YAA AKLIMA BİSEYLER GELMİO!!FİKİR VERİN ECCÜK 😫😣😥💝💞🤦🏽♀️. BU ARADA BEKLİYENLER İÇİN SMUT YAKINDA BEYBİLER 😏😏😉. NEYSE İİ OKUMALAR.😍😘😘😍😍💋💞
********************************
Yoongi odadan çıkınca üstüme rahat biseyler giyinip hafif bir makyaj yaptım. Ayağımada sandeletlerimi giyip aşağı indim.Onu gördüğümde telefonla konuşuyordu. Yanına doğru gittiğimde beni gördü. Telefonu telaşla kapattı. Niye bu kadar endişelendi ki bu şimdi.?,
Yanına geldiğimde ayağa kalktı.
"Kiminle konuşuyordun aşkım?!""Hi-Hiiç... Şey. Iı... Bizim şirketten biri de tanımazsın sen... Ne-Neyse şey kahvaltıya geçelim mi?"
"Tamam. Oluur."
Nedense söylediğine pek inanmamistim. Ama yine de pek uzatmadım. Sonuçta beni ilişkimiz daha yeni başlamışken boynuzlıcak değil di mi?! Di mi? Hem ben ona güveniyordum. O bana aşıktı. Ve Yoongi öyle bir şey yapabilecek türden biri değildi.
Otel görevlisi(vale kelimesi burda pek kullanılır mı emin olamadım. Siz nasıl isterseniz...) arabamızı otelin önüne getirdiğinde mesafe kısa olmasına rağmen Yoongi elini elime kenetlediginde bana gülümseyip dudağımın kenarını öptü. Ben de ona gülümsedim.
Arabaya geçince pek konuşmadık. Kahvaltı için nereye gideceğimizi bilmiyordum ama Yoongi'nin iyi bir yer seçeceğini az çok tahmin edebiliyordum.
Ben güzel bir restorant beklerken karşılaştığım şey renkli , tatlı mı tatlı , bir ev oldu.
"Burası nere?" Diye sordum merakla...
Cevap vermek yerine o kalp durduran gülüşlerinden birini bana yolladı.
Parmaklarını parmaklarıma dolayıp evin mavi renkli kapısına yöneldi.
Ben ona hala sorarcasına bakıyordum.
"Ben düşündüm ki otel bizim balayımız için pek uygun değil. Sonuçta orda dışarı çıkmadan pek birşey yapamıyoruz. Burasını ben seçtim. Yani bu evi. Bana otelden daha cazip gözüktü. Her yemek yemeye çıktığımızda sana bakan o lanet heriflerin olmasından nefret ediyorum. Burda yemekleri ve diğer işleri birlikte yaparız diye düşündüm. Hem burası baş başa kalmak için daha güzel ve daha sessiz bi ortam." Derken bana yaklaştı. Baş başa kalıp napicaktik ki yaa. Şey mi?! Üff.!Elini belime koyup beni kendine çekti. Baş parmağıyla yavaşca okşadı.Dudaklarımı tutkulu bir şekilde öptükten sonra alnını alnıma yaslayıp burnunu burnuma sürttü.
"Merak etme, düşündüğün şey hemen olmıcak."Farketmeden tuttuğum nefesi bıraktım. Rahatlamıştım valla(bunuda imana getirdim oh!🤣🤣).
Boynuma narin bir öpücük kondurdu. Yalnız söylediği şeyle beni ne kadar iyi hissettirdiğini bilemezdi.
"Tabi bu düşündüğün şeyin yakın bir zamanda olmıyacaği anlamına gelmiyor." Diyip kulak mememi hafifçe ısırdı.
İçimden 'ısırcaksa kulak mememi ısırsın , diğerlerine dokunmasın...' diye geçirdim.
Ama biliyordum ki o gün geleceğinde göğüslerimle de kalmayıp daha nice yerlerime dokunacağını...
Boğazımda düğümlenen yumruğu çözmek için sert bi şekilde yutkundum.
Bu korkan halimi anlamış olacak ki;
"Neyse bence evi gezelim. Çünkü beğenmen için gerçekten çok uğraştım." Diyince evin içini acayip merak ettim.Dışı zaten nerdeyse en sevdiğim renklerden oluşuyordu. Yoongi arkama geçip bir elini gözlerimin üstüne koydu. Elini havaya kaldırırken ellerinin bile mükemmel olduğunu düşündüm.
Kapıyı açıp anahtarı cebine attığını hissettim. Beni içeriye doğru yönlendirdi.
Elini yavaşca çekti. Gördüğüm şeyle donup sadece hızlı olan kalp atışlarımı duymam bir oldu...
****************************************
SİZCE NE OLDU? KÖTÜ MÜ YOKSA İYİ BİR ŞEY Mİ?YOONGİ'NİN AKLINDAN NELER GEÇİYOR?
YB GEÇ GELDİĞİ İÇİN SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEK İSTEMEDİM.
KISA AMA YETİNCEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM.
SADECE YORUM SINIRI +250 .
ÖPÜLDÜNÜZ 😍😘😍😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .