Tabii ya diye düşündüm içimden (birçoğunuzun da bildiği gibi). Özel günümde olduğumu idda edersem belki biraz anlayış gösterebilirdi. Peki ya hasta numarası yapacağım 5-6 günden sonra nolcaktı?
Aslında Yoongi'yle olmayı ben de çok isterdim. Onun bana dokunmasını, bekaretimi almasını'ona ait olmayı...
Ama korkuyordum işte. Sex'le ilgili az bilgim var diyip yalan söylemicem tabiki de. Zamanında ben de ergen oldum ve doğal olarak böyle konuları merak ediyordum. Okuduğum çoğu kitapta da ister istemez karşılaşıyordum. Ki ordakilerde genelde ilk birlikte oluşlarında canlarının yandığıyla ilgili acı duygulardan bahsediyordu. İlkinde genellikle acı,zevkten daha üstün olan bir duyguymuş. İçimden' Umarim benim ilkim ordakiler gibi çok acı vermez.' Diye düşünüp dikkatimi Yoongi'ye verdim.
Bana 'Lütfen beni de anla...' dercesine bakıyordu.
Hemen nerdeyse 1 hafta boyunca söyliyeceğim yalanın konusunu kocama açıklamış oldum.
"Yo-Yoongi. Ba-bak. Şu an istesen de birlikte olamayız. Be-ben..."derken gözlerimi kaçırıyordum.
Omuzlarını düşürüp"Şey... Hasta mısın? Şu kadın şeysinden..."
Hafifçe başımı salladım. Üzgünce iç çekti.
"Peki ne zaman başladı? Yani ne zaman oldun tam olarak?"Ne zaman olim acaba? Üff!!! Düşündüğüm şeye bak yaa?! Resmen ne zaman adet olsaydım diye düşünüyorum.
Zamanımın tamamını kullanabilmem için daha yeni olmuş olması gerekiyordu.
"Bu...Bu sabah . E-Evet. Bu sabah oldum. Yani sen aşağıda beklerken fark ettim."
"Anlıyorum..." derken başını olmasından biraz daha yavaş olarak salladı kafasını. Ellerini ceplerine koyarken dudaklarını büzüştürüp üfledi.
Az önce ben hazır değilim mi demiştim? Çünkü şu an kendimi o büzüşen dudaklara bakarken aklımdaki o sahneleri silmekle meşguldüm.
"Peki yani bu şey..."
"Yoongi. Lütfen daha fazla soru sorma. Karın olsam bile bi... bi kızım ve utanıyorum işte." Derken dudagımı dişledim ve kafamı eğip ayaklarıma doğru bakmaya başladım. Zaten kafamı yukarı kaldırıp bakacak halim yoktu. AYYY!!Bu aralar bana bişeyler oluyo...Püff!!
"Isırma bi yerlerini! inadına yapıyormuş gibi karşımda sınıyorsun beni resmen." Deyip küçük çocuk gibi öfkelenince istemsizce güldüm.
O da bana güldü. Senin gülüşünü yerimm yaa. Yakışıklı kocam benim.
Bana doğru gelip az önce olan sarılmamızı tekrarladı. Dudaklarını onu tatmin edecek bir şekilde öptüm.
"Şey aslında sana göstermek istediğim bir şey daha var." Diyince merakla kaşlarımı kaldırdım.
Tövbeee şimdi böyle şeyleri konuştuktan sonra ne göstercek ki yaa?!! Fifty Secrets Of Yoongi gibi bir şey olmasın da yani . Ay korktum şu an kırbaç felan... Yok yok Yoongi'm yapmaz. Yani umarım...
Bölüm sonu...
Bu süprizlerde bi bitmiyor kardeşim di mi ama ya??
Acaba bu sefer noldu?
Ve merak edenler için hasta olduğu günleri uzun uzun yazmıcam kısa kesçem.
Çünkü sonuçta asıl bomba bittikten sonra gelio diğil mi?!
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
Ve üzgünüm ama sınır +150 oy ve +250 yorum. Ben sizin için milletten internet dileniorum. Siz de benim için bunu yapın bari.
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴
Neyse umarım bu bölümü beğenmişsinizdir...Sizi seviyorum Beybiler. ÖPÜLDÜNÜZ😍😘😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .