∆34∆

3.9K 156 17
                                    

Karnıma gelen ıslaklıkla hafifçe gözlerimi açtım. Kasıklarımdaki ağrıyı aldırmadan doğrulmaya çalıştım ama sadece çalıştım. Çünkü Yoongi'nin kafası karnımın üstündeydi,bi kolu yatağa genişçe açılmış, diğer kolu ise belime sıkıca sarılmıştı. Ve salyaları akıyordu. Şuan salyaları akmasına rağmen uyurkenki hali gerçekten çok tatlıydı hele o dağınık saçlarıyla. Ellerimi dağınık saçlarına götürdüm ve yavaşça içinden geçirdim. Çok yumuşaklardı...

Hafif kıpırdanınca elimi hemen çektim. Kafasını kaldırdı ve etrafa bakındı . Gözleri yarı açıktı . Dudaklarını yalayıp kafasını sonunda bana çevirdi. İlk önce sakince baktı sonra gözlerini ovuşturdu . Tabi ben de o sırada eriyordum...

Sonra dudaklarının kenarları hafifçe kıvrıldı. Şöyle bi yanaştı. Alnıma yumuşak masum bi öpücük kondurdu. Öpücüğün verdiği huzurla gülümsedim. "Nasıl hissediyosun?" diye sordu. Aslında kasıklarım biraz ağrıyodu ama abartılacak bir şey yoktu. "Harika."deyip gülümsedim. Artık tamamen onun olmuştum. Gecenin her detayı hala aklımdaydı. Bana dokunuşu, inlemeleri,bedenlerimizin tek bir vücut oluşu...

"Sen nasıl hissediyosun peki?" diye sordum. Cidden merak ediyodum, acaba yanlış bi şey yaptım mı ya da ne bilim tamamen doruğa ulaştı mı diye. Ben bu soruyu sorunca gülümsedi. Ağzını yerim seninn.

"Dün gece hayatımın en muhteşem gecesiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dün gece hayatımın en muhteşem gecesiydi. " diye fısıldadı. Söylediği şeyin mutluluğuyla boynuna sokuldum. Biraz daha birbirimize sarılı bir şekilde yattıktan sonra ikimiz de duşa girip aşağıya indik. Birlikte çok güzel bi kahvaltı hazırlamıştık. Bana bir kaç çocukluk anısını anlatıyordu. Kahvaltımızı bitirip sofrayı topladıktan sonra otele geri döndük.

Bugün balayımızın son günü olduğu için daha eşyalarımızı toplamamız gerekcekti. Eşyalarımı bavula yerleştirirken olanları düşündüm. Balayına çıkarken bu kadar şey yaşıyacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Resmen Yoongi ile birbirimizi seviyorduk. Buna hala inanamıyordum. Ona içten içe saydırdığım günler, tartışmalarımız.. Zorla evelendirilen bi çifttik biz. Ne aşk vardı bu evliliğin başlangıcında ne de mutluluk.

Peki ya şimdi... Ailem sayesinde hayatımın aşkıyla tanışmıştım. Yoongi'mle. Biz onunla şey bile yapmıştık ayyyy çıldırıyorum. Annem duysa nasıl havalara uçar diye düşündüm, sanki o yapmış gibi. Yoongi'nin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.

"Ne düşünüyosun öyle?" diye sordu. Hemen ekledi:"Beni di mii?" . Ardından sırıttı. " Hee Yoongi seni düşünüyorum. Diyorum ki ah bu ne kadar harika bi adam." Anlamaması için uyduruyomuş gibi söyledim. Onunla dalga geçtiğimi anlayınca üstüme doğru gelmeye başladı. "Senin dün geceden sonra biraz aklın şaşmış sanırım. Çok mu etkisinde kaldın?"diye sırıtınca omzuna bitane geçirdim. " N-Ne etkisinde kalcam be! S-Sadece ..." "Sadece ne Eunha?"diye iyice duvarla arasına aldı beni. Ortamın sıcaklığından rahatsız olup ittirdim onu." Hadi eşyalarını çabuk hazırla bu ne böyle bavulun daha çeyreği bile dolmamış, çok uyuşuksun. " diyip sıyrılmaya çalıştım. Yoongi de kaçmaya çalıştığımı anlayınca daha fazla üstelemedi. " Bana yardım et de çabuk bitsin bari uçağa yetişelim. " dedi.

Ben de ona yardım etmeye başladım. Her aldığım kıyafette ona ne kadar yakışcağını düşünüp katlayıp bavula koyuyordum. İşimiz bittiğinde hazırdık. Antalya gerçekten güzel bi şehirdi sadece biraz fazla sıcaktı. Burayı gördükten sonra Türkiye'ye bi daha gelmeyi aklımın bir köşesine yazdım.

Havaalanına geldiğimizde evime dönceğim için çok heyecanlıydım. Annemin soracağı bi ton sorunun cevaplarını uçakta düşüncektim. Ayrıntılarını felan. Çünkü o işi hallettiğimizi söylemek istemiyordum . En azından hemen.

Uçak havalanırken Yoongi elimi tuttu ve gülümsedi, ben de ona gülümsedim. Cam kenarında oturduğum için dışarıyı rahatça izliyebiliyodum. Yoongi'nin kafası omzuma düşünce tatlı kocama bakıp kıkırdadım. Bebek gibiydi aynı. Uzun bi yolculuk olcağından ben de kafamı onunkinin üstüne koydum ve tekrardan yaşadığımız bütün anıları düşündüm. Ne zaman aşık etmişti bu adam beni kendine? Gerçi bahsettiğimiz kişi Yoongi'ydi.

Gözlerim yavaş yavaş kapanırken Tanrı'ya bir kez defa şükrettim. Bu harika adamı karşıma çıkardığı için...

***************************************************************

HELLÖÖ. NASILSINIZ CANLARIM?? BÜYÜK Bİ İHTİMAL HİKAYEMİ UNUTTUNUZ AMA UMARIM OKUMAYA DEVAM EDERSİNİZ ÖNCEKİ BÖLÜMDE BELİRTMİŞTİM BAZI OLAYLAR YAŞADIĞIMI HALA DEVAM EDİYO DA. HEPİNİZDEN TEKER TEKER ÖZÜR DİLİYORUM HİKAYEME NE ZAMANDIR BÖLÜM ATMADIĞIM İÇİNN.BİAANN.

SİZİ SEVİYORUM BUNU UNUTMAYIN VE ÖPÜLDÜNÜZZ😘💕😘💕😘💋

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin