♧15♧

8.1K 488 256
                                    


(Multiye ölünür 💘)
Eunha'nin Ağzından
Uykuya daldığımda rüyamda tuhaf şeyler görmeye başladım. Yoongi'yi sabahki sürtükle hep yakalıyordum.

Hep böyle görüyordum. Yanağımda hissettiğim sıcaklıkla istemeden mırıldandım.

Sıcaklık kalktığında tekrar gelsin istedim. İyi hissettiriyordu. Gözlerimi yavaşça araladığımda karşılaştığım görüntü ile şok oldum.

Ağzımdan istemsizce bı çığlık koptu. Yoongi Azgınzekalı sutyenimi almış kokluyordu. Lan bu ne biçim bir manyak!!?!

Hadi göz ucuyla bakmayı anlarım,ele almayı da anlarım. Abi koklamak nedir ya?! Kokluyordu resmen köpek gibi ay bı de ben uyanmasam kim bilir daha neler yapıcaktı?

Hesap sorar gözlerle ona bakıyordum. O ise şaşkındı .
+Napıyorsun sen ya?!!!!?? DELİ?!!!!
Diyip kafasına kafasına vurmaya başladım.
Sert vuruyordum.
-Yaa..Eunha.. Bı dur.. Ah.. Acıyor.. Ahh vurmasana..Aç-Açıklıcam ... Cidden yanlış... Ahh. Anladın...

Derken sinirlenmiş olucak ki birden bileklerimden tutup beni duvara yapıştırdı.

Sırtıma sertçe çarpan soğuk duvarla yine bağırdım.
-Eunha sakin olur musun ? Açıklıcam diyorum. Bekle bı lütfen...
Diyince biraz yatıştım. Susarak anlatmasına izin verdim. O ise yalan bulmaya çalışır gibi etrafa bakıyordu.
-Şey.. Şey... Oldu... Şöyle oldu... Ben geldim sonra şey oldu sonra da şey oldu. En sonunda sen uyandın.
+Sağol Yoongi aydınlandım şu anda. Yoongi!! Adam akıllı cevap ver!!!?
-Tamam ya...

 Yoongi!! Adam akıllı cevap ver!!!?-Tamam ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Şey ben sana sütyen alcaktım. Sen uyurken bakmaya geldim. Kaç numara giyiyorsun diye? Sonra sütyenin üstünde bı şey var zannettim. Ama bir şey yokmuş. Yaklaşmışken burnuma bı koku geldi. Ben de merak ettim. Acaba kokulu sütyen mi takıyor diye? Sonra sen birden uyandın. Yanlış anladın. Ama öyle bir şey yoktu yani...diyip zorla gülümsedi.

Dediklerine zerre kadar inanmamıştım. Hem kokulu sütyen nedir ya? İyice delirmiş bu valla?!!!

Kafamı sallayıp onayladığımı gösterdim. Yavaşça kollarımı bırakırken duruverdi. Ve gözleri bı noktaya odaklandı. Neye bakıyor bu diye bakışlarımi aşağı indirmiştim ki"SİKTİR" dedim.

Doğru ya üstümde sütyenim yoktu. Ve şu an göğüs uçlarım apaçık ortadaydı.

Yoongi yutkunup arkasını dönerken ben de hemen kollarımı göğsümde birleştirerek kapatmaya çalıştım.

Birbirimize iyi geceler diyip çıktık.
***********************************

MINE°MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin