Merhaba canlar nabersiniz??
Min Azgın Yoongi'yi mı tercih edersiniz yoksa kızgın olanı mı ??
Düşüncelerinizi bekliyorum.😘Eunha'nin Ağzından
Yoongi ile yemeklerimiz bittikten sonra odalarımıza çekildik.Ne kadar da ekşınlı bı gün olmuştu öyle. Ama sonuç olarak istediğimi elde etmiştim. Yoongi beni kıskanmıştı. Hem de bal gibi. Aslında sadece sarılmıştık yine de kıskanmıştı. Sen daha dur Yoongi... Ben sana daha neler yapcamm...
Yoongi'nin Ağzından
Yatağa uzandığımda başımın ağrıdığını fark ettim. Derken aklıma bişey takıldı. Mark denen lanet yakışıklı piç yeni evimizin adresini nerden bulmuştu.? Ya da Eunha'nin kaza geçirdiğini nerden öğrenmişti? Yoksa Eunha mı söyledi? Yok canım kız korkuyla hangi ara arasın söylesin??Aklıma hiç bir cevap gelmiyordu. Dayanamayıp Eunha nın yanına gitmeye karar verdim. Acaba uyumuş muydu?
Kapısını hafifçe tıklattım. İçerden ses gelmeyince endişelenip odaya girdim.
Benim ki gibi küçük bir odası vardı. Dolabının kapağı açık kıyafetlerinin büyük bir çoğunluğu yerleştirilmişti.
Gözüm yatağa doğru kaydığında ağzım kendi kendine açıldı.
Melek gibi uyuyordu. Nefes alış veriş sesi ritimliydi. Arada kıpırdanıp duruyordu. Çıkardığı mırıltılar ise beni benden alıyordu. Yanına yavaşça yaklaşıp elimi yanağına yaklaştırdım.
Ürkekçe yanağını okşadım. Çok yumuşaktı. Pamuğa benziyordu. Uyancak diye ödüm bokuma karışıyordu.
Gözüm yana kaydığında içimden 'HASSİKTİR' dedim. Komidinin üzerinde kırmızı , büyük , lanet bir sütyen vardı.
Biyerlerde kadınların yatarken sutyenleri sıktığı için çıkardığını duymuştum. Yuhh!! Eunha'nın kafam kadar memesi mi vardı? Diye geçirince memelerini düşünmeden edemedim. Off ne düşünüyorum ben ya?!?
Elim yanağından ayrılıp sütyene kaydı. Cidden baya büyüktü.
O koku sütyenden mi geliyor yoksa ben mi öyle alıyorum?! Merakımla burnumu sütyene yaklaştırıp kokusunu içime çektim.
Ohh çok güzel kokuyordu lan derken...Eunha'nin lanet çığlığıyla ödüme karışmış olan bokumu siçmış oldum.
********************************
Biliyorum kısa oldu ama olsundu. Yb 100 oy ve 100 yorumdan ve "CHANGE" adlı hikayeme 20 oy geldikten sonra geliyor. CHANGE İde okuyun. Bb. Öpüldünüz 😘😘😍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINE°MYG
FanfictionElimdeki siyah, dantelli geceliği havaya kaldırırken Yoongi'ye dönüp "Bu ne böyle?!" dedim. O ise sırıtarak "Valizi annemler hazırlamış. Belki işimize yarar diye koy..." Sözünü bitiremeden yanımdaki yastığı kafasına geçirdim. . . . .