabuk çık. Gitcez biz birazdan."
"Tamam anne. Çıkıyorum birazdan!"
"Ha bu arada yakışıklı damadım nerelerde biliyor musun?" demesiyle gözlerim kocaman açılmış bir şekilde Yoongi'ye baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .